Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00625172/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin
wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem
w roku szkolnym 2024/2025. Trasa Il Imielin—Mysłowice(Brzęczkowice)— Katowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Imielin
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Imielin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Imielińska 81
1.5.2.) Miejscowość: Imielin
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-407
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imielin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielinwraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem
w roku szkolnym 2024/2025. Trasa Il Imielin—Mysłowice(Brzęczkowice)— Katowice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b43c964f-6c36-4e35-90c4-4791783ad065
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060994/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2024/2025.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Do poprzedniego postępowania (dotyczącego trasy nr II) oferty złożyło dwóch wykonawców, którzy w trakcie postępowania oświadczyli, iż wycofują oferty. 1. F.U.H. EUROTRANS Krzysztof Kowalski - nie spełnia warunków udziału w postępowaniu - tj. warunków technicznych (art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a) 2. F.U.H. SBL-TRANS Mateusz Kowalski - cena ofertowa została źle skalkulowana tj. wykonawca przyjął błędne dane, czego nie można przyjąć jako omyłkę rachunkową (art. 226 ust. 1 pkt 10).
Postępowanie zostało unieważnione (art. 255 ust.2 ustawy PZP).
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: GK.271.36.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.41.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 80645,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje usługę dowozu niepełnosprawnych dzieci z terenu Imielina wraz z opieką do placówek oświatowych i z powrotem w okresie od 02.12.2024r. do 27.06.2025 r. na trasie nr II Imielin — Mysłowice (Brzęczkowice) — Katowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105364,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105364,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105364,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WALDEKBUSY J.Adamska Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242724302
7.3.3) Ulica: Baczyńskiego 11a/13
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-203
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WALDEKBUSY" J.ADAMSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"WALDEKBUSY" J.ADAMSKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113793,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-02 do 2025-06-27SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r. - 3 edycja
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.