Og³oszenie z dnia 2024-11-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek podleg³ych SPZOZ w Myszkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓ£ OPIEKI ZDROWOTNEJ W MYSZKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306377
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolno¶ci 29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozmyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.zozmyszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek podleg³ych SPZOZ w Myszkowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0d09897a-cd12-4a92-9769-40c0e33bdd8e
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00617471
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00219929/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
2.2.3 Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek podleg³ych tut. Samodzielnemu Publicznemu Zespo³owi Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10242113.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1024211
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywaæ siê bêdzie za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1024211
Ofertê oraz o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub
- w postaci elektronicznej (cyfrowej), opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W procesie sk³adania oferty na platformie kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca
sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, a) Zamawiaj±cy informuje, ¿e: - administratorem danych osobowych jest SP ZOZ w
Myszkowie, ul. Aleja Wolno¶ci 29, 42-300 Myszków;- inspektorem ochrony danych osobowych w SP ZOZ w Myszkowie jest
Inspektor Danych Osobowych, kontakt: iod@zozmyszkow.pl;- dane osobowe osoby, której dane dotycz±, przetwarzane bêd± na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zków zwi±zanych z prowadzeniem niniejszego postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym; - Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych
osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy pzp, zwi±zanym z
udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy
pzp.- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ: osoby/podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 ust.1 Ustawy pzp i/lub zewnêtrzna kancelaria prawna, i/lub operator pocztowy w rozumieniu
ustawy z dnia23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, 2320 z pó¼ñ. zmianami), i/lub pos³aniec (kurier)
dostarczaj±cy korespondencjê na zasadach okre¶lonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1,508 ust. 2 Ustawy pzp. Pani/Pana dane osobowe
mog± zostaæ powierzone do przetwarzania zewnêtrznemu podmiotowi dostarczaj±cemu (realizuj±cemu) us³ugi teleinformatyczne
i/lub narzêdzia/urz±dzenia komunikacji elektronicznej.- Administrator przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ). Je¿eli okres
obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator przechowuje protokó³ postêpowania
wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Administrator przechowuje
dokumentacjê konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej zosta³a ona sporz±dzona lub
przekazana, w sposób gwarantuj±cy jej nienaruszalno¶æ i mo¿liwo¶æ odczytania zgodnie z Ustaw± pzp (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358
ust. 1).-Zebrane od Pana/Pani dane osobowe nie bêd± przekazywane do podmiotów poza Uni± Europejsk± lub Europejskim
Obszarem Gospodarczym.-Ma Pani/Pan prawo do: ¿±dania od Administratora dostêpu do danych osobowych dotycz±cych
Pani/Pana osoby; ¿±dania od Administratora sprostowania danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana osoby; ¿±dania od
Administratora usuniêcia danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana osoby, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w
celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa; ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych dotycz±cych Pani/Pana osoby. Zakres ka¿dego z powy¿szych praw oraz sytuacje, w których mo¿na z nich skorzystaæ,
wynikaj± z przepisów RODO oraz Ustawy Pzp. Z powy¿szych praw mo¿e Pan/Pani skorzystaæ sk³adaj±c wniosek u Administratora.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b),d) lub e) RODO prawo do
usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6ust.1 lit. c) RODO. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Jednocze¶nie Administrator przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób
fizycznych, których dane mog± zostaæ przekazane Administratorowi w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Administrator po¶rednio pozyska od kontrahenta bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust.5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ/DZ/418/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek
podleg³ych SPZOZ w Myszkowie w roku 2024.
Realizacja zamówienia winna odbywaæ siê zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (dalej PE) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem placówek zawarty jest w poni¿szych Za³±cznikach do SWZ
(Formularzach cenowych), stanowi±cych integraln± czê¶æ SWZ:
Za³±cznik nr 1.1 – Punkty poboru energii elektrycznej- Przychodnie/o¶rodki zdrowia,
Za³±cznik nr 1.2 – Punkty poboru energii elektrycznej Szpital Powiatowy – przy³±cze nr 1,
Za³±cznik nr 1.3 – Punkty poboru energii elektrycznej Szpital Powiatowy – przy³±cze nr 2,
Za³±cznik nr 1.4 - £±czne zestawienie cenowe wszystkich punktów poboru energii elektrycznej.
Szczegó³owy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± równie¿ projektowane postanowienia przysz³ej umowy, stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczno¶æ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w rozdz. XVII SWZ. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena ka¿dej oferty.
Zamawiaj±cy dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy £±czn± ocenê
punktow± oferty. Wyniki wszystkich obliczeñ dokonywanych w kryteriach podlegaj± zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokr±glania liczb, tj. - je¶li pierwsza (licz±c od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- je¶li pierwsza (licz±c od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest wiêksza lub równa 5, to (niezale¿nie od tego, co jest za ni±) ostatni± pozostawion± cyfrê powiêksza siê o 1, chyba ¿e taka dok³adno¶æ nie pozwoli na zró¿nicowanie ³±cznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokr±glenie nast±pi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba ¿e dalsze zwiêkszanie dok³adno¶ci obliczeñ nie skutkuje zró¿nicowaniem ³±cznej punktacji ofert. £±czna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej w opisanych kryteriach. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:- posiadanie uprawnieñ w zakresie obrotu energi± elektryczn±, tj. posiadanie wa¿nej koncesji w zakresie obrotu energi±elektryczn± wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki (art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – ni¿ej wymienione dokumenty sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie):
- o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej –wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 4 do SWZ.UWAGA! W przypadku z³o¿enia w niniejszym postêpowaniu jednej oferty Zamawiaj±cy odst±pi od wzywania Wykonawcy do z³o¿enia o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wa¿na koncesja w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki (art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê, nale¿y sporz±dziæ z wykorzystaniem Formularza oferty, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ orazintegralnej czê¶ci oferty w postaci Formularzy cenowych, których wzory stanowi± Za³±czniki nr 1.1, nr 1.2, nr 1.3 i nr 1.4 do
SWZ.
2. Oferta (oraz za³±czniki do niej) musi byæ podpisana przez Wykonawcê zgodnie z zasadami reprezentacji okre¶lonymi w
dokumencie rejestrowym Wykonawcy, lub przez osobê upowa¿nion± do sk³adania o¶wiadczeñ woli w jego imieniu, a w
przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego pe³nomocnika. Podpis
powinien dawaæ mo¿liwo¶æ weryfikacji osoby go sk³adaj±cej.
3. Ponadto do oferty Wykonawca za³±cza:
1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, stanowi±ce dowód
potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert,
tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe – o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie z wzorem
stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
UWAGA – niniejsze o¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- Wykonawca/ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
2) Je¿eli dotyczy: o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia– o¶wiadczenie nale¿y
z³o¿yæ zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
3) Je¿eli dotyczy: pe³nomocnictwo (lub inny stosowny dokument) w przypadku je¿eli oferta podpisywana jest przez
pe³nomocnika lub gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy (równie¿ w przypadku sk³adania oferty wspólnej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo lub inny dokument, potwierdzaj±cy umocowanie pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, winno byæ za³±czone do oferty w formie spe³niaj±cej wymagania rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Ustanowienie pe³nomocnika mo¿e wynikaæ z dokumentu pe³nomocnictwa lub innego dokumentu np. umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców (umowa konsorcjum, umowa spó³ki cywilnej).2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z podmiotem wskazanym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, tj.
1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu) - w tre¶ci Za³±cznika Nr 3 do SWZ),
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 6 ppkt 2 SWZ ( w tre¶ci Za³±cznika Nr 4 do SWZ).
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 2) zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i to on zrealizuje dostawê energii elektrycznej.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy, w tre¶ci Za³±cznika Nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci danej umowy zawiera Za³±cznik nr 2 do SWZ. Tre¶æ zawieranej umowy zostanie dostosowana odpowiednio do wybranej oferty.2. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnej z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-04 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1024211
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-04 13:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I STWIORB ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO W RAMACH ZAD. INWEST. PN.: "BUDOWA DROGI GMINNEJ W UL. MA£EJ SZPITALNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡"
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek podleg³ych SPZOZ w Myszkowie
wiêcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa energii elektrycznej do obiektów Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim na 2025 rok"
- Dostawa energii elektrycznej w 2025r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Sieradzu
- Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r dla SPZOZ w Choszcznie.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Ministerstwa Przemys³u
- Dostawa energii elektrycznej wraz z us³ug± bilansowania handlowego energii dla Gminy Lewin K³odzki
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.