eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia MałaZakup i dostawę w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowo - dostawczego dla potrzeb Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawę w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowo – dostawczego dla potrzeb Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Wiszni Małej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000770896

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Wisznia Mała

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-114

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: natalia@prudenspdp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: oksir.wiszniamala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://prudenspdp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawę w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowo – dostawczego dla potrzeb Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36f6c774-fcb8-42d3-8abf-0681730d7257

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016563/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA OKSIR WISZNIA MAŁA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585104

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/02/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowo – dostawczego dla potrzeb Zamawiającego.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do nabycia i oddania do używania zamawiającemu samochodu spełniającego wymagania określone w Załączniku Nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu leasingu.
3. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
a) Leasing rozliczany w złotych polskich.
b) Raty leasingowe równe.
c) Okres leasingu – 60 miesięcy.
d) Wartość czynszu inicjalnego/opłata wstępna – do 20 500,00 złotych brutto
e) Wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy leasingu – do 2 000 złotych brutto.
f) Wszystkie przeglądy serwisowe wynikające z zaleceń producenta w okresie gwarancji realizowane na koszt Wykonawcy, zawierające wszystkie koszty części, materiałów eksploatacyjnych oraz robociznę. Zamawiający, przez pełną obsługę serwisową pojazdu, w okresie trwania gwarancji (w cenie oferty), rozumie wymianę płynów eksploatacyjnych, filtrów i innych materiałów naturalnie zużywających się np. tarczy hamulcowych czy klocków hamulcowych oraz dokonywanie przeglądów pojazdów zgodnie z polityką serwisową producenta. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest by w cenie oferty zapewnić pełną obsługę gwarancyjną, tzn. wymianę części, których zużycie wynika z awarii pojazdów a nie z winy Zamawiającego. Natomiast obsługa serwisowa dotycząca, np. wymiany elementów pojazdów dokonywana z winy Zamawiającego, np. w skutek nieprawidłowego użytkowania pojazdu, uszkodzenia mechanicznego, przeprowadzona będzie zgodnie z zapisami lit. f) na koszt Zamawiającego.
g) Podstawą refakturowania ewentualnych kosztów naprawy, będzie pisemne uzasadnienie Autoryzowanego Serwisu Obsługi lub uprawnionego rzeczoznawcy powoływanego przez Wykonawcę, które jednoznacznie wskaże na nieprawidłową eksploatację pojazdu przez Zamawiającego. Zamawiający pokryje opłaty z tytułu usług realizowanych na jego wniosek lub z jego winy w trakcie trwania Umowy leasingu, np. koszty wznowienia Umowy leasingu po jej rozwiązaniu, koszty przekazania pełnomocnikowi Leasingodawcy obsługi spłaty należności przeterminowanych, koszty monitów w przypadku opóźnienia Zamawiającego w dokonywaniu płatności poszczególnych faktur, koszty monitu, gdy Zamawiający nie przekaże Leasingodawcy informacji o wznowieniu polisy w terminie określonym w OWUL, koszt opłaty, gdy Zamawiający nie dostarczy polisy w terminie określonym w OWUL, koszt wydania wtórnika dowodu rejestracyjnego, koszt opłaty za obsługę ubezpieczenia Sprzętu przez Leasingodawcę, gdy Zamawiający nie prześle w terminie kopii umowy ubezpieczenia lub polisy ubezpieczenia, koszt likwidacji szkody częściowej. Ww. opłaty mogą wystąpić w trakcie trwania Umowy leasingu, ale nie muszą, zależą one od zlecenia przez Zamawiającego dodatkowych czynności.
h) Zamawiający poniesie koszt opłaty za rejestrację. Zamawiający będzie zobowiązany do jego poniesienia na podstawie re faktury wystawionej w trakcie trwania umowy leasingu przez Wykonawcę – Finansującego. Założenie to jest zgodne z kodeksowym ujęciem umowy leasingu, zgodnie z którym wszelkie podatki, opłaty i inne ciężary związane z korzystaniem i posiadaniem leasingowanego dobra
4. Zakres wymagań w zakresie gwarancji został zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ Projektowane postanowienia przyszłej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie została złożona żadna oferta. W terminie składania ofert Wykonawca DOBRYGOWSKI SP. Z O.O. przesłał katalog ofertowy, który nie jest ofertą w niniejszym postępowaniu. Zgodnie a rt. 255 pkt 1 Ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Sformułowanie tego przepisu jest jednoznaczne. Obowiązkiem zamawiającego jest unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty. Prawo zamówień publicznych nie przewiduje możliwości, po upływie terminu na składanie oferty, jeśli nie wpłynęły żadne oferty, przedłużenia terminu składania ofert
W orzecznictwie pod pojęciem „treści oferty” należy zatem rozumieć zobowiązanie do spełnienia wymagań zamawiającego przede wszystkim co do zakresu, ilości, jakości warunków realizacji i innych elementów istotnych dla wykonania zamówienia. Na tak rozumianą treść oferty składa się formularz ofertowy oraz wszystkie dokumenty dookreślające i precyzujące zobowiązanie wykonawcy, składane wraz z formularzem ofertowym.

Treść oferty to oferowany przedmiot zamówienia oraz jego wielkość lub zakres.

Pojęcie „treści oferty” obejmuje formularz oferty i formularze cenowe.

W związku z powyższym dokumentów przesłanych przez Dobrygowski sp. z o.o. nie można uznać za ofertę, wobec czego postępowanie podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.