eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecBieżące utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Mielec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 11

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mielec@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.krosno.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_mielec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-926cf104-3cce-49f7-a035-a7c4b60f2757

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00463489/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552975

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAIiR.270.6.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz stałych szlaków zrywkowych będzie polegać na:

- mechanicznym naruszeniu nawierzchni drogi tłuczniowej, np. poprzez rysowanie lub frezowanie górnej warstwy na głębokość około 3-5 cm,
- odtworzeniu poboczy dróg o szerokości 0,75 mb, które uległy uszkodzeniu na wskutek zajeżdżania,
- uzupełnieniu ubytków w powierzchni jezdni która wcześniej została mechanicznie naruszona, kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 mm (I gatunek) oraz na uformowaniu jezdni o szerokości 3,5 m wraz z zachowaniem spadków poprzecznych min 2%,
- odtworzeniu rowów przydrożnych uszkodzonych na skutek zajeżdżenia poboczy,
- korytowaniu oraz profilowaniu zniszczonych stałych szlaków zrywkowych,
- miejscowym usunięciu naniesionego humusu na stały szlak zrywkowy,
- uzupełnieniu ubytków w stałych szlakach zrywkowych piaskiem gruboziarnistym,
- uzupełnieniu ubytków w stałych szlakach zrywkowych pospółką,
- odtworzenie nawierzchni stałych szlaków zrywkowych z kruszywa łamanego 0/63 mm (I GATUNEK), szer. 3,0 m z zachowaniem spadków poprzecznych 2% wraz z miałowaniem nawierzchni frakcją 0/5mm,
- mechanicznym zagęszczeniu kruszywa.

Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedstawiają przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 12 do SWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 101999,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz stałych szlaków zrywkowych będzie polegać na:

- mechanicznym naruszeniu nawierzchni drogi tłuczniowej, np. poprzez rysowanie lub frezowanie górnej warstwy na głębokość około 3-5 cm,
- odtworzeniu poboczy dróg o szerokości 0,75 mb, które uległy uszkodzeniu na wskutek zajeżdżania,
- uzupełnieniu ubytków w powierzchni jezdni która wcześniej została mechanicznie naruszona, kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 mm (I gatunek) oraz na uformowaniu jezdni o szerokości 3,5 m wraz z zachowaniem spadków poprzecznych min 2%,
- odtworzeniu rowów przydrożnych uszkodzonych na skutek zajeżdżenia poboczy,
- korytowaniu oraz profilowaniu zniszczonych stałych szlaków zrywkowych,
- miejscowym usunięciu naniesionego humusu na stały szlak zrywkowy,
- uzupełnieniu ubytków w stałych szlakach zrywkowych piaskiem gruboziarnistym,
- uzupełnieniu ubytków w stałych szlakach zrywkowych pospółką,
- odtworzenie nawierzchni stałych szlaków zrywkowych z kruszywa łamanego 0/63 mm (I GATUNEK), szer. 3,0 m z zachowaniem spadków poprzecznych 2% wraz z miałowaniem nawierzchni frakcją 0/5mm,
- mechanicznym zagęszczeniu kruszywa.

Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedstawiają przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 12 do SWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 104943,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz stałych szlaków zrywkowych będzie polegać na:

- mechanicznym naruszeniu nawierzchni drogi tłuczniowej, np. poprzez rysowanie lub frezowanie górnej warstwy na głębokość około 3-5 cm,
- odtworzeniu poboczy dróg o szerokości 0,75 mb, które uległy uszkodzeniu na wskutek zajeżdżania,
- uzupełnieniu ubytków w powierzchni jezdni która wcześniej została mechanicznie naruszona, kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 mm (I gatunek) oraz na uformowaniu jezdni o szerokości 3,5 m wraz z zachowaniem spadków poprzecznych min 2%,
- odtworzeniu rowów przydrożnych uszkodzonych na skutek zajeżdżenia poboczy,
- korytowaniu oraz profilowaniu zniszczonych stałych szlaków zrywkowych,
- miejscowym usunięciu naniesionego humusu na stały szlak zrywkowy,
- uzupełnieniu ubytków w stałych szlakach zrywkowych piaskiem gruboziarnistym,
- uzupełnieniu ubytków w stałych szlakach zrywkowych pospółką,
- odtworzenie nawierzchni stałych szlaków zrywkowych z kruszywa łamanego 0/63 mm (I GATUNEK), szer. 3,0 m z zachowaniem spadków poprzecznych 2% wraz z miałowaniem nawierzchni frakcją 0/5mm,
- mechanicznym zagęszczeniu kruszywa.

Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedstawiają przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 12 do SWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 46767,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz stałych szlaków zrywkowych będzie polegać na:

- mechanicznym naruszeniu nawierzchni drogi tłuczniowej, np. poprzez rysowanie lub frezowanie górnej warstwy na głębokość około 3-5 cm,
- odtworzeniu poboczy dróg o szerokości 0,75 mb, które uległy uszkodzeniu na wskutek zajeżdżania,
- uzupełnieniu ubytków w powierzchni jezdni która wcześniej została mechanicznie naruszona, kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 mm (I gatunek) oraz na uformowaniu jezdni o szerokości 3,5 m wraz z zachowaniem spadków poprzecznych min 2%,
- odtworzeniu rowów przydrożnych uszkodzonych na skutek zajeżdżenia poboczy,
- korytowaniu oraz profilowaniu zniszczonych stałych szlaków zrywkowych,
- miejscowym usunięciu naniesionego humusu na stały szlak zrywkowy,
- uzupełnieniu ubytków w stałych szlakach zrywkowych piaskiem gruboziarnistym,
- uzupełnieniu ubytków w stałych szlakach zrywkowych pospółką,
- odtworzenie nawierzchni stałych szlaków zrywkowych z kruszywa łamanego 0/63 mm (I GATUNEK), szer. 3,0 m z zachowaniem spadków poprzecznych 2% wraz z miałowaniem nawierzchni frakcją 0/5mm,
- mechanicznym zagęszczeniu kruszywa.

Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedstawiają przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 12 do SWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 114810,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70776,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112827,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70776,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Korpol- Roboty Ziemne Przemysław Korpuliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 776 156 58 31

7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 24

7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa

7.3.5) Kod pocztowy: 39-340

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70776,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66081,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111553,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66081,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Korpol- Roboty Ziemne Przemysław Korpuliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 776 156 58 31

7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 24

7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa

7.3.5) Kod pocztowy: 39-340

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66081,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38031,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61203,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38031,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Korpol- Roboty Ziemne Przemysław Korpuliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 776 156 58 31

7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 24

7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa

7.3.5) Kod pocztowy: 39-340

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38031,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106911,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161597,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106911,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Korpol- Roboty Ziemne Przemysław Korpuliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 776 156 58 31

7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 24

7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa

7.3.5) Kod pocztowy: 39-340

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106911,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.