eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie - etap 2 - zamówienie podobne.



Og³oszenie z dnia 2024-11-27

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie – etap 2 – zamówienie podobne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO STO£ECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie – etap 2 – zamówienie podobne.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e458ef5c-1f7f-45e6-9f49-233a1fb719a9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00617864

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00597808

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:

Podstawa prawna: art. 305 pkt 1) w zwi±zku z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP
Podstawa faktyczna:
 Zamówienie podstawowe zosta³o udzielone w dniu 08.07.2024 r., po przeprowadzeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – PZP
 Zamówienie podobne zosta³o przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, opublikowanym w Biuletynie Zamówieñ Publicznych w dniu 22.05.2024 r. pod numerem 2024/BZP 00335389/01, polegaj±ce na wykonaniu robót ogólnobudowlanych lub robót instalacyjnych budynku Szko³y Podstawowej nr 96. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, ¿e Zamawiaj±cy bêdzie posiada³ niezbêdne ¶rodki finansowe i bêdzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.
 Warto¶æ zamówienia podobnego wynosi 82 000,00 z³ netto i nie przekracza przewidzianego w Og³oszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego progu 700 000,00 z³ netto.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 101/WZP/2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 81417,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie – etap 2 – zamówienie podobne.
1. Zakres zamówienia
1) Wymiana opraw o¶wietlenia ogólnego w sali gimnastycznej:
a) Zabezpieczenie pod³ogi.
b) Ustawienie i przestawianie rusztowañ.
c) Demonta¿ i utylizacja starych opraw sodowych o¶wietlenia ogólnego – 18 szt.
d) Modernizacja istniej±cych obwodów instalacji elektrycznej do nowych opraw led o¶wietlenia ogólnego.
e) Wykonanie nowego systemu mocowania opraw o¶wietlenia ogólnego.
f) Monta¿ nowych opraw o¶wietlenia ogólnego o odporno¶ci na uderzenie IK10 – 12 szt.
g) Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej oraz natê¿enia ¶wiat³a.
2) Wykonanie instalacji s³u¿±cej do sch³adzania powietrza w pomieszczeniu sekretariatu, gabinetu dyrektora, pokoju nauczycielskiego:
a) Zabezpieczenie pod³óg i wyposa¿enia pomieszczeñ.
b) Ustawienie rusztowania zewnêtrznego.
c) Przygotowanie pod³o¿a dla instalacji ch³odniczej: wykonanie przebiæ, u³o¿enie koryt.
d) Wykonanie instalacji elektrycznej zasilaj±cej dla trzech jednostek wewnêtrznych i jednej jednostki zewnêtrznej.
e) Wykonanie instalacji freonowej.
f) Wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin.
g) Monta¿ wewnêtrznego klimatyzatora ¶ciennego – 3 szt.
h) Monta¿ jednostki zewnêtrznej – 1 szt.
i) Nape³nienie instalacji freonem.
j) Uruchomienie instalacji.
3) Zabezpieczenia terenu robót i pomieszczeñ, w których wykonywane s± roboty przed dostêpem osób niepowo³anych.
4) Roboty towarzysz±ce i niezbêdne do prawid³owego wykonania prac.
5) Prace odtworzeniowe i porz±dkowe wewn±trz i na zewn±trz budynku.
6) Próby i badania powykonawcze wszelkich wykonanych instalacji.
7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmuj±cej ¶wiadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje, dopuszczone do obrotu oraz stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane na zastosowane materia³y.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±:
a) Projektowane postanowienia umowy stanowi±ce za³±cznik nr 3 do Zaproszenia;
b) Opis przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 4 do Zaproszenia;
c) Przedmiary robót - za³±cznik nr 5 do Zaproszenia;

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 97500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 97500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR US£UGI W BUDOWNICTWIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180023640

7.3.3) Ulica: Stanis³awa Wojciechowskiego

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 97500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.