Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00507833/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Naprawa wałów na terenie Nadzoru Wodnego w Elblągu w podziale na części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-gd@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Naprawa wałów na terenie Nadzoru Wodnego w Elblągu w podziale na części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb8ea6e4-69d7-4c53-9e43-dc1bd0247d73
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.224 Naprawa wałów na terenie Nadzoru Wodnego w Elblągu w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507833
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.ROZ.2710.41.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót polegających na:-Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp (1050 m2)
-Robotnicy – roboty przygotowawcze (29 rg)
-Koparka - roboty przygotowawcze (14 mg)
-wykop kinety w wale w km 1,350 – 1,500 (szer. 0,8 m; gł. 2,0 m; 150 mb) (240 m3),
-wykop i dowóz gruntu na naprawę walu odl. 25 km (uwzględnić koszt zakupu gruntu) (240 m3),
-Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat. III-IV - odl 25 km (240 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP I) (150 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (160 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP II) (150 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (160 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP III) (150 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (160 m3)
-Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty spoiste kat. III-IV (160 m3)
-Plantowanie i obsiew skarp i korony (1050 m2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 117970,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót polegających na:-Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp (1400 m2)
-Robotnicy – roboty przygotowawcze (38 rg)
-Koparka - roboty przygotowawcze (20 mg)
-wykop kinety w wale w km 1,350 – 1,500 (szer. 0,8 m; gł. 2,0 m; 150 mb) (320 m3),
-wykop i dowóz gruntu na naprawę walu odl. 25 km (uwzględnić koszt zakupu gruntu) (320 m3),
-Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat. III-IV - odl 25 km (320 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP I) (200 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (213 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP II) (200 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (213 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP III) (200 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (214 m3)
-Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty spoiste kat. III-IV (214 m3)
-Plantowanie i obsiew skarp i korony (1400 m2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 157568,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót polegających na:-Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp (1400 m2)
-Robotnicy – roboty przygotowawcze (33 rg)
-Koparka - roboty przygotowawcze (19 mg)
-wykop kinety w wale w km 1,350 – 1,500 (szer. 0,8 m; gł. 2,0 m; 150 mb) (320 m3),
-wykop i dowóz gruntu na naprawę walu odl. 25 km (uwzględnić koszt zakupu gruntu) (320 m3),
-Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat. III-IV - odl 25 km (320 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP I) (200 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (213 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP II) (200 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (213 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP III) (200 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (214 m3)
-Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty spoiste kat. III-IV (214 m3)
-Plantowanie i obsiew skarp i korony (1400 m2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 157093,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót polegających na:-Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp (700 m2)
-Robotnicy – roboty przygotowawcze (19 rg)
-Koparka - roboty przygotowawcze (10 mg)
-wykop kinety w wale w km 1,350 – 1,500 (szer. 0,8 m; gł. 2,0 m; 150 mb) (160 m3),
-wykop i dowóz gruntu na naprawę walu odl. 25 km (uwzględnić koszt zakupu gruntu) (160 m3),
-Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat. III-IV - odl 25 km (160 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP I) (100 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (106 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP II) (100 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (106 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP III) (100 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (107 m3)
-Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty spoiste kat. III-IV (107 m3)
-Plantowanie i obsiew skarp i korony (700 m2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 78767,71 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót polegających na:-Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp (3090 m2)
-wykop i dowóz gruntu na naprawę walu odl. 25 km (uwzględnić koszt zakupu piasku gliniastego) (1030 m3),
-Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat. III-IV - odl 25 km (1030 m3)
-Przygotowanie podłoża pod nasypy przez ręczne zrowkowanie powierzchni w gruncie kat. I-III (3090 m2)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (1030 m3)
-Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty spoiste kat. III-IV (1030 m3)
-Plantowanie i obsiew skarp i korony (5150 m2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 237744,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68222,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183742,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68222,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego "PROMEL" Robert Jeszke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590009133
7.3.3) Ulica: Biechówko 31A
7.3.4) Miejscowość: Drzycim
7.3.5) Kod pocztowy: 86-140
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA WODNEGO "PROMEL" ROBERT JESZKE
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA WODNEGO "PROMEL" ROBERT JESZKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68222,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114244,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161999,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114244,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENOMEL Marek Werner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783036211
7.3.3) Ulica: Długa 20
7.3.4) Miejscowość: Jegłownik
7.3.5) Kod pocztowy: 82-335
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114244,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73979,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161999,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73979,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "WIKTORIA" Kozłowski Dariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781973472
7.3.3) Ulica: Borzynowo 6
7.3.4) Miejscowość: Pasłęk
7.3.5) Kod pocztowy: 14-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo - Usługowa "WIKTORIA" Kozłowski Dariusz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo - Usługowa "WIKTORIA" Kozłowski Dariusz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73979,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49739,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94467,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4973997 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "WIKTORIA" Kozłowski Dariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781973472
7.3.3) Ulica: Borzynowo 6
7.3.4) Miejscowość: Pasłęk
7.3.5) Kod pocztowy: 14-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo - Usługowa "WIKTORIA" Kozłowski Dariusz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo - Usługowa "WIKTORIA" Kozłowski Dariusz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49739,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104857,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658154,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104857,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowe "INSMEL" Roman Rygielski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe "INSMEL" Tadeusz Karczewski w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781964941
7.3.3) Ulica: Nowakowo 16F
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-320
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104857,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.