eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Naprawa wałów na terenie Nadzoru Wodnego w Elblągu w podziale na części"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Naprawa wałów na terenie Nadzoru Wodnego w Elblągu w podziale na części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-gd@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Naprawa wałów na terenie Nadzoru Wodnego w Elblągu w podziale na części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb8ea6e4-69d7-4c53-9e43-dc1bd0247d73

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.224 Naprawa wałów na terenie Nadzoru Wodnego w Elblągu w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507833

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.ROZ.2710.41.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót polegających na:
-Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp (1050 m2)
-Robotnicy – roboty przygotowawcze (29 rg)
-Koparka - roboty przygotowawcze (14 mg)
-wykop kinety w wale w km 1,350 – 1,500 (szer. 0,8 m; gł. 2,0 m; 150 mb) (240 m3),
-wykop i dowóz gruntu na naprawę walu odl. 25 km (uwzględnić koszt zakupu gruntu) (240 m3),
-Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat. III-IV - odl 25 km (240 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP I) (150 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (160 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP II) (150 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (160 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP III) (150 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (160 m3)
-Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty spoiste kat. III-IV (160 m3)
-Plantowanie i obsiew skarp i korony (1050 m2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 117970,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót polegających na:
-Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp (1400 m2)
-Robotnicy – roboty przygotowawcze (38 rg)
-Koparka - roboty przygotowawcze (20 mg)
-wykop kinety w wale w km 1,350 – 1,500 (szer. 0,8 m; gł. 2,0 m; 150 mb) (320 m3),
-wykop i dowóz gruntu na naprawę walu odl. 25 km (uwzględnić koszt zakupu gruntu) (320 m3),
-Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat. III-IV - odl 25 km (320 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP I) (200 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (213 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP II) (200 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (213 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP III) (200 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (214 m3)
-Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty spoiste kat. III-IV (214 m3)
-Plantowanie i obsiew skarp i korony (1400 m2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 157568,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót polegających na:
-Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp (1400 m2)
-Robotnicy – roboty przygotowawcze (33 rg)
-Koparka - roboty przygotowawcze (19 mg)
-wykop kinety w wale w km 1,350 – 1,500 (szer. 0,8 m; gł. 2,0 m; 150 mb) (320 m3),
-wykop i dowóz gruntu na naprawę walu odl. 25 km (uwzględnić koszt zakupu gruntu) (320 m3),
-Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat. III-IV - odl 25 km (320 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP I) (200 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (213 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP II) (200 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (213 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP III) (200 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (214 m3)
-Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty spoiste kat. III-IV (214 m3)
-Plantowanie i obsiew skarp i korony (1400 m2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 157093,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót polegających na:
-Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp (700 m2)
-Robotnicy – roboty przygotowawcze (19 rg)
-Koparka - roboty przygotowawcze (10 mg)
-wykop kinety w wale w km 1,350 – 1,500 (szer. 0,8 m; gł. 2,0 m; 150 mb) (160 m3),
-wykop i dowóz gruntu na naprawę walu odl. 25 km (uwzględnić koszt zakupu gruntu) (160 m3),
-Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat. III-IV - odl 25 km (160 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP I) (100 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (106 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP II) (100 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (106 m3)
-UDAROWE DOGĘSZCZENIE NASYPÓW (ETAP III) (100 m)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (107 m3)
-Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty spoiste kat. III-IV (107 m3)
-Plantowanie i obsiew skarp i korony (700 m2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 78767,71 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót polegających na:
-Ręczne wykoszenie z wygrabieniem porostów gęstych twardych ze skarp (3090 m2)
-wykop i dowóz gruntu na naprawę walu odl. 25 km (uwzględnić koszt zakupu piasku gliniastego) (1030 m3),
-Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat. III-IV - odl 25 km (1030 m3)
-Przygotowanie podłoża pod nasypy przez ręczne zrowkowanie powierzchni w gruncie kat. I-III (3090 m2)
-Przerzut gruntu koparkami 0.40 m3 z odkładu gr. kat. II (1030 m3)
-Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty spoiste kat. III-IV (1030 m3)
-Plantowanie i obsiew skarp i korony (5150 m2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 237744,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68222,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183742,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68222,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego "PROMEL" Robert Jeszke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590009133

7.3.3) Ulica: Biechówko 31A

7.3.4) Miejscowość: Drzycim

7.3.5) Kod pocztowy: 86-140

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68222,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114244,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161999,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114244,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENOMEL Marek Werner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783036211

7.3.3) Ulica: Długa 20

7.3.4) Miejscowość: Jegłownik

7.3.5) Kod pocztowy: 82-335

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114244,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73979,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161999,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73979,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "WIKTORIA" Kozłowski Dariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781973472

7.3.3) Ulica: Borzynowo 6

7.3.4) Miejscowość: Pasłęk

7.3.5) Kod pocztowy: 14-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73979,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49739,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94467,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4973997 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "WIKTORIA" Kozłowski Dariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781973472

7.3.3) Ulica: Borzynowo 6

7.3.4) Miejscowość: Pasłęk

7.3.5) Kod pocztowy: 14-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49739,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104857,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658154,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104857,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowe "INSMEL" Roman Rygielski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe "INSMEL" Tadeusz Karczewski w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781964941

7.3.3) Ulica: Nowakowo 16F

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-320

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104857,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.