Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00563808/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie Funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja i wymiana instalacji grzewczej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.powiatchelmski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie Funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja i wymiana instalacji grzewczej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dea6260-849e-4da3-8eba-1521940d3ca9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070998/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Pełn.F.Insp.Nadz.Inwest. nad real. zad. pn. "Modernizacja i wymiana instal. grzewczej w lokalach znajdujących się w budynku wielorodzinnym(blok) nr35 poł.w obr Dębina, gm. Leśniowice, poł. na dz.nr 23
1.3.12 Pełn.F.Insp.Nadz.Inwest. nad real. zad. pn. "Modernizacja i wymiana instal. grzewczej w lokalach znajdujących się w bud. wielorodzinnym(blok) nr3 położonym w obr Turowiec, gm. Wojsławice na działce256
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.71.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8811,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmujących:
a) modernizację i wymianę instalacji grzewczej w lokalach znajdujących się w budynku wielorodzinnym (blok) nr 3 Turowiec, gm. Wojsławice położonym na działce nr 256;
b) modernizację i wymianę instalacji grzewczej w lokalach znajdujących się w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 Dębina gm. Leśniowice położonym na działce nr 23;
w ramach realizacji zadania pn. „Modernizacja i wymiana instalacji grzewczej”.
Ze względu na ograniczona liczbę znaków pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7872,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7872,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "KANIA" ANDRZEJ KANIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5630009407
7.3.3) Ulica: ANTONIN
7.3.4) Miejscowość: CHEŁM
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "KANIA" ANDRZEJ KANIA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "KANIA" ANDRZEJ KANIA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7872,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do szkoły w ramach projektu " CZAS NA ZAWODOWCÓW"
- ZP.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Zakup materiałów do ciągłych terapii nerkozastępczych
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedm. Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- "Usługa ochrony mienia MPGK Sp. z o.o. z podziałem na części"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Choroby wewnętrzne i pielęgniarstwo internistyczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola wraz ze zmianą sposobu użytkowania jego części i przeznaczeniem na żłobek
- BUDOWA LOKALNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI ZAŁUSKI
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, obejmujących wykonanie łazienek i zmianę sposobu ogrzewania w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie.
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego zadanie pn.: ,,Budowa drogi gminnej nr 121208W ulica Karola Szwanke w Ciechanowie."
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa placu odpraw celnych, parkingu oraz budynku archiwum na terenie Oddziału Celnego w Nysie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.