Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00622757/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010827246
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czereśniowa 35
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-457
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 91 75
1.5.8.) Numer faksu: 22 863 91 75 wew 110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@opswlochy.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opswlochy.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c78fbcd6-d4cd-4dcf-a2d7-68e28b43e0dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024350/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowywanie, porcjowanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c78fbcd6-d4cd-4dcf-a2d7-68e28b43e0dc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e–Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e–Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L127/2018 z dnia 23.05.2018 r.) dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, ul.Czereśniowa 35, 02-457 Warszawa;W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę o kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres 02-457 Warszawa, ul. Czereśniowa 35 pocztą elektroniczną na adres mail: iod@opswlochy.waw.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dalej PZP);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń,
o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZAG.26.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia, jest świadczenie usług w zakresie zbiorowego żywienia polegających na:
1)przygotowywaniu i porcjowaniu gorących dwudaniowych posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, wykonanych z produktów zapewnionych we własnym zakresie przez Wykonawcę;
2)dostarczaniu Obiadów w zakresie wskazanym w Zamówieniu - do dwóch (2) siedzib prowadzonych przez Ośrodek i zlokalizowanych pod adresami wskazanymi w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Dziennych Domów Pomocy– z przeznaczeniem do spożycia w siedzibach „DDP”;
3) dostarczaniu Obiadów w zakresie wskazanym w Zamówieniu do dwóch (2) siedzib „DDP” - z przeznaczeniem do spożycia poza siedzibami DDP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokonując oceny złożonych ofert Zamawiający będzie oceniał oferty przyznając ofertom punkty, z zastosowaniem przyjętych kryteriów i ich znaczeniem.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe kucharza
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach opisanych w pkt. 6 SWZ oraz spełniają warunki:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- posiadają opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. (opłacona polisa), a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez niego działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ oraz uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
4) w zakresie posiadania zdolności zawodowej:
- posiadają doświadczenie zawodowe, z zastrzeżeniem, że warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością, co najmniej dwa zamówienia (dwie odrębne umowy) o podobnym charakterze (polegające na przygotowywaniu posiłków) i wielkości każdego z nich porównywalną z Zamówieniem objętym niniejszym Postępowaniem, z zastrzeżeniem, że za wartość porównywalną uznawana będzie przez Zamawiającego wartość każdej usługi nie mniejsza niż 30% wielkości Zamówienia.
Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ oraz uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego wykazu wykonanych usług zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 3 do SWZ wraz z dokumentami dotyczącymi należytego wykonania tych usług.
Dowodami na spełnienie warunku w powyższym zakresie są:
a) referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były Wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane (wystawione nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 miesięcy);
b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa pod lit. a),
z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania wyżej wskazanych dowodów (dokumentów, oświadczeń).
5) w zakresie posiadania zdolności technicznej:
- posiadają lokal dopuszczony przez Państwową Inspekcję Sanitarną do użytkowania jako zakład produkcyjny służący do przygotowywania posiłków w zakresie zbiorowego żywienia, spełniający wymogi sanitarno - higieniczne określone odrębnymi przepisami.
Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ oraz uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego oświadczenia potwierdzającego potencjał techniczny Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ;
-dysponują pojazdem przystosowanym do przewozu żywności, spełniającym wymagania określone stosownymi przepisami.
Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ oraz uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego oświadczenia potwierdzającego potencjał techniczny Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia, tj.:
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca składa:
1) wykaz wykonanych usług zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 3 do SWZ wraz z dokumentami dotyczącymi należytego wykonania tych usług zgodnie z zasadami określonymi w pkt 5.1 ppkt 4 SWZ;
2) oświadczenie potwierdzające potencjał techniczny Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ;
3) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia, tj.:
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca składa:
1) wykaz wykonanych usług zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 3 do SWZ wraz z dokumentami dotyczącymi należytego wykonania tych usług zgodnie z zasadami określonymi w pkt 5.1 ppkt 4 SWZ;
2) oświadczenie potwierdzające potencjał techniczny Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ;
3) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu o udzieleniu zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone wraz z ofertą w formie określonej w pkt. 12.11-12.12 SWZWykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Zamówienia zgodnie z art. 366 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2024 r. poz. 1061 ze zm.).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1 ppkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, na podstawie art.117 ust 1 ustawy Pzp, określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej lub zdolności zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże samodzielnie spełnianie tego warunku. Zamawiający nie dopuszcza łączenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej lub zawodowej w zakresie doświadczenia w realizacji usług.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, którą część zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców składających ofertę wspólną, aby przed zawarciem Umowy złożyli Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia rozumie się również Wykonawców będących wspólnikami spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany sposobu i terminów dostarczania Obiadów oraz wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy na warunkach określonych w umowie stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e - zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-26
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2025
- Usługi gastronomiczne polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla uczestników Dziennego Domu Senior Wigor i klientów Centrum Usług Społecznych Swarzędzu w miejscu zamieszkania.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Ośrodka Wsparcia w Korniaktowie Południowym
- 2. Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostawie posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Krośniewicach
- USŁUGA CATERINGU DLA WYCHOWANKÓW INTERNATU REGIONALNEGO CENTRUM EDUKACJIZAWODOWEJ W NISKU W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025 R. DO 30 CZERWCA 2025 R.
- Przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Kobylanach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.