eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiłgorajPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. " Przebudowa i rozbudowa powiatowej krytej pływalni w Biłgoraju - etap II "



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „ Przebudowa i rozbudowa powiatowej krytej pływalni w Biłgoraju – etap II „

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Biłgorajski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 94

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6882000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bilgorajski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgorajski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a54eb09-227a-11ef-a500-1a0072d5d2bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „ Przebudowa i rozbudowa powiatowej krytej pływalni w Biłgoraju – etap II „

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a54eb09-227a-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056990/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „ Przebudowa i rozbudowa powiatowej krytej pływalni w Biłgoraju – etap II "

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352444

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.273.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa powiatowej krytej pływalni w Biłgoraju – etap II”.
3.2 Roboty budowlane w ramach zadania „Przebudowa i rozbudowa powiatowej krytej pływalni w Biłgoraju – etap II” realizowanie są na podstawie dokumentów udostępnionych na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa6cf925-0095-11ef-b81b-aebd110f5279 oraz https://spbilgoraj.bip.lubelskie.pl/index.php?id=543&p1=szczegoly&p2=91777
3.3 Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia nad którymi będzie sprawowany nadzór inspektora nadzoru obejmuje w szczególności wykonanie:
1) odcięcie instalacyjne istniejącego budynku krytej pływalni,
2) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze istniejącej krytej pływalni /rozbiórka dachu hali basenowej,
3) rozbiórka górnej konstrukcji stropodachu nad częścią zaplecza, rozbiórki budowlane i instalacyjne elementów zbędnych dla projektowanego przebudowywanego obiektu,
4) zasadnicze i kompleksowe roboty budowlane i instalacyjne związane z przebudową hali basenowej oraz pozostałej części obiektu istniejącego,
5) budowa nowoprojektowanej części rozbudowy od strony północnej,
6) kompleksowa budowa i docelowe wykończenie i wyposażenie hali basenu pływackiego i pozostałej części obiektu wraz z podbaseniem,
7) roboty nie wykonane w etapie I, które należy dodatkowo wykonać w etapie II:
a) gruntowanie i licowanie płytkami ceramicznymi ścian klatki schodowej zjeżdżalni wodnych w ilości – 130,05 m2,
b) wykonanie (w pom. nr 1.57 – 1.59) dwóch ścianek działowych o gr. 11,5 cm z pustaków ceramicznych w ilości 10,66 m2 z obustronnym otynkowaniem, gruntowaniem i dwukrotnym pomalowaniem farbami akrylowymi,
c) wykonanie odcinka drogi dojazdowej od strony wschodniej (profil podłużny A-B na długości – kilometraż od 0+023,86 do 0+045,31) wraz
z wykonaniem na tej długości chodnika zgodnie z projektem technicznym dróg i dojść,
8) po realizacji robót etapu II – przebudowa zrealizowanej części etapu I, polegająca na:
 rozebraniu ściany p-poż. oddzielającej etap I od etapu II,
 likwidacji zaplecza szatniowo-sanitarnego i wykonaniu na jego miejscu docelowego saunarium,
 rozebraniu tymczasowej podłogi pod wannę hamowną,
 rozebraniu tymczasowych stalowych schodów wejściowych zewnętrznych wraz z fundamentami,
 budowa wewnętrznej części zjeżdżalni wodnych z wanną hamowną obejmująca: stalową spiralną klatkę schodową z elementami startowymi wykonaną na utwierdzonym w fundamencie słupie, wykucie 4 szt. otworów w ścianie zewnętrznej dla przepuszczenia ślizgów przez ścianę wraz z wykończeniem miejsc przejścia zjeżdżalni przez przegrody budowlane, zasilanie elektryczne, system start-stop i scalenie go z układem zasilania zjeżdżalni w wodę, uruchomienie instalacji wodnej doprowadzającej wodę do zjeżdżalni, uruchomienie multimediów, instrukcje użytkowania zjeżdżalni w formie tablic informacyjnych, montaż ostatnich odcinków ślizgów (wlotowych i wylotowych) dostarczonych przez Zamawiającego, skonfigurowanie całego systemu zjeżdżalni z wanną hamowną oraz końcowe uruchomienie zjeżdżalni,
9) po wykonaniu tych robót połączenie hali basenu sportowego zrealizowanej w ramach etapu II z halą basenu rekreacyjnego – dla uzyskania docelowego obiektu przebudowanej i rozbudowanej krytej pływalni wraz z uzyskaniem nieprawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie dla całości obiektu (etap I i II),
10)wykonanie robót porządkowych odtwarzających, wymiana wody w nieckach etapu I i etapu II.
3.4 Wykonawca świadczy usługi w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej nad realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r. poz. 725), a w szczególności:
1)reprezentuje Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli poprawności i zgodności realizacji zamówienia z umową i zakresem robót, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
2)sprawdza jakość wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych oraz urządzeń, a w szczególności zapobiega zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
3)sprawdza i odbiera roboty w poszczególnych branżach ulegające zakryciu lub zanikające oraz objęte odbiorami częściowymi i końcowymi w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia ich przez wykonawcę robót (potwierdzając ten fakt w dzienniku budowy), uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowuje i bierze udział w czynnościach odbioru robót lub ich części (etapów), jak również bierze udział w przekazywaniu ich do użytkowania,
4)potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad i usterek,
5)bierze udział w pracach przy przekazaniu placu budowy i frontu robót,
6)sprawdza kalkulacje, kosztorysy powykonawcze, dodatkowe i zamienne oraz obmiary robót przedkładane przez wykonawcę robót,
7)utrzymuje z autorami dokumentacji projektowej stały kontakt w trakcie wykonywania robót,
8)uczestniczy w przekazywaniu przez wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej (w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dzienników budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej i innych wymaganych do odbioru końcowego dokumentów) poprzez weryfikację i sprawdzenie jej poprawności,
9)informuje Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych prac,
10)bierze udział w czynnościach odbioru częściowego i końcowego nadzorowanego zamówienia oraz sporządzenia protokołu odbioru wykonanych robót,
11)kontroluje poprawność wykonania zamówienia w okresie:
a)gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych wynoszącej 60 miesięcy,
b)rękojmi wynoszącej 5 lat, w szczególności inspektor nadzoru będzie uczestniczył w przeglądach z tytułu gwarancji i rękojmi oraz będzie nadzorował usuwanie stwierdzonych wad i usterek w tych okresach,
12)zapewnia przestrzeganie warunków BHP w trakcie realizacji zamówienia przez wykonawcę robót,
13)opracowuje wzór miesięcznego raportu o postępie wykonywania robót i przekazuje go wykonawcy do stosowania, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
14)sporządza protokoły konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych,
15)dokonuje weryfikacji protokołu sporządzonego przez wykonawcę robót z inwentaryzacji fotograficznej i opisowej obiektów budowlanych, sieci i innych urządzeń znajdujących się na placu budowy lub w jego otoczeniu oraz dokonuje jego zatwierdzenia,
16)dokonuje pobytu na budowie wg poniższych zasad:
a)obecność Kierownika wielobranżowego zespołu nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie umożliwiającym nadzorowanie robót objętych przedmiotem zamówienia – min. 1 raz w tygodniu, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora w siedzibie Zamawiającego lub do dziennika budowy,
b) obecność inspektora posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie umożliwiającym nadzorowanie robót objętych przedmiotem zamówienia – min. 1 raz w tygodniu, jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora w siedzibie Zamawiającego lub do dziennika budowy,
c) obecność inspektora posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie co najmniej instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie umożliwiającym nadzorowanie robót objętych przedmiotem zamówienia – min. 1 raz w tygodniu, jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora w siedzibie Zamawiającego lub do dziennika budowy,
d) obecność inspektora posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie co najmniej instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie umożliwiającym nadzorowanie robót objętych przedmiotem zamówienia – min. 1 raz w tygodniu, jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora w siedzibie Zamawiającego lub do dziennika budowy,
17)zatwierdza lub wnosi uwagi w terminie do 7 dni roboczych do wniosków Kierownika budowy w sprawie przedłożonych materiałów do ich wbudowania,
18)uczestniczy w Radach Budowy, w tym:
a)organizuje spotkania i informuje zaproszone osoby o ich terminie i miejscu,
b)protokołuje i sporządza protokoły z odbytych Rad budowy i innych spotkań,
c)przekazuje wykonawcy i zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych od dnia, w którym odbyło się zebranie rady budowy protokół z rady celem jego uzgodnienia,
d)organizuje i informuje zaproszone osoby o dodatkowych spotkaniach w sprawie realizacji inwestycji,
e)niezwłocznie informuje Zamawiającego o problemach lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu zakończenia zadania,
19)potwierdza wykaz materiałów budowlanych podlegających utylizacji i/lub demontażowi sporządzony przez wykonawcę robót budowlanych,
20)przedkłada Zamawiającemu informacje o poprawności wykonywania robót oraz o postępie w ich realizacji na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych,

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków c. d zawarty został w sekcji IX pozostałe informacje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102090,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260637,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102090,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBR PROJECT Dawid Blicharz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 918-188-87-48

7.3.3) Ulica: Janowska

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102090,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.