Og³oszenie z dnia 2024-11-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00618455/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-27
- 2024/BZP 00620894/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-28
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa paliw p³ynnych, gazu oraz AdBlue na rok 2025.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTU£ACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631277227
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Chrobrego 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: 795-515-082
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kosickas@zdp-szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zdp-szamotuly.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±d drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa paliw p³ynnych, gazu oraz AdBlue na rok 2025.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fd9b574f-b470-42bd-a3be-6a64c69a13a2
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00618298
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00044204/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa paliw p³ynnych, gazu oraz AdBlue na rok 2025.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd9b574f-b470-42bd-a3be-6a64c69a13a23.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu poczty, e-mail: kosickas@zdp-szamotuly.pl
lub Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Sylwia Kosicka – Dyrektor Zarz±du Dróg Powiatowych w Szamotu³ach , tel. +48696009829 , email: kosickas@zdp-szamotuly.pl
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne;
4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”;
5) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania;
6) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
7) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
8) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje siê jako za³±czniki.
9) W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
10) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane
w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa
siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika
do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które
s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ
dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
(PE£EN OPIS W SWZ, OGRANICZENIE FORMULARZA)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych, ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotu³y.
3) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprzez e-mail: kaczmarekm@zdp-szamotuly.pl, lub pisemnie: ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotu³y.
4) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa paliw p³ynnych, gazu oraz AdBlue na rok 2025.” ZDP.272.12.2024
(PE£EN OPIS W SWZ, OGRANICZENIE FORMULARZA)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych, ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotu³y.
3) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprzez e-mail: kaczmarekm@zdp-szamotuly.pl, lub pisemnie: ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotu³y.
4) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa paliw p³ynnych, gazu oraz AdBlue na rok 2025.” ZDP.272.12.2024
(PE£EN OPIS W SWZ, OGRANICZENIE FORMULARZA)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.272.12.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 150000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje zakup paliw oraz dodatków do paliw (ON, Pb95, gaz butan-propan
w butlach 11kg, paliwo LPG, dodatek AdBlue) na stacji paliw wykonawcy z uwzglêdnieniem nastêpuj±cych zasad:
• bezgotówkowa sprzeda¿ paliw musi umo¿liwiæ prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty tankowania, miejsca tankowania, ilo¶ci pobranego paliwa,
• tankowanie paliwa do kanistrów dla urz±dzeñ posiadaj±cych zbiorniki o ma³ych pojemno¶ciach,
• tankowanie pojazdów 24/7 na terenie miasta Szamotu³y (Zamawiaj±cy nie posiada magazynu paliw, st±d musi korzystaæ ze stacji, któr± dysponuje Wykonawca).
Orientacyjne zapotrzebowanie na paliwa w roku 2025 wynosi:
- benzyna bezo³owiowa 95 – 2 500 litrów
- olej napêdowy letni – 24 000 litrów
- gaz butan-propan w butlach 11 kg: 12
- gaz LPG: 1000 l
- AdBlue: 200 l
1) Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
09132100-4 – benzyna bezo³owiowa,
09134100-8 – olej napêdowy,
09122000-0 – propan i butan,
24957000-7 – dodatki chemiczne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napêdowy
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
09122000-0 - Propan i butan
24957000-7 - Dodatki chemiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena danej oferty zostanie dokonana poprzez zsumowanie punków wyliczonych dla ka¿dego sk³adnika cenotwórczego na podstawie poni¿szego wzoru:
1. Wykonawca, który zaoferuje najni¿sz± cenê otrzyma 60 pkt. Obliczenie punktów w kryterium „Cena” dla poszczególnego sk³adnika cenotwórczego (C1-C4) zostanie dokonane w oparciu o nastêpuj±cy wzór:
C1-C5 = (Cmin / Co ) x maksymalna ilo¶æ punktów odpowiednio dla danego sk³adnik cenotwórczego C1+C2+C3+C4+C5= C
gdzie: C1-5 itd.- liczba punktów dla danego sk³adnika cenotwórczego
C - liczba punktów w kryterium „Cena” - suma punktów wszystkich sk³adników Co - cena (kwota brutto) dla danego sk³adnika cenotwórczego C1-C5 oferty badanej Maksymalna liczba punktów jak± mo¿na otrzymaæ:
Lp. Nazwa produktu Maksymalna ilo¶æ punktów C1 Cena: Olej napêdowy letni (ON) 4 pkt C2 Cena: Benzyna bezo³owiowa 95 (Pb95) 4 pkt C3 Cena: Butla gazu butan-propan (11 kg) 4 pkt C4 Cena: AbBlue 4 pkt
C5 Cena: LPG 4 pkt
2. Kryterium „Rabat – w % z³ od ceny jednostkowej”, którego znaczenie wynosi 40 %, rozumiany jako warto¶æ procentowa okre¶lona przez Wykonawcê w formularzu ofertowym obowi±zuj±ca dla ka¿dej ceny jednostkowej z osobna zaoferowanej dla pozycji R1-R4. Obliczenie punktów w kryterium „Upust” zostanie dokonane w oparciu o nastêpuj±cy wzór:
RU= (Ro / Rmax) x 40
gdzie: R - ilo¶æ punktów w kryterium Upust Ro - rabat oferty badanej
Rmax - rabat o najwy¿szej warto¶ci procentowej spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert
W przypadku braku okre¶lenia rabatu Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ Wykonawca nie oferuje warto¶ci dla tego kryterium i nie otrzyma punktów.
Lp. Nazwa produktu Maksymalna ilo¶æ pinktów R1 Rabat: Olej napêdowy letni (ON) 20 pkt R2 Rabat: Benzyna bezo³owiowa 95 (Pb95) 5 pkt R3 Rabat: Butla gazu butan-propan (11 kg) 5 pkt R4 Rabat: AbBlue 5 pkt
R5 Rabat: LPG 5 pkt
Obliczenie ³±cznej ilo¶ci punktów dokonane zostanie w oparciu o nastêpuj±cy wzór: C+R=S
gdzie: C - liczba uzyskanych punktów w kryterium „Cena” R - liczba punktów w kryterium „Rabat”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da, by wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
NieSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza. Zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, elektroniczne po¶wiadczenie zgodno¶ci odpisu, wyci±gu lub kopii z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 2 do SWZ.2. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
3. Z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy w przypadku, o którym mowa w ust. 1, mo¿e wyst±piæ ka¿da ze stron.
4. We wniosku o dokonanie zmian, Strona winna uzasadniæ konieczno¶æ takich zmian.
W przypadku niewystarczaj±cego uzasadnienia, Zamawiaj±cy ma prawo nie wyraziæ zgody na dokonanie zmian Umowy.
5. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, chyba ¿e SWZ lub zapisy projektowanych postanowieñ umowy stanowi± inaczej;
6. zawsze dopuszczalne s± zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ust. 1–4 uPzp.
- jednak¿e nie stanowi to obowi±zku, z którego Wykonawca móg³by wnosiæ roszczenie wobec Zamawiaj±cego.
7. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy, zgodnie
z zapisami projektu umowy – za³. nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-10 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-08
INNE PRZETARGI Z SZAMOTU£
- "Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Miasta i Gminy Szamotu³y wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury"
- Wykonanie us³ugi sprz±tania pomieszczeñ w: SR w Szamotu³ach, OK nr 1 przy SR w Sz-³ach, VI ZWKW w Miêdzychodzie oraz utrzymania czysto¶ci na terenie zewn. SR w Sz-³ach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Dostawa paliw p³ynnych, gazu oraz AdBlue na rok 2025."
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca dostawê, dystrybucjê oraz zakup energii elektrycznej wytworzonej w OZE na potrzeby Centrum Sportu w Szamotu³ach
wiêcej: przetargi w Szamotu³ach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw do samochodów, narzêdzi oraz maszyn dla Zak³adu Wodoci±gów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Jezioranach
- Zakup bezgotówkowy paliw p³ynnych dla ZGKiM w Lubrzy na rok 2025
- DOSTAWA PALIWA W 2025 ROKU
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kot³owni przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni
- Dostawa paliw dla Powiatowego Zarz±du Dróg w Strzelinie w 2025 r.
- "RDW w Pu³awach Dostawa paliw" (zamówienie na rok 2025)
wiêcej: Paliwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.