Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00577297/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z terenu Gminy Poniatowa w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY ZESPÓŁ DO SPRAW OBSŁUGI OŚWIATY W PONIATOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430613623
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młodzieżowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Poniatowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-320
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-820-45-05 wew. 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mgzoo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgzoo.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10078391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z terenu Gminy Poniatowa w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0548615-77d7-48dc-9731-8b0de2f423ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014421/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów z terenu Gminy Poniatowa w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577297
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGZOO.4464.1.10.2024.AG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 439675,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet nr 1 usługa dowozu uczniów do szkół w ramach komunikacji regularnej „bilety miesięczne”Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych, celem dowożenia i odwożenia uczniów do i z placówek oświatowych. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z przebiegiem tras. Wykonywanie usługi przewozowej jest ściśle powiązane z organizacją roku szkolnego, czego Wykonawca ma świadomość składając ofertę.
W pakiecie nr 1, opiekę nad uczniami zapewnia Zamawiający (Wykonawca nie wlicza w cenę oferty kosztów opiekunów).
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp. Przez kluczowe zadania Zamawiający rozumie dowóz i odwóz uczniów taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego wraz z zapewnieniem kierowcy oraz zapewnieniem opiekuna (na dwóch trasach pakietu nr 2).
więcej informacji w rozdziale 4 SWZ, w druku oferta oraz w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 254296,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet nr 2 usługa dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół „tzw. kilometrówka”Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych, celem dowożenia i odwożenia uczniów do i z placówek oświatowych. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z przebiegiem tras. Wykonywanie usługi przewozowej jest ściśle powiązane z organizacją roku szkolnego, czego Wykonawca ma świadomość składając ofertę.
W pakiecie nr 2, Zamawiający zapewnia opiekunów tylko na trasie nr 1 (do Karczmisk). Oznacza to, że w pakiecie nr 2 na trasach nr 2 i 3 (do Kowali oraz do Matczyna), Wykonawca musi wkalkulować w cenę oferty koszt opiekuna na każdej trasie.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp. Przez kluczowe zadania Zamawiający rozumie dowóz i odwóz uczniów taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego wraz z zapewnieniem kierowcy oraz zapewnieniem opiekuna (na dwóch trasach pakietu nr 2).
więcej informacji w rozdziale 4 SWZ, w druku oferta oraz w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 185379,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264454,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6610200189
7.3.3) Ulica: Żabia 40
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192773,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309329,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192773,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1. Panem Grzegorzem Chłodny prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą: SKLEP MOTORYZACYJNY AUTO-MOTO Ewa Chłodna i Grzegorz Chłodny Spółka Cywilna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2. Panią Ewą Chłodny prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą: SKLEP MOTORYZACYJNY AUTO-MOTO Ewa Chłodna i Grzegorz Chłodny Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171764877
7.3.3) Ulica: Brzozowa 3
7.3.4) Miejscowość: Poniatowa
7.3.5) Kod pocztowy: 24-320
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKLEP MOTORYZACYJNY AUTO-MOTO S.C. EWA I GRZEGORZ CHŁODNY
jakie przetargi wygrała firma
SKLEP MOTORYZACYJNY AUTO-MOTO S.C. EWA I GRZEGORZ CHŁODNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192773,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Publiczny transport zbiorowy w zakresie gminnych przewozów pasażerskich w transporcie drogowym na terenie Gminy Obrowo w 2025 r."
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Pułtusk w II semestrze roku szkolnego 2024/2025
- Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Przelewice oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Przelewice do Ośrodka Rewalidacyjno- Wychowawczego w Barlinku w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług logistycznych polegających na przyjmowaniu i przechowywaniu produktów medycznych, kompletowaniu zamówień zgodnie z RARS PUE/SAP.
- Dowóz dzieci do przedszkola i szkoły na terenie gminy Ustronie Morskie w 2025 r.
- Usługa transportowa dla Centrum Kultury Gminy Rudna w 2025 r.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.