eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoczewoDostawa dwóch serwerów do Urzędu Gminy Choczewie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa dwóch serwerów do Urzędu Gminy Choczewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pierwszych Osadników 17

1.5.2.) Miejscowość: Choczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@choczewo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.choczewo.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dwóch serwerów do Urzędu Gminy Choczewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4216387-5333-47b6-ab18-be2c7664b295

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008345/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa dwóch serwerów do Urzędu Gminy Choczewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4216387-5333-47b6-ab18-be2c7664b295

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w rozdziale 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Choczewo z siedzibą Urząd Gminy Choczewo, ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, tel. 585723913.
 przestrzeganie zasad ochrony danych w Urzędzie Gminy Choczewo nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących użytkownikom poprzez e-mail: IODO@choczewo.com.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa dwóch serwerów do Urzędu Gminy Choczewo” –sygn. RIGKiOŚ.271.ZP.TP.21.2024
 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający informuje, iż „Klauzula informacyjna ogólna dla interesantów Urzędu Gminy Choczewo” znajduje się na stronie BIP Urzędu Gminy Choczewo w zakładce: „Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych”
http://bip.choczewo.com.pl/artykul/78/1098/klauzula-informacyjna-dot-przetwarzania-danych-osobowych-w-urzedzie-gminy-choczewo

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.ZP.TP.21.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Serwer wraz z oprogramowaniem
1.1. Obudowa:
o Typ RACK, wysokość maksymalnie 2U,
o W zestawie szyny montażowe umożliwiające łatwe serwisowanie w szafie rack,
o Min. 8 zatok hot-swap 2,5” SAS/SATA/SSD z możliwością rozbudowy do 12 zatok,
o Obudowa składana na jednej linii montażowej przez producenta,
o Panel przedni z zabezpieczeniem uniemożliwiającym dostęp do dysków.
1.2. Procesory:
o Min. dwa procesory 16-rdzeniowe, taktowanie bazowe 2,8 GHz,
o Wydajność: min. 400 punktów w teście SPEC CPU2017 Floating Point,
o Obsługa SMT (Simultaneous Multithreading).
1.3. Pamięć RAM:
o Min. 256 GB DDR5 5600 MT/s z możliwością rozbudowy do 2 TB,
o Obsługa ECC, Memory Scrubbing, Memory Mirroring.
1.4. Pamięć masowa:
o Min. 4 dyski SSD NVMe klasy enterprise 960 GB w RAID 1 dla systemu operacyjnego i aplikacji,
o Min. 4 dyski SATA klasy enterprise 8 TB w RAID 10 dla danych (zamiast RAID 6, aby uniknąć spowolnienia zapisu),
o Kontroler RAID z 4 GB pamięci podręcznej i wsparciem RAID 0, 1, 5, 10.
1.5. Sieć:
o Min. 4 porty 1 GbE z obsługą agregacji łączy,
o Min. 2 porty 10 GbE SFP+,
o Dedykowany port zarządzania 1 GbE.
1.6. Diagnostyka i zarządzanie:
o Moduł zarządzania zgodny z IPMI 2.0, z obsługą KVM-over-IP,
o Zintegrowane narzędzia do diagnostyki sprzętu, zdalnego zarządzania i monitorowania,
o Numer wsparcia technicznego dostarczony przez producenta.
1.7. Zasilanie i chłodzenie:
o Redundantne zasilacze hot-swap o mocy min. 1000 W (klasa Titanium),
o Redundantne wentylatory z automatyczną regulacją prędkości.
1.8. Wspierane systemy operacyjne:
o Windows Server 2022 Standard, licencja na 16 rdzeni oraz min. 50 licencji CAL (Client Access License) z możliwością rozszerzenia do 100 lub równoważny system operacyjny spełniający wymagania:
Zarządzanie prawami dostępu:
- Przypisanie pojemności dla użytkowników,
- Importowanie listy użytkowników,
- Zarządzanie kontami użytkowników,
- Zarządzanie grupą użytkowników,
- Zarządzanie uprawnieniami dla użytkowników i grup,
- Obsługa zaawansowanych uprawnień dla podfolderów.
Obsługa Windows AD:
- Logowanie użytkowników domenowych poprzez protokoły CIFS/SMB, FTP oraz menadżera plików sieci Web,
- Funkcja serwera i klienta LDAP.
1.9. Gwarancja:
o Min. 2-letnia gwarancja.
1.10. Wymagania dodatkowe:
o Sprzęt musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji,
o Sprzęt musi być w całości składany na jednej linii montażowej przez producenta,
o Wszystkie komponenty muszą być objęte tą samą gwarancją producent.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Serwer do backupu wraz z oprogramowaniem oraz macierz dyskowa
2.1. Obudowa:
o Typ RACK, wysokość maksymalnie 2U,
o Min. 4 zatoki na dyski hot-swap z możliwością rozbudowy do 8,
o Obudowa składana na jednej linii montażowej przez producenta.
2.2. Procesory:
o Min. jeden procesor 12-rdzeniowy (Intel Xeon lub AMD Ryzen) z taktowaniem bazowym min. 2,1 GHz,
o Obsługa sprzętowego szyfrowania AES-NI.
2.3. Pamięć RAM:
o Min. 32 GB DDR4 ECC z możliwością rozbudowy do 512 GB.
2.4. Pamięć masowa:
o Min. 2 dyski SSD klasy enterprise 480 GB w RAID 1 dla systemu operacyjnego,
o Min. 4 dyski SATA klasy enterprise 8 TB w RAID 10 dla danych backupowych,
o Kontroler RAID z obsługą poziomów RAID 0, 1, 5, 10.
2.5. Sieć:
o Min. 2 porty 2,5 GbE z obsługą agregacji łączy,
o Dedykowany port zarządzania 1 GbE.
2.6. Diagnostyka i zarządzanie:
o Moduł zarządzania zgodny z IPMI 2.0, z obsługą KVM-over-IP,
o Numer wsparcia technicznego dostarczony przez producenta.
2.7. Zasilanie i chłodzenie:
o Redundantne zasilacze hot-swap o mocy min. 600 W,
o Redundantne wentylatory z automatyczną regulacją prędkości.
2.8. Systemy operacyjne:
o Windows Server 2022 Standard, licencja na 16 rdzeni oraz min. 50 licencji CAL (Client Access License) z możliwością rozszerzenia do 100 lub równoważny system operacyjny spełniający wymagania:
Zarządzanie prawami dostępu:
- Przypisanie pojemności dla użytkowników,
- Importowanie listy użytkowników,
- Zarządzanie kontami użytkowników,
- Zarządzanie grupą użytkowników,
- Zarządzanie uprawnieniami dla użytkowników i grup,
- Obsługa zaawansowanych uprawnień dla podfolderów.
Obsługa Windows AD:
- Logowanie użytkowników domenowych poprzez protokoły CIFS/SMB, FTP oraz menadżera plików sieci Web,
- Funkcja serwera i klienta LDAP.
2.9. Biblioteka taśmowa:
o Obudowa i konstrukcja:
- Typ obudowy: RACK, wysokość maksymalnie 2U.
- Min. 1 napęd taśmowy LTO-9.
- Możliwość instalacji min. 24 nośników taśmowych w magazynie.
- Mechanizm automatycznego ładowania i wyjmowania taśm.
- Obudowa składana na jednej linii montażowej przez producenta,
o Napęd taśmowy
- Technologia LTO-9 (Linear Tape-Open).
- Minimalna pojemność nośnika: 18 TB (natywna) 45 TB (skompresowana przy wskaźniku kompresji 2,5:1)
o Interfejsy i komunikacja
- Min. 1 port SAS 12 Gb/s do przesyłania danych.
- Min. 1 port Ethernet 1 GbE do zarządzania biblioteką (dedykowany interfejs zarządzający).
o Funkcjonalność
- Obsługa Linear Tape File System (LTFS) do łatwego zarządzania i odczytu danych na nośnikach.
- Wbudowane mechanizmy szyfrowania sprzętowego AES-256.
- Obsługa automatycznego harmonogramu backupu na nośnikach.
- Funkcja weryfikacji poprawności zapisanych danych (Data Integrity Verification).
- Monitorowanie stanu taśm i napędów (np. liczba operacji, status zdrowia komponentów).
o Zarządzanie
- Wbudowane oprogramowanie do zarządzania biblioteką
- Graficzny interfejs użytkownika (GUI) dostępny przez przeglądarkę internetową.
- Obsługa alertów i powiadomień (e-mail/SNMP).
- Możliwość zdalnej aktualizacji firmware.
- Integracja z systemami do backupu i archiwizacji, takimi jak Veeam, Commvault, Veritas, lub równoważne.
o Kompatybilność
- Obsługiwane systemy operacyjne: Windows Server 2022, 2019, Linux (Red Hat, Ubuntu, SUSE), VMware ESXi.
- Współpraca z oprogramowaniem backupowym.
o Zasilanie i chłodzenie
- Redundantne zasilacze hot-swap o mocy min. 600 W.
- Wbudowane wentylatory z automatyczną regulacją prędkości dla optymalnego chłodzenia.
o Bezpieczeństwo
- Mechanizm autoryzacji dostępu do konfiguracji i operacji na nośnikach.
- Szyfrowanie transmisji danych pomiędzy serwerem a biblioteką (TLS/SSL).
2.10. Oprogramowanie do backupu:
o Obsługa środowisk Windows, Linux, VMware, Hyper-V,
o Szyfrowanie AES-256, deduplikacja danych,
o Automatyczne harmonogramy backupu,
o Licencje na min. 50 użytkowników, możliwość rozbudowy do 100.
2.11. Gwarancja:
o Min. 2-letnia gwarancja.
2.12. Wymagania dodatkowe:
o Sprzęt musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji,
o Sprzęt musi być w całości składany na jednej linii montażowej przez producenta,
o Wszystkie komponenty muszą być objęte tą samą gwarancją producent.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w tym z państw członkowskich Unii Europejskiej, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 (Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia) Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis oferowanego przedmiotu dla poszczególnych części zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 4, wg załączonego wzoru- załącznik nr 2 do oferty, jako przedmiotowy środek dowodowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy jest niekompletny, to na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie wykonawcę do jego złożenia lub uzupełnienia.
2) Zamawiający może także żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi obejmować wszystkie czynności związane ze złożeniem kompletnej oferty.
3) w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać
z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola wszystkich wykonawców o ich wspólnym występowaniu w postępowaniu. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany tej umowy będą obywały się za zgodą obu stron i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ 2. Szczegółowy sposób złożenia oferty wraz z załącznikami określono w rozdziale 13 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.