Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432796/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00453017/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00462687/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00488798/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inwestor zastępczy do robót wykończeniowych nowego obiektu we Wrocławiu, ZP-DA-23/24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017196300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 34
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@udt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.udt.gov.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Bezpieczeństwo funkcjonowania urządzeń technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inwestor zastępczy do robót wykończeniowych nowego obiektu we Wrocławiu, ZP-DA-23/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d011e4b7-0ff0-4540-a800-e8a167583f2e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00521906/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 ZP-DA-23/24 Inwestor zastępczy do robót wykończeniowych nowego obiektu we Wrocławiu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432796
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-DA-23/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 322000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacji niżej wskazanego zakresu usług, tj.:
1) przygotowanie Programu funkcjonalno-użytkowego dla ZADANIA: Zaprojektowanie i wykonanie kompleksowych robót wykończeniowych oraz dostawa wyposażenia meblowego w budynku Urzędu Dozoru Technicznego we Wrocławiu przy ul. Krakowskiej 98, na podstawie koncepcji przekazanej przez Zamawiającego,
2) uczestniczenie w postępowaniu o zamówienie publiczne na wybór Wykonawcy zadania w charakterze biegłego,
3) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją dokumentacji projektowej oraz uzyskiwaniem niezbędnych zgód i pozwoleń na zgodne z prawem zrealizowanie robót budowlanych, w tym przekazywanie projektantowi wszelkich informacji koniecznych do opracowania projektu oraz egzekwowanie od projektanta wykonania ewentualnych zmian w dokumentacji projektowej,
4) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych oraz uzyskiwaniem niezbędnych zgód i pozwoleń na zgodne z prawem użytkowanie budynku (wykonywanie zakresu czynności jaki dla Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przewiduje ustawa z 7 lipca 1994 – Prawo budowlane (Dz.U. 2024 poz. 725 t.j.)
5) nadzorowanie i egzekwowanie prawidłowej realizacji Zadania przez Wykonawcę zgodnie z umową o wykonanie Zadania,
6) dokonywanie odbiorów częściowych i bieżących rozliczeń, sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych i innej dokumentacji dotyczącej rozliczeń zadania,
7) końcowe rozliczenie Zadania, przygotowanie i uczestniczenie w odbiorze końcowym oraz uczestniczenie w przekazaniu zakończonego Zadania Zamawiającemu,
8) wykonywanie całokształtu czynności związanych z wykonywaniem usługi w okresie rękojmi i gwarancji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Projektowanych Postanowieniach Umowy zwanych dalej wzorem umowy, stanowiących załącznik
do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71319000-7 - Usługi biegłych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 413833,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413833,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 413833,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIASTOPROJEKT WROCŁAW Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 932925593
7.3.3) Ulica: Plac Grunwaldzki 23
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-365
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIASTOPROJEKT WROCŁAW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIASTOPROJEKT WROCŁAW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413833,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) przygotowanie Programu funkcjonalno-użytkowego dla Zadania: do 40 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
b) przygotowanie i udział w przeprowadzeniu postępowania – do dnia zawarcia umowy w trybie zaprojektuj i wybuduj na wykonanie Zadania z Wykonawcą robót, z zastrzeżeniem zawartym w pkt. 2,
c) nadzór nad realizacją umowy w trybie zaprojektuj i wybuduj na wykonanie Zadania: zgodnie z umową z Wykonawcą Zadania, nie dłużej jednak, niż 100 dni roboczych od daty zawarcia umowy z Wykonawcą Zadania,
d) okres gwarancyjny – do 60 miesięcy (zależnie od oferty Wykonawcy robót).
2) Jeżeli Wykonawca Zadania nie zostanie wybrany w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy z Inwestorem Zastępczym lub Wykonawca nie zostanie wybrany w dwóch kolejnych postępowaniach o zamówienie publiczne (w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej) to umowa automatycznie ulegnie rozwiązaniu w części niezrealizowanej
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stare Rochowice - Etap I - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.