Og³oszenie z dnia 2024-11-27
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Pleszewie w latach 2025 – 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT PLESZEWSKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Pleszewie. Wydzia³ Nieruchomo¶ci, Inwestycji i Rozwoju.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854808
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznañska 79
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 627429652
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatpleszewski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://powiatpleszewski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Pleszewie w latach 2025 – 2026
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-69127e99-ed29-41b2-a720-e741608aa4b4
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00618777
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00054985/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Pleszewie w latach 2025 – 2026.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69127e99-ed29-41b2-a720-e741608aa4b43.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Komunikacja z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce Formularze" (Formularze do komunikacji). 3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@powiatpleszewski.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 2. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). 3. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i
zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. 4.Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do
przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). 5. Informacje, o¶wiadczenia lub inne dokumenty, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: 1). w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci i przekazuje siê jako za³±cznik, lub 2). jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). 6. Do korzystania z "Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e -Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca siê stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e administratorem Pañstwa danych osobowych jest Starosta Pleszewski z siedzib± przy ul. Poznañskiej 79, 63-300 Pleszew, tel. 62 742 96 52. Inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Pleszewie jest Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod numerem telefonu ogólnego: 62 7429 600 lub pod adresem e-mail: iod@powiatpleszewski.pl. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Pleszewie w latach 2025 – 2026, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dn. 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1320). Numer sprawy:
NR.272.20.2024. Szczegó³owe informacje zawarto w Za³±czniku nr 8 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pañstwu w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NR.272.20.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w rozumieniu art. 3 pkt 30 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t. j. Dz.U z 2023r, poz. 1640), na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pleszewie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczenia przesy³ek pocztowych, w tym dorêczeñ wynikaj±cych z przepisów Kodeksu postêpowania administracyjnego oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje ¶wiadczenie us³ug pocztowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Pleszewie, ul. Poznañska 79, 63 – 300 Pleszew, przez 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2026 r. 3. Przedmiot zamówienia musi byæ realizowany zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie ni¿ej wymienionymi przepisami: 1). Ustaw± z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t. j. Dz.U z 2023 r. poz. 1640); 2). Rozporz±dzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji us³ugi pocztowej (t. j. Dz.U z 2019r. poz. 474); 3). Wi±¿±cymi Rzeczpospolit± Polsk± umowami miêdzynarodowymi dotycz±cymi ¶wiadczenia us³ug pocztowych oraz wi±¿±cymi regulaminami ¦wiatowego Zwi±zku Pocztowego, w przypadku us³ug pocztowych w obrocie zagranicznym; 4). Ustaw± z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postêpowania administracyjnego; 5). Ustaw± z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; 6). Innymi aktami prawnymi zwi±zanymi z realizacj± us³ug bêd±cych przedmiotem umowy. 4. Okre¶lone w formularzu cenowym (Za³±cznik nr 1A do SWZ) ilo¶ci przesy³ek w ramach ¶wiadczonych us³ug, maj± charakter szacunkowy i mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb zamawiaj±cego, na co wykonawca wyra¿a zgodê. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany ilo¶ci przesy³ek w poszczególnych ich rodzajach w ramach ustalonej ogólnej warto¶ci umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej. W zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci wykonawca jest zobowi±zany posiadaæ aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U z 2023r, poz. 1640). 2. W zakresie zdolno¶ci technicznej, w okresie wykonywania zamówienia wykonawca musi dysponowaæ: a). punktami odbioru niedorêczonych pod adres przesy³ekawizowanych) znajduj±cymi siê na terenie ka¿dej gminy w kraju lub gminy s±siedniej, b). minimum jedn± placówk± nadawcz± w miejscowo¶ci, w której znajduje siê siedziba zamawiaj±cego: 63 – 300 Pleszew. Placówki pocztowe, o których mowa powy¿ej, musz± byæ czynne co najmniej 5 dni w tygodniu, we wszystkie dni robocze, z wyj±tkiem sobót, a je¿eli w tygodniu przypada dzieñ ustawowo wolny od pracy, liczba ta mo¿e byæ odpowiednio ni¿sza. Je¿eli placówka operatora znajdowaæ siê bêdzie w lokalu, w którym prowadzona jest inna dzia³alno¶æ gospodarcza, placówka taka musi posiadaæ wyodrêbnione stanowisko obs³ugi klientów w zakresie us³ug pocztowych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Przed udzieleniem zamówienia zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w
wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni) nastêpuj±cych aktualnych na dzieñ z³o¿enia dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu: 1). aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r (t.j. Dz.U z 2023r, poz. 1640).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz cenowy (Za³±cznik nr 1A do SWZ). 2. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty – je¿eli ofertê podpisuje pe³nomocnik. 3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo dowystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki). 4. Zobowi±zanie innego podmiotu, do udostêpnienia zasobów – Za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy). 5. O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostêpniaj±cego zasób oraz odpowiednio spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – Za³±czniki nr 4 oraz 5 do SWZ (je¿eli dotyczy). 7. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 117 ust. 4 Pzp) - Za³±cznik nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Uczestnicy postêpowania ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lider). 2. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie. 4. W przypadku, o którym mowa powy¿ej wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê oudzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. 5. O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, ka¿dy z wykonawców sk³ada oddzielnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotycz±ca podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – pod warunkiem, ¿e wykonawca wyka¿e zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 2. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia we wskazanych ni¿ej przypadkach, o ile zmiany te, bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania umowy przez wykonawcê: 1). Zmiana stawki podatku od towarów i us³ug, 2). Zmiana wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3). Zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 4). Zmiana zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz.U z 2020r., poz. 1342). 3. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy z tytu³u wzrostu ceny materia³ów i kosztów realizacji umowy. 4. Zmiana cen jednostkowych za ¶wiadczenie us³ug pocztowych po zatwierdzeniu ich przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez ustawê Prawo pocztowe. 5. Zmiana umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy zamawiaj±cego albo wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej. 7. Szczegó³owy zakres i rodzaj zmian, warunki wprowadzenia tych zmian do umowy oraz sposób dokonania waloryzacji wynagrodzenia wykonawcy okre¶lono szczegó³owo w rozdz. XXIX do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-09 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-07
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Mie¶cie i Gminie Pleszew", zadanie 1 - sprzêt
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Pleszewie w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzêtu medycznego.
- Dostawy artyku³ów chemicznych i ¶rodków czysto¶ci dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Pleszewie w roku 2025
- "Zakup specjalistycznego wyposa¿enia dla OSP Pleszew i OSP Kowalew"
wiêcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Gminy Wroc³aw
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych
- Us³ugi pocztowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wa³czu w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych, polegaj±cych na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Powiatowego Urzêdu Pracy w Dêbicy
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Wronki w 2025 roku
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.