Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565303/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
- 2024/BZP 00571953/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
- 2024/BZP 00577791/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem do Urzędu Gminy w Sobkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOBKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 12
1.5.2.) Miejscowość: Sobków
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-305
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 41 387 10 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sobkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sobkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sobkow.ezamawiajacy.pl/pn/sobkow/demand/180526/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem do Urzędu Gminy w Sobkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fceb2d65-5021-495a-bc70-da55eabf4c7c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619070
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026269/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem do Urzędu Gminy w Sobkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565303
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Dostawa ciągnika z pługiem i ładowaczem czołowym, obejmująca:- dostawę fabrycznie nowych, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucji producentów, kompatybilnych ze sobą ciągnika rolniczego, pługu i ładowacza czołowego, spełniających wymagania określone w Załączniku nr 1 do SWZ,
- dostarczenie niezbędnego opisu technicznego (w języku polskim) dostarczanego pojazdu i wyposażenia,
- dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim oraz kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu
- przeszkolenie z obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie bezpiecznej obsługi przedmiotu zamówienia podczas odbioru techniczno-jakościowego, potwierdzone protokołem z przeprowadzonego szkolenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych został opisany w Specyfikacji technicznej pojazdu stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16700000-2 - Ciągniki
16800000-3 - Części maszyn używanych w rolnictwie i leśnictwie
4.5.5.) Wartość części: 365853,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa posypywarki ciągnionej, obejmująca:- dostawę fabrycznie nowej, pochodzącej z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta posypywarki ciągnionej, spełniającej wymagania określone w Załączniku nr 1 do SWZ,
- dostarczenie niezbędnego opisu technicznego (w języku polskim) dostarczanego pojazdu i wyposażenia,
- dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim oraz kompletu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu
- przeszkolenie z obsługi wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie bezpiecznej obsługi przedmiotu zamówienia podczas odbioru techniczno-jakościowego, potwierdzone protokołem z przeprowadzonego szkolenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych został opisany w Specyfikacji technicznej pojazdu stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144420-8 - Pojazdy do rozrzucania soli
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448950 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.P. AGROS-WRON SCY SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562215944
7.3.3) Ulica: ZDANOWICE 43
7.3.4) Miejscowość: ZDANOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 28-362
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83025,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83025 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83025,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.P. AGROS-WRON SCY SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562215944
7.3.3) Ulica: ZDANOWICE 43
7.3.4) Miejscowość: ZDANOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 28-362
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83025 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI SOBKÓW
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Sobków - V etap Bizoręda Szczepanów
więcej: przetargi SOBKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z kosiarką bijakową tylno-boczną
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem"
- "Dostawę ciągnika rolniczego uniwersalnego do nauki jazdy kat. T"
- Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
- 104/2025 Dostawa i uruchomienie fabrycznie nowej przyczepy asenizacyjnej
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.