Og³oszenie z dnia 2024-11-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00676037/01 - Wynik z dnia 2024-12-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy brykietu trocinowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT ¦WIECKI - DOM POMOCY SPO£ECZNEJ GO£USZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295343
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Go³uszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52332019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownikda@dps.csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dps-goluszyce.rbip.mojregion.info/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy brykietu trocinowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f36d0b46-d7c5-4254-8051-efa5f270f4eb
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00619095
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00031063/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawy brykietu trocinowego na 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10209893.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod
adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1020989 zwanej dalej Platform±.
2. Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane podpisem
kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z
Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych
czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy dostêpne s± pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji
polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego. Poprzez orygina³ nale¿y rozumieæ
dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez osobê/osoby
upowa¿nion±/upowa¿nione. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej podpisem kwalifikowanym
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
4. Zamawiaj±cy okre¶la wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie https://platforma zakupowa.pl:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umo¿liwiaj±cej zainstalowanie do-wolnej przegl±darki
internetowej z w³±czon± obs³ug± jêzyka JavaScript, akceptuj±cej pliki typu „coo-kies”,
3) wy¶wietlacz ekranowy umo¿liwiaj±cy pracê w rozdzielczo¶ci nie ni¿szej ni¿ 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf.
5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach
danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz.
2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: .pdf.
6. Zalecenia
Szczegó³owe zalecenia zawiera SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych
„RODO”), informujemy, ¿e:
2) Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Domu Pomocy Spo³ecznej w Go³uszycach jest Dyrektor Domu
Pomocy Spo³ecznej. Dane adresowe: Go³uszyce 26, 86-120 Pruszcz. Telefon: 523320019. Adres e-mail: dpsgol@wp.pl
3) Inspektor Ochrony Danych:
W sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych drog±
elektroniczn±: daneosobowe@csw.pl; pisemnie: na adres siedziby Administratora danych.
4) Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane bêd± w celu realizacji zadañ i obowi±zków prawnych na³o¿onych na Administratora ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
Prawo zamówieñ publicznych (dalej: ustawa PZP), tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO.
5) Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
• wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne
(zgodnie z art. 18 oraz 74 ustawy PZP);
• na potrzeby kontroli przebiegu zamówienia publicznego, w szczególno¶ci przez odpowiednio wymienione: Urz±d Zamówieñ
Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urz±d Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urz±d Skarbowy, ZUS, UOKIK, NIK,
Urz±d Marsza³kowski, Urz±d Wojewódzki i inne dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które
wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
• inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzaj± dane osobowe.
6) Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie
organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, tj. w przypadku umów przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia oraz w przypadku dokumentacji zamówienia przez okres 5 lat.
7) Prawa osób, których dane dotycz±:
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:
a. przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
b) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
c) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
d) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
a. nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8) Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Z powodu ograniczonej ilosci znaków pozosta³e informacje znajduja sie w dziale XXIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DF/2236/02ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 155725 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa brykietu trocinowego do kot³owni mieszcz±cej siê w Domu
Pomocy Spo³ecznej w Go³uszycach w okresie od 02-01-2025 do 31-12-2025 w szacunkowej ilo¶ci 150 ton.
Dostawca dostarczy brykiet na swój koszt, w³asnym transportem ko³owym, którego rzeczywista masa ca³kowita nie
przekroczy 8 ton. Dostawca zobowi±zany jest do roz³adunku zamówionego brykietu na podstawione przez zamawiaj±cego
przyczepy, lub do magazynu.
¦rednia czêstotliwo¶æ dostaw 2 razy w tygodniu w sezonie grzewczym.
Maksymalna wielko¶æ pojedynczej dostawy 3 tony.
Brykiet pakowany w worki o masie do 25 kg.
Parametry fizykochemiczne brykietu:
- brykiet z trocin drzew li¶ciastych i iglastych prasowany pod wysokim ci¶nieniem,
- kszta³t walca.
- bez dodatków spajaj±cych.
- bez zanieczyszczeñ odpadami w szczególno¶ci plastik, laminaty i inne mog±ce pochodziæ z utylizacji mebli.
- ¶rednica w zakresie 50-60 mm.
- gêsto¶ci 700-800 kg/m3 ( wyliczona jako stosunek masy pojedynczego brykietu do jego objêto¶ci obliczonej ze wzoru na
objêto¶æ walca V=πr2h)
- zawarto¶æ wilgoci ca³kowitej do 8% (oznaczona na podstawie procedury IChPW Q/LP/05/A z dnia 16.02.2011r.)
- zawarto¶æ popio³u w stanie analitycznym do 3 %. (oznaczona na podstawie procedury IChPW Q/LP/06/A z dnia
16.02.2011r.
- warto¶æ opa³owa w stanie analitycznym powy¿ej 16 MJ/kg (oznaczona na podstawie procedury IChPW Q/LP/12/A z dnia
16.02.2011r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Kryterium: cena brutto – maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 100.
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
C=cena brutto najni¿szej oferty∗cena brutto badanej oferty×100
*spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz otrzyma najwiêksz± liczbê punktów spo¶ród rozpatrywanych ofert za realizacjê przedmiotu zamówienia.
Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty sk³adane razem z ofert±1) Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce za³±cznik nr 2 do niniejszej SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3) O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej jednym z wymaganych podpisów.
4)O¶wiadczenie sk³adaj±: wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5)Samooczyszczenie – w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 lub art. 109 ust. 1 pkt 2–10 ustawy Pzp wykonawca nie podlega wykluczeniu, je¿eli udowodni zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie nastêpuj±ce przes³anki:
1)naprawi³ lub zobowi±za³ siê do naprawienia szkody wyrz±dzonej przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem, w tym poprzez zado¶æuczynienie pieniê¿ne,
2)wyczerpuj±co wyja¶ni³ fakty i okoliczno¶ci zwi±zane z przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie wspó³pracuj±c odpowiednio z w³a¶ciwymi organami, w tym organami ¶cigania lub zamawiaj±cym,
3)podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom, wykroczeniom lub nieprawid³owemu postêpowaniu, w szczególno¶ci:
a)zerwa³ wszelkie powi±zania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawid³owe postêpowanie wykonawcy,
b)zreorganizowa³ personel,
c)wdro¿y³ system sprawozdawczo¶ci i kontroli,
d)utworzy³ struktury audytu wewnêtrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów,
e)wprowadzi³ wewnêtrzne regulacje dotycz±ce odpowiedzialno¶ci i odszkodowañ za nieprzestrzeganie przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów.
Zamawiaj±cy ocenia, czy podjête przez wykonawcê czynno¶ci s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu wykonawcy, a je¿eli uzna, ¿e nie s± wystarczaj±ce, wyklucza wykonawcê.
6)Do oferty wykonawca za³±cza równie¿:
a. Pe³nomocnictwo
a) Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pozosta³e informacje zawiera SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.Wymagana forma:
Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy jest mo¿liwa w przypadku:1) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zast±pienia go produktem o parametrach nie gorszych ni¿ oferowany, za cenê tak± jaka zosta³a ustalona w niniejszej umowie,
2) zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
3) zmiany osób upowa¿nionych do kontaktów w/s realizacji umowy wskazanych w § 3 projektu umowy.
2. Zmiana umowy jest mo¿liwa: je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.
3. Wszelkie zmiany na rynku uzasadniaj±ce zmianê cen, a których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy dokonywane bêd± w formie pisemnej, nie wcze¶niej jednak ni¿ po up³ywie 3 miesiêcy od daty jej podpisania. Cena artyku³u mo¿e podlegaæ zmianie w stopniu odpowiadaj±cym kwartalnemu wska¼nikowi wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, licz±c od nastêpnego miesi±ca po miesi±cu, w którym wska¼nik ten zosta³ og³oszony przez Prezesa GUS.
4. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformy https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-03
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pelletu w sezonie grzewczym 2025-2026 do kot³owni administrowanych przez Dom Pomocy Spo³ecznej "JUNIOR" w Mi³kowie spe³niaj±cego parametry normy jako¶ciowej DIN plus/A1
- Sprzeda¿ wraz z dostaw± pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Biskupicach od dnia podpisania umowy na okres 6 miesiêcy
- Dostawa pelletu opa³owego do ZSCKR w Studzieñcu
wiêcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.