Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00527645/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe wykonywane w latach 2024 – 2025 w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach na terenie miasta Gdańska.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe wykonywane w latach 2024 – 2025 w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach na terenie miasta Gdańska.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e933534-f3bb-40b6-99b5-3ba9b44cb704
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00573492/92/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.89 Roboty remontowe wykonywane w latach 2024 – 2025 w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach na terenie miasta Gdańska.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 118/BZP-U.510.116/2024/MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6300000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5113379,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 1 zamówienia: roboty remontowe wykonywane w latach 2024 - 2025 w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach: użyteczności publicznej, oświaty i wychowania, wychowania pozaszkolnego, opiekuńczo – wychowawczych, kultury i sztuki, kultury fizycznej i sportu oraz zdrowia na terenie miasta Gdańska – w branży budowlanej.2. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę wyłącznie na jedną część zamówienia dowolnie wybraną spośród trzech części przedmiotu zamówienia. Tym samym zamawiający ogranicza liczbę części, na które wykonawca może złożyć ofertę. Jednemu wykonawcy może być udzielona jedna część zamówienia.
3. Termin wykonania zamówienia:
- data rozpoczęcia: nie wcześniej niż 01.12.2024 r.
- data zakończenia: 31.12.2025 r.
przy czym data zakończenia ulegnie skróceniu w przypadku wcześniejszego osiągnięcia limitu wynagrodzenia określonego w § 3 Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wskazanie dat wykonania umowy wynika z przyczyny obiektywnej – zamawiający posiada zabezpieczone środki finansowe na realizację zamówienia wyłącznie w roku 2025, a konieczne jest zapewnienie rozpoczęcia i zakończenia realizacji umowy odpowiednio od 01.12.2024 r. do 31.12.2025 r. Płatność za roboty nastąpi po ich wykonaniu i zafakturowaniu czyli już w 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1542688,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2 zamówienia: roboty remontowe wykonywane w latach 2024 - 2025 w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach: użyteczności publicznej, oświaty i wychowania, wychowania pozaszkolnego, opiekuńczo – wychowawczych, kultury i sztuki, kultury fizycznej i sportu oraz zdrowia na terenie miasta Gdańska – w branży sanitarnej.2.Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę wyłącznie na jedną część zamówienia dowolnie wybraną spośród trzech części przedmiotu zamówienia. Tym samym zamawiający ogranicza liczbę części, na które wykonawca może złożyć ofertę. Jednemu wykonawcy może być udzielona jedna część zamówienia.
3. Termin wykonania zamówienia:
- data rozpoczęcia: nie wcześniej niż 01.12.2024 r.
- data zakończenia: 31.12.2025 r.
przy czym data zakończenia ulegnie skróceniu w przypadku wcześniejszego osiągnięcia limitu wynagrodzenia określonego w § 3 Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wskazanie dat wykonania umowy wynika z przyczyny obiektywnej – zamawiający posiada zabezpieczone środki finansowe na realizację zamówienia wyłącznie w roku 2025, a konieczne jest zapewnienie rozpoczęcia i zakończenia realizacji umowy odpowiednio od 01.12.2024 r. do 31.12.2025 r. Płatność za roboty nastąpi po ich wykonaniu i zafakturowaniu czyli już w 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 2193900,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 3 zamówienia: roboty remontowe wykonywane w latach 2024 - 2025 w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach: użyteczności publicznej, oświaty i wychowania, wychowania pozaszkolnego, opiekuńczo – wychowawczych, kultury i sztuki, kultury fizycznej i sportu oraz zdrowia na terenie miasta Gdańska – w branży elektrycznej.2.Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę wyłącznie na jedną
część zamówienia dowolnie wybraną spośród trzech części przedmiotu zamówienia. Tym samym zamawiający ogranicza
liczbę części, na które wykonawca może złożyć ofertę. Jednemu wykonawcy może być udzielona jedna część zamówienia.
3. Termin wykonania zamówienia:
- data rozpoczęcia: nie wcześniej niż 01.12.2024 r.
- data zakończenia: 31.12.2025 r.
przy czym data zakończenia ulegnie skróceniu w przypadku wcześniejszego osiągnięcia limitu wynagrodzenia określonego w § 3 Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wskazanie dat wykonania umowy wynika z przyczyny obiektywnej – zamawiający posiada zabezpieczone środki finansowe na realizację zamówienia wyłącznie w roku 2025, a konieczne jest zapewnienie rozpoczęcia i zakończenia realizacji umowy odpowiednio od 01.12.2024 r. do 31.12.2025 r. Płatność za roboty nastąpi po ich wykonaniu i zafakturowaniu czyli już w 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 1376789,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1728612,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2086209,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1728612,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKCES KLINIKA BUDOWLANA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842774880
7.3.3) Ulica: ul. Grottgera 41/2
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-319
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKCES KLINIKA BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKCES KLINIKA BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1728612,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2231121,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2231121,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2231121,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany ”N.M.M” Michalski Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832532164
7.3.3) Ulica: Zakład Remontowo Budowlany ”N.M.M” Michalski Marek
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-647
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "N.M.M" MICHALSKI MAREK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "N.M.M" MICHALSKI MAREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2231121,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1554043,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1554043,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1554043,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ELEKTRO-DAN” Daniel Kawecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921214282
7.3.3) Ulica: Kaczki, ul. Dębowa 6
7.3.4) Miejscowość: Trąbki Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 83-034
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1554043,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi służby przeciwpożarowej w budynku Muzeum II Wojny Światowej oraz na terenie zewnętrznym należącym do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przy plac Władysława Bartoszewskiego 1
- Monitoring foki szarej Halichoerus grypus w obszarze Natura 2000 Kaszubskie Klify PLH220072 w latach 2025-2028, w ramach projektu.
- Zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem oraz zabezpieczenie konstrukcyjne i terenowe do budynków/pustostanów mieszkalnych i użytkowych, będących własnością Gminy Miasta Gdańsk w 2025 roku
- Wykonanie otworu studziennego nr 1B na terenie ujęcia wody pitnej Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 13B/2024
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
- Dostawa videoekstensometru optycznego wyposażonego w moduł DIC dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej (ZP/267/005/D/2024)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.