eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa p³ynów infuzyjnych



Og³oszenie z dnia 2024-11-27

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa p³ynów infuzyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KRAKOWSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351564854

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ¶w. £azarza 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-530

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kpr.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kpr.med.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa p³ynów infuzyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-81966120-d37e-47ed-9e1c-d0799ece5e7a

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00619216

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00024859/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa leków gotowych i p³ynów infuzyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kpr_med/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: XIV. Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej.
1. Komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy wykorzystaniu ¶rodków komunikacji elektronicznej na stronie internetowej: www.platformazakupowa.pl (zwanej dalej
„platform±”). Wykonawcy mog± wej¶æ na platformê poprzez stronê www.kpr.med.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kpr_med - lub bezpo¶rednio:
https://platformazakupowa.pl/pn/kpr_med/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: XIV.
Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1)
sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2)
komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 4 GB Ram, procesor Intel
IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, MS Windows 10 lub 11, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje;
3)
zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4)
w³±czona obs³uga JavaScript;
5)
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików pdf.;
6)
zalecana objêto¶æ przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci maksymalnej do 50 MB;
7)
zalecany format plików .pdf.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): XXX. Obowi±zki w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO:
1.
Ilekroæ w niniejszej SWZ mowa jest o RODO nale¿y przez to rozumieæ rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1).
2.
Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿± m. in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, w zakresie w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane pozyska³ po¶rednio, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em Wykonawcy w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê wraz z ofert± o¶wiadczenia o wype³nieniu obowi±zków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 i 14 RODO, zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ.
3.
Zamawiaj±cy informuje o przetwarzaniu danych osobowych w zwi±zku z realizacj± niniejszego zamówienia, Szczegó³owa klauzula informacyjna stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): XXX. Obowi±zki w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO:
1.
Ilekroæ w niniejszej SWZ mowa jest o RODO nale¿y przez to rozumieæ rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1).
2.
Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿± m. in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, w zakresie w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane pozyska³ po¶rednio, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em Wykonawcy w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê wraz z ofert± o¶wiadczenia o wype³nieniu obowi±zków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 i 14 RODO, zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ.
3.
Zamawiaj±cy informuje o przetwarzaniu danych osobowych w zwi±zku z realizacj± niniejszego zamówienia, Szczegó³owa klauzula informacyjna stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 34/P£YNY/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 224610,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 79600,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia (maksymalnie o 30%) ilo¶ci zamawianych produktów leczniczych w ramach poszczególnych pozycji produktów leczniczych objêtych przedmiotem umowy oraz nabycia ich po cenach jednostkowych okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do umowy, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej warto¶ci umowy okre¶lonej w § 5 ust. 7 niniejszej umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 60000,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia (maksymalnie o 30%) ilo¶ci zamawianych produktów leczniczych w ramach poszczególnych pozycji produktów leczniczych objêtych przedmiotem umowy oraz nabycia ich po cenach jednostkowych okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do umowy, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej warto¶ci umowy okre¶lonej w § 5 ust. 7 niniejszej umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4610,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia (maksymalnie o 30%) ilo¶ci zamawianych produktów leczniczych w ramach poszczególnych pozycji produktów leczniczych objêtych przedmiotem umowy oraz nabycia ich po cenach jednostkowych okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do umowy, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej warto¶ci umowy okre¶lonej w § 5 ust. 7 niniejszej umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 55000,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia (maksymalnie o 30%) ilo¶ci zamawianych produktów leczniczych w ramach poszczególnych pozycji produktów leczniczych objêtych przedmiotem umowy oraz nabycia ich po cenach jednostkowych okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do umowy, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej warto¶ci umowy okre¶lonej w § 5 ust. 7 niniejszej umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14850,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia (maksymalnie o 30%) ilo¶ci zamawianych produktów leczniczych w ramach poszczególnych pozycji produktów leczniczych objêtych przedmiotem umowy oraz nabycia ich po cenach jednostkowych okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do umowy, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej warto¶ci umowy okre¶lonej w § 5 ust. 7 niniejszej umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10550,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia (maksymalnie o 30%) ilo¶ci zamawianych produktów leczniczych w ramach poszczególnych pozycji produktów leczniczych objêtych przedmiotem umowy oraz nabycia ich po cenach jednostkowych okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do umowy, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej warto¶ci umowy okre¶lonej w § 5 ust. 7 niniejszej umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1)
zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunków w powy¿szym zakresie;
2)
uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- koncesja / zezwolenie G³ównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub sk³adu konsygnacyjnego, zawieraj±ce uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi;
- dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie do obrotu na terenie RP
3)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
4)
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunków w powy¿szym zakresie;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu zobowi±zany jest on zgodnie art. 125 ust 1 i 5 ustawy Pzp do³±czyæ do oferty aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, wed³ug wzorów okre¶lonych w z³±cznikach nr 3A-3D do SWZ :
1) o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania;
2) o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu; dotycz±ce odpowiednio:
a)
samego Wykonawcy lub ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
b)
podmiotu/,podmiotów, na którego/których zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu – je¿eli dotyczy.
2.
Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt 1 powy¿ej stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy:
- koncesja / zezwolenie G³ównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub sk³adu konsygnacyjnego, zawieraj±ce uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi;
- dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie do obrotu na terenie RP

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

X.
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
Na potwierdzenie warunków udzia³u w postepowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych
o¶wiadczenie o posiadaniu karty charakterystyki do ka¿dego oferowanego produktu leczniczego potwierdzaj±ce, ¿e oferowany produkt leczniczy mo¿e byæ przedmiotem obrotu na terytorium RP lub posiada pozwolenie dopuszczaj±ce do obrotu wydane przez Radê Unii Europejskiej lub Komisjê Europejsk± (art. 3 ust. 1 i 2 ustawy z dn. 06 wrze¶nia 2001 r. Prawo Farmaceutyczne Dz.U. z 2022r. Poz. 2301 z pó¼n. zm.).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

X.
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
Na potwierdzenie warunków udzia³u w postepowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych
o¶wiadczenie o posiadaniu karty charakterystyki do ka¿dego oferowanego produktu leczniczego potwierdzaj±ce, ¿e oferowany produkt leczniczy mo¿e byæ przedmiotem obrotu na terytorium RP lub posiada pozwolenie dopuszczaj±ce do obrotu wydane przez Radê Unii Europejskiej lub Komisjê Europejsk± (art. 3 ust. 1 i 2 ustawy z dn. 06 wrze¶nia 2001 r. Prawo Farmaceutyczne Dz.U. z 2022r. Poz. 2301 z pó¼n. zm.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

XXII.
Wymagania dotycz±ce wadium:
1.
Oferta winna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci:
Dla czê¶ci 1 – 1000,00 PLN.
Dla czê¶ci 2 – 900,00 PLN
Dla czê¶ci 3 – nie wymaga wadium
Dla czê¶ci 4 – 800,00 PLN
Dla czê¶ci 5 – nie wymaga wadium
Dla czê¶ci 6 – nie wymaga wadium
2.
Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podaæ numer i nazwê postêpowania.
3.
Termin wnoszenia wadium up³ywa wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonym w pkt XXIV.2 SWZ.
4.
Wadium mo¿e byæ wnoszone :
1)
w pieni±dzu,
2)
w formach niepieniê¿nych:
a)
w gwarancjach bankowych;
b)
w gwarancjach ubezpieczeniowych;
c)
w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z pó¼n. zmianami).
5.
Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank BNP Paribas Bank Polska S.A., nr 13 1600 1013 1845 5013 2000 0001.
6.
Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, przed up³ywem terminu na sk³adanie ofert.
7.
Wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej (gwarancji lub porêczenia) przekazywane jest w oryginale w postaci elektronicznej. 8. Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja (porêczenie) musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Porêczyciela). Gwarancja (porêczenie) musi okre¶laæ kwotê wadium oraz termin wa¿no¶ci gwarancji (porêczenia) odpowiadaj±cy terminowi zwi±zania ofert± oraz winno z niej wynikaæ, ¿e Gwarant (Porêczyciel) dzia³aj±c na zlecenie Wykonawcy gwarantuje nieodwo³alnie i bezwarunkowo zap³atê kwoty wadium

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

XI.
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/konsorcja):
1.
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz zobowi±zani s± przedstawiæ stosowne dokumenty pe³nomocnictwa w sk³adanej ofercie.
2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt IX.1 SWZ. O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli zosta³y okre¶lone) w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (je¿eli jest wymagane).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy zawarty jest w za³±czniku nr 4 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-06 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: na stronie internetowej: www.platformazakupowa.pl (zwanej dalej „platform±”). Wykonawcy mog± wej¶æ na platformê poprzez stronê www.kpr.med.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kpr_med - lub bezpo¶rednio: https://platformazakupowa.pl/pn/kpr_med/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.