Og³oszenie z dnia 2024-11-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIA£YMSTOKU
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umb.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7cb0fc6d-5555-43a2-8743-dc8cc946bec0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00619238
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00030266/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10262843.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê, za po¶rednictwem
Platformy zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/umb.
O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie,
je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij
wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji
“Komunikaty”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z
Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo -
aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
1.2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
1.3. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
1.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
1.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
1.6. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
1.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1.8. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
1.9. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê
z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym
postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony
w art. 221 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce
w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w
niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie
internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku, ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089
Bia³ystok, NIP 542-021-17-17, REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora;
Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê w sprawach danych
osobowych wysy³aj±c informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane kontaktowe podane na stronach
internetowych Uczelni,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze – ustawa Prawo zamówieñ
publicznych),
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z
2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp” , osoby wnioskuj±ce o udostêpnienie informacji publicznej, w³a¶ciciel platformy do publikowania postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego,
Pani/Pana dane osobowe w zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego mog± byæ przekazywane do
pañstw trzecich,
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy lub te¿ przez okres d³u¿szy w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w
art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.1.54.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera
za³±cznik Nr 2 dotycz±cy – OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY, stanowi±cy integraln± czê¶æ
niniejszej SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30197644-2 - Papier kserograficzny
30197620-8 - Papier do pisania
30197600-2 - Papier i tektura gotowe
30199500-5 - Segregatory, pude³ka na listy, pude³ka do przechowywania i podobne wyroby
30192130-1 - O³ówki
30192100-2 - Gumki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje Komisja przetargowa po uprzednim sprawdzeniu i ocenie
ofert na podstawie kryteriów oceny okre¶lonych jak ni¿ej.
1. Kryteria oceny ofert
2.1. Cena ofertowa – 60%,
2.2. Termin dostawy – 40%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia - aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o
braku podstaw wykluczenia z³o¿onym wraz z ofert± – wg Za³±cznika nr 8 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿
5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych:
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji
zawartych w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia z³o¿onym wraz z ofert± – wg Za³±cznika nr 8 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji gdyby w dokumentach opisuj±cych przedmiot zamówienia, zawartoodniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w
art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy
dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej,
systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, ocenie technicznej,
specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz±
wyrazy „lub równowa¿ne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne
opisywanym w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych
¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu
spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji gdyby w dokumentach opisuj±cych przedmiot zamówienia, zawartoodniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w
art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy
dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej,
systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, ocenie technicznej,
specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz±
wyrazy „lub równowa¿ne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne
opisywanym w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu
spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Informacje dot. Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do ich
reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w
szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim:
reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zaci±ganie zobowi±zañ w
imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, z³o¿enie oferty wspólnie,
prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego.
2. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie
zamówienia, w tym wykonawcê ustanowionego jako pe³nomocnika i przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli
wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pe³nomocnictwa (orygina³ lub kserokopia
potwierdzona notarialnie), nale¿y do³±czyæ do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik
pozosta³ych, przy czym p³atno¶ci bêd± przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wy³±cznie wskazanego w umowie)
lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wp³acane bêd± nale¿no¶ci za ¶wiadczenia wykonane przez
poszczególne podmioty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za
wykonanie umowy.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do za¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy
reguluj±cej zasady wspó³pracy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd±dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zmiana umowy jest dopuszczalna na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w sytuacji gdy:
a) zmieni³y siê przepisy, których regulacje wp³ywaj± na prawa i obowi±zki Stron,
a) istnieje konieczno¶æ przesuniêcia terminu wykonania umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,
3. Stosownie do postanowieñ art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci
wynagrodzenia okre¶lonego w § 2 ust. 1 niniejszej umowy w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z
realizacj± przedmiotu zamówienia na nastêpuj±cych zasadach:
a) poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów, uprawniaj±cy Strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi
minimum 25% wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie,
b) pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada na dzieñ otwarcia ofert,
c) zmiana wynagrodzenia dokonana zostanie z u¿yciem odes³ania do wska¼nika zmiany cen materia³ów lub kosztów
og³aszanego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego,
d) wniosek o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u realizacji przedmiotu zamówienia mo¿e byæ z³o¿ony nie
wcze¶niej ni¿ po 180 dniach od dnia otwarcia ofert, a ka¿dy kolejny nie mo¿e byæ z³o¿ony wcze¶niej ni¿ po 180 dniach od
daty ostatniej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia,
e) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia w czê¶ci niezrealizowanej umowy, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, to 5 % wzglêdem ceny lub kosztu
przyjêtego w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie,
f) wysoko¶æ wynagrodzenia zmienia siê o kwotê zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu
zamówienia, z zastrze¿eniem lit. d) i e).
4. Zmiana umowy na podstawie ust. 3 wymaga z³o¿enia drugiej Stronie pisemnego wniosku, o którym mowa w ust. 3 lit. d),
w którym wykazany zostanie zwi±zek zmiany ceny materia³ów lub kosztów
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1026284
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dzier¿awa systemu do nadzoru analizatorów POCT na 36 miesiêcy
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ w budynku Podlaskiego OW w Bia³ymstoku wraz z terenem zewnêtrznym, pomieszczeñ TWKX w Bia³ymstoku oraz w Delegaturach POW NFZ w £om¿y i Suwa³kach
- Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
- ¦wiadczenie us³ug administracyjno - gospodarczych w GDDKiA Oddzia³ w Bia³ymstoku w podziale na II czê¶ci
- EOP.332.39.24 Us³uga kompleksowego sprz±tania obiektów i pomieszczeñ u¿ytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okrêgowej w Lublinie oraz podleg³ych jej Prokuratur Rejonowych
- Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
- Zakup i dostawy artyku³ów gospodarczych, biurowych i czysto¶ciowych
- Sukcesywna dostawa artyku³ów papierniczych na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego w Bia³ymstoku
- Dostawa przedmiotów promocyjnych.
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzêdu Miasta Gdyni.
wiêcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.