Og³oszenie z dnia 2024-11-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa (oleju napêdowego, benzyny bezo³owiowej Pb95 i oleju opa³owego) dla Nadle¶nictwa W³oc³awek w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Nadle¶nictwo W³oc³awek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910507855
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ziêbia 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 542349800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wloclawek@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wloclawek.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
gospodarka le¶na
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliwa (oleju napêdowego, benzyny bezo³owiowej Pb95 i oleju opa³owego) dla Nadle¶nictwa W³oc³awek w roku 2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-554b0444-cb13-4508-aff0-4763fdefd2b7
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00619244
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00331205/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa paliwa dla Nadlenictwa W³oc³awek w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wloclawek3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wloclawek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu dedykowanej platformy zakupowej: platformazakupowa.pl, pod adresem profilu Zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wloclawek, (zwanym dalej jako „Platforma”). Wymagania techniczne i organizacyjne dot. wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie/Instrukcji korzystania z „Platformy” (zwanym dalej „Regulamin”) stanowi±cym za³±cznik nr 7A i 7B do SWZ. „Regulamin” dostêpny jest równie¿ w wersji elektronicznej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Platformy” wynosi 150 MB, (10 plików lub spakowanych folderów) .Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej z³o¿enia na „Platformie”, tj. datê jej przekazania w systemie poprzez klikniêcie przycisku Z³ó¿ ofertê w drugim kroku i wy¶wietlaniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona. Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia na „Platformie”.Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452)okre¶la niezbêdne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce pracê na „Platformie” tj. a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania i wycofania ofert):
a) komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wloclawek. We wszelkiej korespondencji Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania wskazanym w SWZ. b) dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawc± za po¶rednictwem „Platformy” https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wloclawek jako za³±czniki,
c) sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452)oraz rozporz±dzeniu d) Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z pó¼n. zm.).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Skarb Pañstwa - Pañstwowe Gospodarstwo Le¶ne Lasy Pañstwowe Nadle¶nictwo W³oc³awek. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Sebastian Strzech z którym w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@comp-net.pl .
2. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci
5. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w art. 93 ust. 1 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o art. 8-8a oraz 96 ust. 3-3b PZP.
7. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Niezale¿nie od postanowieñ pkt 7. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe,
10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.5.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, w miarê pojawiaj±cych siê potrzeb dostawa paliwa (oleju napêdowego, benzyny bezo³owiowej Pb95 i oleju opa³owego ) dla Nadle¶nictwa W³oc³awek w roku 2025. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiaj±cego wynosi: olej napêdowy (ON)- 31380 litrów; olej napêdowy klasy Premium o zwiêkszonej liczbie cetanowej i parametrach jako¶ciowych, dalej „Premium” – 18200 litrów olej opa³owy – 19000 litrów, benzyna bezo³owiowa Pb95 – 450 litrów.
2) Podana w pkt 1 ilo¶æ paliwa stanowi prognozowane zapotrzebowanie przewidziane do zakupu przez Zamawiaj±cego w okresie realizacji umowy i nie jest warto¶ci± obligatoryjn±. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ilo¶æ zakupionego paliwa mo¿e byæ ni¿sza od prognozowanego, nie ni¿sza jednak ni¿ 70% ilo¶æ wskazanych w pkt 1 ( klauzula redukcyjna). Rozliczenia pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym dokonywane bêd± na podstawie ilo¶ci faktycznie zakupionego paliwa tj. oleju napêdowego, benzyny bezo³owiowej Pb95 i oleju opa³owego. W przypadku, gdy faktycznie zakupiona ilo¶æ paliwa bêdzie ni¿sza ni¿ prognozowane w pkt.1 warto¶ci z uwzglêdnieniem klauzuli redukcyjnej, Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwaæ ¿adne roszczenia wobec Zamawiaj±cego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Rozmiar przedmiotu zamówienia okre¶lony jest szacunkowo i mimo okre¶lenia go przez Zamawiaj±cego z nale¿yt± staranno¶ci± w maksymalnej mo¿liwej do przewidzenia wielko¶ci, zamawiaj±cy uprawniony jest w trakcie realizacji umowy zleciæ wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do ³±cznej ilo¶ci wszystkich wycenionych w ofercie dostaw paliw („Opcja”)Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z Opcji w przypadku zaistnienia czynników niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania zamówienia, w szczególno¶ci.: zakup nowych pojazdów lub urz±dzeñ grzewczych zasilanych olejem opa³owym, zwiêkszenia zapotrzebowania na paliwo w wyniku zwiêkszenia zakresu rzeczowego zadañ realizowanych przez Zamawiaj±cego w ramach wykonywanej dzia³alno¶ci.
Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone w ilo¶ci, która nie bêdzie przekracza³a 30 % warto¶ci przedmiotu umowy, okre¶lonej zgodnie z § 3 ust 1 wzoru umowy, stanowi±cego za³. nr 6 do SWZ. Podstaw± okre¶lenia warto¶ci dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu okre¶lenia jej zakresu) bêd± ceny jednostkowe poszczególnych dostaw zawarte w Ofercie.
Pozosta³e warunki stosowania prawa opcji opisane s± we wzorze umowy stanowi±cej za³. nr 6 do SWZ
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert w ka¿dym Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryterium oceny ofert:
Cena 60%
Upust cenowy od ceny brutto 40%
2. Sposób obliczania punktów wg kryterium cena:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej tj. ³±czna cena ofertowa brutto dla zamawianych paliw, wskazana przez Wykonawcê w pkt 3 oferty( cena ³±czna).
3. Sposób obliczenia ilo¶ci punktów w kryterium upust cenowy od ceny brutto:
W ramach kryterium „Upust cenowy od ceny brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
U= upust od ceny brutto badanej oferty / najwy¿szy oferowany upust od ceny brutto x 40 pkt
Wykonawca okre¶li upust cenowy wyra¿ony w % od ceny brutto, obowi±zuj±cy przez ca³y okres trwania umowy, poprzez podanie na formularzu ofertowym jego procentowej warto¶ci (jeden dla ka¿dego z rodzajów paliwa wskazanych w ofercie). Zaoferowany upust cenowy przyznany Zamawiaj±cemu ma charakter sta³y i nie mo¿e ulec zmianie przez ca³y okres trwania umowy.
4.Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która otrzyma najwy¿sz± ilo¶æ punktów liczon± wg wzoru:
Liczba punktów badanej oferty = C+U
5.Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub koszty i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych. Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w ofertach.
6. Je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.
7. Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP oraz SWZ i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powy¿ej kryteria.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 112 ustawy PZP mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³ni± okre¶lone w SWZ warunki dotycz±ce:a) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualnie obowi±zuj±c± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej
w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, dla paliw ciek³ych, których dostawa ma nast±piæ w ramach realizacji niniejszego zamówienia;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci sumy gwarancyjnej nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ ( s³ownie z³otych: sto tysiêcy z³otych 00/100)
c) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e: w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, zrealizowa³ lub realizuje (przy czym w tym przypadku pod uwagê zostanie wziêta warto¶æ zrealizowanej czê¶ci umowy) co najmniej jedn± dostawê obejmuj±ca swoim zakresem rzeczowym olej napêdowy i benzynê bezo³owiow± Pb95 i olej opa³owy o warto¶ci ³±cznej nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto (s³ownie z³otych: sto tysiêcy z³ i 00/100).
Przez jedn± dostawê rozumie siê zrealizowanie jednej dostawy na podstawie jednej umowy do jednego zamawiaj±cego w ci±gu jednego roku.
2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w 8.1. lit. a) SWZ, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spó³ki cywilne) zobowi±zani s±, na podstawie art. 117 ust. 4 PZP, z³o¿yæ w formularzu ofertowym o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, ¿e dostawy, do których wykonania Zamawiaj±cy wymaga³ uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (Za³±cznik nr 4 do SWZ).
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt. 8.4 SWZ potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
6. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, 3 i 4 a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
7. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego, powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów chyba, ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
8. Je¿eli uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej lub zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, nie potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego, zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
9. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej lub zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
10. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w oparciu o podmiotowe ¶rodki dowodowe wg formu³y spe³nia/ nie spe³nia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia t.j.:
1) aktualn± koncesjê na prowadzenie obrotu paliwami p³ynnymi, wydan± na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).,
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
4) wykaz dostaw wykonanych, w a przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane,
oraz
za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ).
2. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego rozdzia³u, zastosowanie maj± przepisy Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy a tak¿e postanowienia rozdzia³ów niniejszej SWZ dotycz±cych zasad komunikacji w postêpowaniu, przygotowania oferty oraz innych dokumentów.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 3500,00 z³ (s³ownie z³otych: trzy tysi±ce piêæset z³otych). Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1)pieni±dzu, 2)gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4)porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
4. Wadium wp³acane w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy: BNP Paribas Bank Polska SA nr rachunku: 87 2030 0045 1110 0000 0037 6160 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu na „Dostawa paliwa dla Nadle¶nictwa W³oc³awek w roku 2025’’. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
5.Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie gwarancji i porêczeñ, powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w przypadku gdy:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 PZP, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust.1 PZP, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej,
2) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po tronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2. pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w formie elektronicznej.8.Tre¶æ gwarancji wadialnej i porêczenia musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotê gwarancji/porêczenia.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz podmiotowy ¶rodek dowodowy, o którym mowa w pkt 9.1. ppkt 2 SWZ (przy czym podmiotowy ¶rodek dowodowy, o którym mowa sk³ada siê na wezwanie zamawiaj±cego wystosowane w trybie art. 274 ustawy Pzp) sk³ada ka¿dy z wykonawców oddzielnie. O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w pkt.11.3 pkt 2 i 3, tak¿e:
a) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby; za³±cznik nr 2a i 3a do SWZ
b) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, które potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci 1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby; 2)sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±, za³±cznik nr 4 do SWZ .
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spó³ki cywilne) zobowi±zani s±, na podstawie art. 117 ust. 4 PZP, z³o¿yæ w formularzu ofertowym o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, ¿e dostawy, do których wykonania Zamawiaj±cy wymaga³ uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ Umowy w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê lokalizacji wymienionej w ofercie stacji paliw, je¶li zmiana wynika z przyczyn trudnych do przewidzenia na etapie sk³adania oferty i je¿eli nie zmniejszy to standardu ¶wiadczenia us³ug i nie spowoduje zwiêkszenia kosztów dokonywania odbiorów, które obci±¿a³yby Zamawiaj±cego, pod warunkiem, ¿e zmiana ta nie doprowadzi do wskazania stacji innej, ni¿ która mog³aby zostaæ wskazana przez Wykonawcê w toku postêpowania o udzielenie zamówienia,
2) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT w okresie obowi±zywania umowy, je¿eli zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmniejszenie lub zwiêkszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia wynagrodzenia, uwzglêdniaj±c ró¿nicê w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê,
3) ponadto Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian:
1) w zakresie zmiany terminów realizacji ¶wiadczeñ wchodz±cych w sk³ad Przedmiotu Umowy, stosownie do przypadku:
(a) o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz o czas niezbêdny do usuniêcia jej skutków i nastêpstw,
(b) w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, reguluj±cych zasady wykonywania Przedmiotu Umowy o czas niezbêdny do dostosowania wykonania Przedmiotu Umowy lub jego czê¶ci do zmienionego stanu prawnego,
(c) o czas opó¼nienia w wykonaniu przez podmioty zewnêtrzne czynno¶ci koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy z zastrze¿eniem, ¿e przyczyn± opó¼nienia nie s± dzia³ania lub zaniechania Wykonawcy
(d) o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy by³a niemo¿liwa oraz nastêpstw tego zdarzenia w przypadku napotkania przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia i niezale¿nych od nich,
(e) o czas niezbêdny do wykonania czynno¶ci wynikaj±cych z zaleceñ w³a¶ciwych organów je¿eli wykonywanie Przedmiotu Umowy zosta³o wstrzymane przez w³a¶ciwe organy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji Przedmiotu Umowy,
(f) o czas wynikaj±cy z konieczno¶ci ewentualnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy wprowadzonej na podstawie przepisów PZP umo¿liwiaj±cych dokonanie takiej zmiany,
- przy czym ka¿da zmiana mo¿e nast±piæ tylko o czas niezbêdny do wykonania Przedmiotu Umowy lub jego czê¶ci, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania okoliczno¶ci bêd±cych podstaw± zmiany oraz ich nastêpstw.
4) w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy zwi±zanej z konieczno¶ci± zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ organizacyjnych, gdy wyst±pi co najmniej jedna z okoliczno¶ci:
(a) wyst±pi zmiana prawa maj±ca wp³yw na realizacjê Przedmiotu Umowy,
(b) w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
(d) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt (1) powy¿ej.
- z zastrze¿eniem, ¿e inne rozwi±zania bêd± spe³nia³y wymagania funkcjonalne okre¶lone w dokumentach zamówienia w stopniu nie mniejszym ni¿ rozwi±zania dotychczasowe.
2. Wyst±pienie którejkolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 nie stanowi zobowi±zania do wprowadzenia zmiany.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-05 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wloclawek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
cd. RODO11.Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty bie¿±cego b±d¼ zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
3) do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.12.Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych okre¶la PZP.13. Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:1) prawo do usuniêcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
14.Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych osobowych.
cd. Informacje dotycz±ce wadium:
9.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga, aby w tre¶ci wadium wnoszonego w formach, o których mowa w pkt 15.2. ppkt 2)-4) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikaæ, ¿e Wykonawca, na którego gwarancja/porêczenie zosta³y wystawione dzia³a w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, b±d¼ w ich tre¶ci powinien zostaæ ujêty szerszy zakres odpowiedzialno¶ci gwaranta/porêczyciela ni¿ tylko dotycz±cy dzia³añ/zaniechañ odnosz±cych siê do Wykonawcy, na którego gwarancja/porêczenie to zosta³o wystawione (zob. wyrok Krajowej Izby Odwo³awczej w SWZ).10 Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania okre¶la przepisart. 98 PZP.
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug prania i dezynfekcji asortymentu na potrzeby Zak³adu Karnego we W³oc³awku
- Dostawy ró¿nych produktów spo¿ywczych do Zak³adu Karnego we W³oc³awek
- Dostawy produktów str±czkowych i sypkich do Zak³adu Karnego we W³oc³awek
- Dostawy t³uszczy do Zak³adu Karnego we W³oc³awek
- Dostawa paliwa (oleju napêdowego, benzyny bezo³owiowej Pb95 i oleju opa³owego) dla Nadle¶nictwa W³oc³awek w roku 2025
- "Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach O¶rodka Sportu i Rekreacji we W³oc³awku"
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa 48 000 litrów lekkiego oleju opa³owego do magazynu opa³u w Wapnie przy pl. A. Mickiewicza 2 w 2025 r.
- Zakup bezgotówkowy paliw p³ynnych dla ZGKiM w Lubrzy na rok 2025
- DOSTAWA PALIWA W 2025 ROKU
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla ZSP w Rogowie na okres 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w ilo¶ci 43000 litrów.
- Dostawa paliw dla Powiatowego Zarz±du Dróg w Strzelinie w 2025 r.
- "RDW w Pu³awach Dostawa paliw" (zamówienie na rok 2025)
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.