Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa foteli biurowych na potrzeby utworzenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa foteli biurowych na potrzeby utworzenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-941593ad-6637-453b-918e-289e148b0484
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051475/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa i montaż mebli specjalistycznych – regałów archiwalnych oraz foteli biurowych na potrzeby wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
– z art. 305 pkt 2 ustawy pzp wynika, że Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy pzp., a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 29 października 2024 r. unieważnił w zakresie II części postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy pzp. bowiem do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty i w niniejszym postępowaniu nie zamierza w istotny sposób zmieniać pierwotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR-I.272.14.2024.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2193,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch foteli biurowych na potrzeby utworzenia stanowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Sokółce
4.5.3.) Główny kod CPV: 39111100-4 - Siedziska obrotowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2798,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kosmal Wojciech Kosmala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692391875
7.3.4) Miejscowość: Mareza
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2798,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie gminy Sokółka: budowa drogi gminnej nr 103718 B Wysokie Laski - Igryły
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie gminy Sokółka: rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Wierzchłowce.
- Dostawa i montaż ukł. went. mech. i klimat. na potrzeby Nad Biebrzą Sp.zo.o. w ramach real. inw. Modernizacja infr. społ. w Pow. Sokólskim Cz.3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. Wasilkowskiej w Sokółce
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1268B Babiki - Szczęsnowicze - Knyszewicze
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyposażenia meblowego dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO ŻŁOBKA PUBLICZNEGO W ŁYSOMICACH
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- "Dostawa wyposażenia do Urzędu Miejskiego w Strzyżowie" w ramach projektu pn. "Adaptacja środowiska pracy Urzędu Miejskiego w Strzyżowie"
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Dostawa mebli do Powiatowego Zespołu Szkół w Świebodzinie
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.