Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543150/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzyrzecgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9936191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5234c8d5-84cf-449d-95ca-57df871806fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066504/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Programy rozwojowe szkół w Gminie Międzyrzec Podlaski” realizowanego w ramach Działania 10.3 Kształcenie ogólne Priorytetu X Lepsza edukacja Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543150
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.54.2024.SN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 121951,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy wyposażenia branżowego w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski. część 1 zamówienia – zestaw urządzeń scenicznych (lokalizacja: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Karola Krysińskiego w Rudnikach, Rudniki 2; 21-560 Międzyrzec Podlaski; Publiczna Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Rogoźnicy, Rogoźnica 96, 21-560 Międzyrzec Podlaski; Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Tłuśćcu, Tłuściec 112);Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych
z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o planowanej realizacji dostaw.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 85365,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy wyposażenia branżowego w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski. część 2 zamówienia – zestawy kostiumów i akcesoriów scenicznych (lokalizacja: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Karola Krysińskiegow Rudnikach, Rudniki 2; 21-560 Międzyrzec Podlaski; Publiczna Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Rogoźnicy, Rogoźnica 96, 21-560 Międzyrzec Podlaski; Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Tłuśćcu, Tłuściec 112; Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
w Rzeczycy, Rzeczyca ul. Gościniec 74; 21-560 Międzyrzec Podlaski );
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych
z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o planowanej realizacji dostaw.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18230000-0 - Odzież różna
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 12195,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy wyposażenia branżowego w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski. część 3 zamówienia – scenografia wraz z zapleczem (lokalizacja: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Karola Krysińskiego w Rudnikach, Rudniki 2; 21-560 Międzyrzec Podlaski; Publiczna Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Rogoźnicy, Rogoźnica 96, 21-560 Międzyrzec Podlaski; Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Tłuśćcu, Tłuściec 112);Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych
z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o planowanej realizacji dostaw.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 24390,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty w części 1 niniejszego postępowania, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy Pzp w zakresie 1 części postępowania
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112299,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty w części 2 niniejszego postępowania, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy Pzp w zakresie 2 części postępowania
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149506,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123008,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elmar Anna Karnas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133069288
7.3.3) Ulica: 3-go Maja 1/3
7.3.4) Miejscowość: Błażowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-13INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenia Sali doświadczania świata w ramach projektu "Aktywne przedszkolaki (...)"
- Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Dostawa wyposażenia teatralnego do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- "Dostawa wyposażenia do pracowni Fablab w Chrzanowie - drugi przetarg"
- Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim-sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.