Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541306/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00545553/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Wrocławskich Inwestycji Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020568529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Oświęcimskich 36
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-059
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wi.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wroclawskie_inwestycje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Wrocławskich Inwestycji Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daecf400-0ca5-4df9-b9b8-ab30f2dc0d4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/46/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Części I są usługi prawne, obejmujące w szczególności:1.1. przygotowywanie i weryfikowanie dokumentów związanych z postępowaniami o zamówienia publiczne prowadzonymi przez Zamawiającego,
1.2. przygotowywanie opinii prawnych, wykładni oraz informacji, dotyczących polskiego prawa oraz prawa Wspólnoty Europejskiej;
1.3. przygotowywanie oraz weryfikowanie projektów umów typowych i nietypowych, których stroną ma być Zamawiający;
1.4. przygotowywanie projektów pism w toku postępowań administracyjnych, sądowych, skierowanych do kontrahentów Zamawiającego oraz osób trzecich;
4.1.5. przygotowywanie projektów wewnętrznych dokumentów Zamawiającego, w tym uchwał jej władz, komunikatów, zarządzeń i innych;
1.6. zagadnienia związane z kwestiami korporacyjnymi;
1.7. zastępstwo prawne w postępowaniu cywilnym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi, w tym w szczególności przed Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych i Krajową Izbą Odwoławczą, sądami powszechnymi,
1.8. inne usługi prawne uzgodnione między Stronami.
2.Zamawiający przewiduje, że Wykonawca będzie świadczył usługę przez 740 godzin – dotyczy Części I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 245754,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Części II są usługi prawne, obejmujące w szczególności:1.1. przygotowywanie i weryfikowanie dokumentów związanych z postępowaniami o zamówienia publiczne prowadzonymi przez Zamawiającego,
1.2. przygotowywanie opinii prawnych, wykładni oraz informacji, dotyczących polskiego prawa oraz prawa Wspólnoty Europejskiej;
1.3. przygotowywanie oraz weryfikowanie projektów umów typowych i nietypowych, których stroną ma być Zamawiający;
1.4. przygotowywanie projektów pism w toku postępowań administracyjnych, sądowych, skierowanych do kontrahentów Zamawiającego oraz osób trzecich;
1.5. przygotowywanie projektów wewnętrznych dokumentów Zamawiającego, w tym uchwał jej władz, komunikatów, zarządzeń i innych;
1.6. zagadnienia związane z kwestiami korporacyjnymi;
1.7. zastępstwo prawne w postępowaniu cywilnym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi, w tym w szczególności przed Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych i Krajową Izbą Odwoławczą, sądami powszechnymi,
1.8. inne usługi prawne uzgodnione między Stronami.
2. Zamawiający przewiduje, że Wykonawca będzie świadczył usługę przez 740 godzin – dotyczy Części II
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 245754,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245754,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245754,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245754,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Edyta Błaszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821805638
7.3.3) Ulica: ul. Księcia Witolda 32/17
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245754,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245754,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245754,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245754,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ilona Mastalerz Kancelaria Radcy Prawnego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761442493
7.3.3) Ulica: Oławska 27/29
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-123
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ILONA MASTALERZ KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
jakie przetargi wygrała firma
ILONA MASTALERZ KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245754,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-22INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawy środków higienicznych ( papier , ręczniki , worki itp.) , pojemników na: ręczniki, mydła, środki dezynfekcyjne i papier toaletowy oraz naczyń jednorazowych z podziałem na trzy zadania.
- USŁUGA FRYZJERSKA
- Zakup płynów infuzyjnych i materiałów medycznych - część 1: płyny infuzyjne, część 2: wkłucia doszpikowe, część 3: elektrody wielofunkcyjne, część 4: opatrunki nosowe, część 5: materiały medyczne.
- SZP/242-008/2025 - Usługa konserwacji i serwisu urządzeń dźwigowych i dźwignicowych zainstalowanych w obiektach dydaktycznych i Domach Studenckich Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego (oleju opałowego) do kotłowni Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., przez okres 14 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 na odcinku od m. Wigańcice do m. Sarby w km 28+300 - 31+800, CPV 45000000-7
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pomocy prawnej dla Prokuratury Krajowej.
- Świadczenie obsługi prawnej dla Urzędu Miejskiego w Pabianicach
- Świadczenie usług prawnych w zakresie zamówień publicznych i szeroko rozumianych umów gospodarczych zawieranych poza trybem zamówień publicznych
- Świadczenie usług doradztwa prawnego w sprawach związanych z działalnością Centrum Łukasiewicz
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.