Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dozór oraz ochrona osób i mienia na potrzeby Spółki Hala Gdańsk Sopot
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Hala Gdańsk Sopot Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 193078050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 2 Miast 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-344
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 784073119
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ergoarena.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://halagdansksopot.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dozór oraz ochrona osób i mienia na potrzeby Spółki Hala Gdańsk Sopot
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6961ec1b-ff49-4b13-9f2e-74c73c98a9ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6961ec1b-ff49-4b13-9f2e-74c73c98a9ef3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://halagdansksopot.eu/zamowienia-publiczne/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://halagdansksopot.eu/zamowienia-publiczne/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 13/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dozór oraz ochrona osób i mienia na potrzeby Spółki Hala Gdańsk Sopot
4.2.6.) Główny kod CPV: 79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówień max. do 30% wartości zamówienia podstawowego poprzez zwiększenie ilości osób świadczących usługi ochrony lub wydłużenia okresu świadczenia usług poza okres obowiązywania umowy.Z prawa opcji zamawiający może skorzystać najpóźniej na miesiąc przed upływem terminu zakończenia umowy poprzez złożenie pisemnego oświadczenia wykonawcy.
Rozliczenie prawa opcji nastąpi na warunkach analogicznych jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: własna grupa interwencyjna
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
posiada doświadczenie i wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej 3 (trzy) zamówienia w zakresie ochrony obiektu użyteczności publicznej świadczone w sposób ciągły tj. przez 24 h/doba, 7 dni w tygodniu i przez okres co najmniej 12 m-cy a wartość zamówienia wyniosła min. 400.000,00 zł brutto każda.Przy czym termin „obiekt użyteczności publicznej” dotyczy wyłącznie zamkniętego katalogu obiektów, do których na potrzeby niniejszego postępowania zalicza się : bank, szkołę, obiekty biurowe, urzędy publiczne, instytucje kulturalne i obiekty widowiskowo-sportowe.
Zgoda Zamawiającego na dopuszczenie innego obiektu niż wykazany powyżej może nastąpić na etapie do otwarcia ofert a wniosek o rozszerzenie grupy dopuszczonych obiektów należy złożyć w formie pytania.
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie minimum 1 wykonawca musi spełnić ten warunek.
2) dysponuje minimum 15 osobami posiadającymi uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony z min. 3 letnim stażem w ochronie obiektów użyteczności publicznej.
Wykonawcy wspólnie mogą spełniać ten warunek.
3) posiada grupę interwencyjną, która spełnia wymagania:
a) Grupa interwencyjna musi być wyposażona w oznakowany samochód.
b) Grupa interwencyjna stanowić będzie co najmniej 2 uzbrojonych pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z art. 28 ust. 1 przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia. (Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm)
c) Grupa interwencyjna musi być wyposażona w:
1) kajdanki zakładane na ręce
2) pałki służbowe
3) przedmioty przeznaczone do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej — paralizator elektryczny o średniej wartości prądu w obwodzie przekraczającej 10 mA
4) broń palną bojową w postaci pistoletów lub rewolwerów centralnego zapłonu o kalibrach min 6 mm - zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 21.10.2011 r. w sprawie zasad uzbrajania specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 6) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
7) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z informacją o terminie ich wykonania, przedmiocie umowy, wartości oraz zleceniodawcy.
2) Dowody potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie np. referencje.
3) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia wydana na podstawie Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia.
4) Wykaz osób wskazanych do realizacji zamówienia wraz z informacją o ich doświadczeniu i posiadanych uprawnieniach.
5) Wykaz potencjału technicznego - grupa interwencyjna
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy2) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy)
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
4) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy)
5) Odpis z KRS lub CEiDG (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
5.000 zł6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
wskazano w swz6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
wskazano w umowie7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
bez ograniczeńSEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Osoba do kontaktów: Sławomir Piotrowski tel. 784-073-119 od 9-14INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Dostawa zestawów komputerowych, laptopów i oprogramowania na potrzeby Gdańskich Nieruchomości.
- Udostępnienie wielokanałowej platformy do komunikacji z zarządzania obsługą klienta tzw. contact center na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
- Dostawa chropowatościomierza i lizymetrów dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dozór oraz ochrona osób i mienia na potrzeby Spółki Hala Gdańsk Sopot
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dozór oraz ochrona osób i mienia na potrzeby Spółki Hala Gdańsk Sopot
- Ochrona budynków Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli-2025 rok
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Ochrona osób i mienia oraz konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów bezpieczeństwa Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.