Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00554874/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dwóch odcinków nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr DP4108W w Gminie Brwinów w ramach zadania pn. „Wykonanie konserwacji nawierzchni dróg powiatowych – nakładki.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Drzymały 30
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-pruszkowski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9985351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dwóch odcinków nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr DP4108W w Gminie Brwinów w ramach zadania pn. „Wykonanie konserwacji nawierzchni dróg powiatowych – nakładki.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4fc598d-ef91-4a08-a743-b1cc467c2405
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065434/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Konserwacja nawierzchni dróg powiatowych -nakładki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554874
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu, obejmującego wymianę nawierzchni jezdni w następujący sposób:
• po sfrezowaniu warstw bitumicznych, wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej w dwóch warstwach: wiążąco-wyrównawczej z mieszkanki mineralno-asfaltowej AC16W gr. 7cm KR 3-4 oraz wzmocnienie nawierzchni przy użyciu siatki z włókna szklanego lub poliwęglowego o min. 100 kN + warstwa ścieralna z SMA 11 gr. 4 cm, KR 3-4.
Zakres prac:
• na bieżąco utrzymywanie terenu robót w stanie umożliwiającym ruch pojazdów, usuwanie wszelkich materiałów i odpadów, śmieci, ziemi oraz urządzeń prowizorycznych;
• opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia organizacji ruchu na czas robót dla odcinków dróg objętych niniejszą umową;
• zabezpieczenie terenu robót zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu na czas budowy oraz z „Instrukcją o prowadzeniu robót w pasie drogowym”;
• zapewnienie stałego nadzoru technicznego uprawnionego kierownika nad realizacją robót;
• utrzymanie stałej łączności telefonicznej z osobami nadzorującymi wymienionymi w § 3 ust. 1 niniejszej umowy;
• wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
• na bieżąco i przed wbudowaniem materiałów okazanie niezbędnych atestów, świadectw (certyfikatów) oraz innych dokumentów stwierdzających jakość i dopuszczenie do stosowania użytych materiałów inspektorowi nadzoru;
• uporządkowanie terenu robót po zakończeniu prac i przekazanie go w terminie ustalonym,
• wykonanie prac zgodnie z wytycznymi wynikającymi z programu „Instrument wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego”.
Dokumentacja techniczna ( przedmiary i STWiOR) stanowi załącznik B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1758900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2546929,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1758900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH Budowa i Naprawa Dróg Efekt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220020266
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1758900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-04INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa dwóch karetek dla mieszkańców Pruszkowa i okolic
- 1-krotne pozimowe zamiatanie ulic miejskich
- Usługi weterynaryjne w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi z terenu Miasta Pruszkowa.
- Budowa ul. Długosza w Pruszkowie na odcinku od ul. Nałkowskiej do granicy miasta
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wróbla w Pruszkowie
- Wykonanie remontu poboczy przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 108502D w obrębie ul. Szkolnej, Brata Alberta i Paderewskiego w Wilkowie-Osiedlu wraz z budową przejścia dla pieszych i zatoki autobusowej
- Termomodernizacja budynku OSP w Kucinach
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
- Modernizacja kompleksu Moje Boisko-Orlik 2021 w Polanicy-Zdroju
- Termomodernizacja budynku OSP w Kucinach
- Dostępna przestrzeń publiczna w budynku Urzędu Gminy w Smętowie Granicznym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.