eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkZakup i dostawa narzędzi, akcesoriów do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku i jednostek będących na zaopatrzeniu



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa narzędzi, akcesoriów do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku i jednostek będących na zaopatrzeniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/22blt

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa narzędzi, akcesoriów do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku i jednostek będących na zaopatrzeniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-219774c6-0039-4d5e-a6f8-a9da64e938e7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547050

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.113.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa wyposażenia warsztatowego tj. jak regały, wózki transportowe, paletowe, drabiny itd. dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym dla danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe

4.5.5.) Wartość części: 28047,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa różnych narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych, części zamiennych do nich tj. jak miernik rezystancji izolacji , szczypce boczne szczypce płaskie uniwersalne, wkrętak, klucze płaskie, sprężarka, zestaw przewodów zasilaczy laboratoryjnych, pneumatyczne narzędzie do montażu osłon przegubu max. 115 mm, lutownice, latarki, smarownice itd. dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym dla danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 16063,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa różnych części zamiennych do narzędzi do maszyn budowlanych tj. tarcza do cięcia betonu diamentowa, wyciskacze do mas i klejów, koronki wiertnicze, wiertła do betonu itd. dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym dla danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43613200-5 - Części maszyn do cięcia skał

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43600000-9 - Części maszyn górniczych, kopalniczych oraz budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 27408,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa różnych narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych, części zamiennych do nich tj.
wiertarko-wkretarka, kompaktowa pilarka szablasta , narzędzia pneumatyczne, kompresor bezolejowy , zestaw przecinaków i punktaków
punktakt ślusarski , zestaw nawiertaków , zestaw łyżek montażowych do opon, komplet wierteł kobaltowych do metalu , szlifierka prosta, zestaw wkrętaków, zestaw szczypiec do pierścieni osadczych, nóż do strugarki, ścisk automatyczny do szyn, szyna prowadząca, klamka montażowa, ścisk stolarski , latarka czołowa, klucz udarowy, zestaw bitów udarowych, dalmierz, chwytak do płyt jumbo, przepychacz , zestaw narzędzi kluczy nasadowych izolowanych imbusów 1, itd. dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym dla danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 81436,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263
Zamawiający w dniu 14.11.2024r. wybrał jako najkorzystniejszą w części 1, ofertę Wykonawcy GM TRADE S.C. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk, ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI. Następnie w ramach wykonywanych formalności proceduralnych, poinformował strony postępowania o swojej decyzji i przystąpił do przygotowywania umowy. W ostatnim dniu terminu na wnoszenie środków ochrony prawnej tj. w dniu 19.11.2024r. Wykonawca przesłał do Zamawiającego wiadomość o następującej treści:
Witam, Wykonawca GM Trade s.c. w związku z zawiadomieniem o wyborze naszej firmy do realizacji części 1, informuje iż nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia dla tej części z powodu braku dostępności części asortymentu.
Wobec powyższego Zamawiający zwrócił się do kolejnego Wykonawcy z zapytaniem o możliwość realizacji niniejszego zamówienia. Niestety Wykonawca Supply24 Sp. z o.o., Pl. Solny 18/19 lok.6, 50-063 WROCŁAW, również oświadczył, że nie jest w stanie zrealizować tego zamówienia.
Mając na uwadze brzmienie art. 263 gdzie wskazano „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.” Zamawiający w obecnym stanie postanowił odstąpić od ponownego badania pozostałych ofert i podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14283,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19329,45 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19374,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27994,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19374,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM TRADE S.C. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731063416

7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 2, Klępina

7.3.4) Miejscowość: NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19374,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11023,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34419,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11023,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REL Ltd Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830008252

7.3.3) Ulica: Trakt św. Wojciecha 29

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-044

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11023,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95549,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95549,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHBUD HANDEL Karolina Kozera-McWilliam

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642393418

7.3.3) Ulica: Al. Poznańska 70

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67156,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

cześć 3
zamówienie podstawowe: 5.511,63 zł
zamówienia prawo opcji: 5.511,63 zł
razem: 11.023,26 zł

część 4
zamówienie podstawowe: 48.004,50 zł
zamówienia prawo opcji: 19.151,50 zł
razem: 67.156,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.