Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00547050/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa narzędzi, akcesoriów do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku i jednostek będących na zaopatrzeniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/22blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa narzędzi, akcesoriów do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku i jednostek będących na zaopatrzeniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-219774c6-0039-4d5e-a6f8-a9da64e938e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547050
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.113.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa wyposażenia warsztatowego tj. jak regały, wózki transportowe, paletowe, drabiny itd. dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
4.5.5.) Wartość części: 28047,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa różnych narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych, części zamiennych do nich tj. jak miernik rezystancji izolacji , szczypce boczne szczypce płaskie uniwersalne, wkrętak, klucze płaskie, sprężarka, zestaw przewodów zasilaczy laboratoryjnych, pneumatyczne narzędzie do montażu osłon przegubu max. 115 mm, lutownice, latarki, smarownice itd. dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 16063,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa różnych części zamiennych do narzędzi do maszyn budowlanych tj. tarcza do cięcia betonu diamentowa, wyciskacze do mas i klejów, koronki wiertnicze, wiertła do betonu itd. dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43613200-5 - Części maszyn do cięcia skał
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43600000-9 - Części maszyn górniczych, kopalniczych oraz budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 27408,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa różnych narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych, części zamiennych do nich tj.wiertarko-wkretarka, kompaktowa pilarka szablasta , narzędzia pneumatyczne, kompresor bezolejowy , zestaw przecinaków i punktaków
punktakt ślusarski , zestaw nawiertaków , zestaw łyżek montażowych do opon, komplet wierteł kobaltowych do metalu , szlifierka prosta, zestaw wkrętaków, zestaw szczypiec do pierścieni osadczych, nóż do strugarki, ścisk automatyczny do szyn, szyna prowadząca, klamka montażowa, ścisk stolarski , latarka czołowa, klucz udarowy, zestaw bitów udarowych, dalmierz, chwytak do płyt jumbo, przepychacz , zestaw narzędzi kluczy nasadowych izolowanych imbusów 1, itd. dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 81436,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263
Zamawiający w dniu 14.11.2024r. wybrał jako najkorzystniejszą w części 1, ofertę Wykonawcy GM TRADE S.C. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk, ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI. Następnie w ramach wykonywanych formalności proceduralnych, poinformował strony postępowania o swojej decyzji i przystąpił do przygotowywania umowy. W ostatnim dniu terminu na wnoszenie środków ochrony prawnej tj. w dniu 19.11.2024r. Wykonawca przesłał do Zamawiającego wiadomość o następującej treści:
Witam, Wykonawca GM Trade s.c. w związku z zawiadomieniem o wyborze naszej firmy do realizacji części 1, informuje iż nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia dla tej części z powodu braku dostępności części asortymentu.
Wobec powyższego Zamawiający zwrócił się do kolejnego Wykonawcy z zapytaniem o możliwość realizacji niniejszego zamówienia. Niestety Wykonawca Supply24 Sp. z o.o., Pl. Solny 18/19 lok.6, 50-063 WROCŁAW, również oświadczył, że nie jest w stanie zrealizować tego zamówienia.
Mając na uwadze brzmienie art. 263 gdzie wskazano „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.” Zamawiający w obecnym stanie postanowił odstąpić od ponownego badania pozostałych ofert i podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14283,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19329,45 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19374,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27994,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19374,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM TRADE S.C. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731063416
7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 2, Klępina
7.3.4) Miejscowość: NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19374,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11023,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34419,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11023,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REL Ltd Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830008252
7.3.3) Ulica: Trakt św. Wojciecha 29
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-044
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM TRADE GRZEGORZ SURMAN, MONIKA FORNALCZYK SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
GM TRADE GRZEGORZ SURMAN, MONIKA FORNALCZYK SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11023,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95549,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95549,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHBUD HANDEL Karolina Kozera-McWilliam
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642393418
7.3.3) Ulica: Al. Poznańska 70
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67156,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
zamówienie podstawowe: 5.511,63 zł
zamówienia prawo opcji: 5.511,63 zł
razem: 11.023,26 zł
część 4
zamówienie podstawowe: 48.004,50 zł
zamówienia prawo opcji: 19.151,50 zł
razem: 67.156,00 zł
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Produkcja i sukcesywne dostawy kubków i filiżanek ze spodkiem dla Muzeum Zamkowego w Malborku
- Dostawa szafek ubraniowych metalowych, szafek ubraniowych metalowych dzielonych i regałów metalowych dla Muzeum Zamkowego w Malborku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przedsięwzięcia budowy osiedla zabudowy mieszkaniowej w Przezmarku, gmina Stary Dzierzgoń.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przedsięwzięcia budowy osiedla zabudowy mieszkaniowej w Skowarczu, gmina Pszczółki.
- Dostawa ryb dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku - II postępowanie
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe"
- Dostawa wyposażenia laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część III AGD, materiały i akcesoria przemysłowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.