Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00553408/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00563797/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa baletek miękkich (plastycznych) na potrzeby artystów Polskiego Baletu Narodowego Teatru Wielkiego – Opery Narodowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki - Opera Narodowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013055028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@teatrwielki.pl; zamowienia@teatrwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrwielki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://teatrwielki.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/452567/dostawa-baletek-miekkich-plastycznych-na-potrzeby-artystow-polskiego-baletu-narodowego-teatru-wielkiego-opery-narodowej-31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa baletek miękkich (plastycznych) na potrzeby artystów Polskiego Baletu Narodowego Teatru Wielkiego – Opery Narodowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d31097ce-3fb9-4ed1-a919-83b2acdd5d8a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247550/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa baletek miękkich (plastycznych) na potrzeby artystów Polskiego Baletu Narodowego Teatru Wielkiego – Opery Narodowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553408
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.260.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91655,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa baletek miękkich (plastycznych) marki Bloch model Pump S0277 lub równoważnych na potrzeby artystów Polskiego Baletu Narodowego Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w łącznej ilości 1100 par.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy”. Zakres i sposób realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18810000-0 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLOCH POLAND Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365238121
7.3.3) Ulica: ul. ANTONIA CORAZZIEGO 4/7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-087
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wsparcie dla systemu Load Balancer F5
- Wykonanie II etapu remontu podwórka z drogą dojazdową przy ul. Przemysłowej 34, 36, 38, Rozbrat 10/14 w Warszawie
- Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024r. w korycie cieku Jasienicki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym ul. Szkolna w m. Jasienica gm. Jasienica
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - część II
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie nr 2 Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego dla KW PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.