eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźZarządzanie Węzłem Przesiadkowym przy ul. Kombatantów w Czeladzi (SE-ZP.271.1.9.2024)



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zarządzanie Węzłem Przesiadkowym przy ul. Kombatantów w Czeladzi (SE-ZP.271.1.9.2024)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Czeladź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 45

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 76-37-923

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarządzanie Węzłem Przesiadkowym przy ul. Kombatantów w Czeladzi (SE-ZP.271.1.9.2024)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0948bb34-02f9-41ea-9edb-0c05b19c1cad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032455/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zarządzanie węzłem przesiadkowym przy ul. Kombatantów w Czeladzi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umczeladz.logintrade.net/zapytania_email,182687,375871d31c3d179a27801793e000f410.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - wskazane zostały w Rozdziale 13 SWZ - KOMUNIKACJA.

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: strona, na której opublikowane będzie postępowanie, udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której będzie prowadzona komunikacja z wykonawcami wskazana jest w Rozdziale 2 ust 3 SWZ [ https://umczeladz.logintrade.net/zapytania_email,182687,375871d31c3d179a27801793e000f410.html ]

Więcej informacji zawarto w Rozdz. 13 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Instrukcje użytkowników Platformy przetargowej - Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę przetargową) zobowiązany jest:
1) zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem: https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html Są tam instrukcje:
a) „Rejestracja Wykonawcy na platformie”,
b) „Zadawanie pytań do postępowania”,
c) „Wymagania techniczne”,
d) „Udział w trybie podstawowym z możliwością negocjacji” oraz
2) zaakceptować „Regulamin korzystania z Platformy przetargowej” dostępny pod adresem:
https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Regulamin korzystania z Platformy przetargowej - Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej - wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcie techniczne - w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. Zaleca się dokonanie logowania.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenia, o których mowa w art. 117 ust 4 ustawy pzp, oraz zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby o których mowa w art. 118 ust 3 ustawy pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby” , przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne t.j: Dz.U. z 2024 r. poz. 1557), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust.1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. (§ 2 ust 1 rozporządzenia dot. wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych).
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w SWZ. (§ 2 ust 2 rozporządzenia dot. wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych).
8. Ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę przetargową pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
- Uwaga: Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o ofercie, należy przez to rozumieć również ofertę dodatkową.
9. Tajemnica przedsiębiorstwa- w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.

Więcej informacji zawarto w Rozdziale 14 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotycząca RODO zawarto w Rozdziale 27 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotycząca RODO zawarto w Rozdziale 27 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SE-ZP.271.1.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: zarządzanie nieruchomością wraz z usługą ochrony osób i mienia oraz usługą sprzątania. Nieruchomość, której dotyczy usługa to WĘZEŁ PRZESIADKOWY przy ul. Kombatantów w Czeladzi zwany „Dworzec”.
Czynności Ochrony obiektu obejmują: ochronę fizyczną w godzinach od: 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku, oraz system alarmowy 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu przy użyciu sprzętu stanowiącego własność Wykonawcy.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą pomieszczenia oznaczone na Załączniku Nr 1 do Projektowanych Postanowień Umownych jaki stanowi „Rzut obiektu”. Na obszar obiektu zarządzania składa się budynek „Dworca” położonego na nieruchomości składających się z części działek nr 171/1, 160/1, 161/6, 162/2, 163/2, 164/2, 165/2, położonych w Czeladzi, KA1B/00015336/5.

4.2.6.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każdy z Wykonawców w kryterium „Cena oferty brutto” - otrzyma ocenę wyliczoną w następujący sposób: LPC= (CN/ CB) x WK gdzie poszczególne litery/znaki oznaczają:
„LPC”- liczba punktów w kryterium „cena oferty brutto”
„CN” – Cena ofertowa za zamówienie Najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
„CB” – Cena ofertowa za zamówienie oferty Badanej (przeliczanej),
„WK” – Waga kryterium „cena oferty brutto” wyrażona w punktach – 100 pkt.
„/”- dzielone
„x”- pomnożenie

3. Oferta najkorzystniejsza - Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu, ma najniższą cenę i tym samym uzyskała najwyższą ilość punktów.
 Uwaga: Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę (art. 249 ustawy Pzp).
 Uwaga: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
 Uwaga: Przy obliczaniu Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
4. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dokument opisujący przedmiot zamówienia jest na tyle precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 punktów, gdyż określił w opisie przedmiotu wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie co najmniej jedną usługę spełniającą łącznie poniższe warunki:
- zakres usługi obejmował zarządzanie budynkiem o powierzchni całkowitej minimum 150 m2,
- okres realizacji usługi wynosił nieprzerwanie co najmniej 5 pełnych miesięcy.

UWAGA dot. usług wykonywanych nadal: W przypadku usług nadal wykonywanych Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu w zakresie części usługi już wykonanej.
UWAGA dot. doświadczenia nabytego przez wykonywanie usługi wspólnie z innymi wykonawcami: Jeżeli Wykonawca ma doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, spełnienie warunku udziału musi dotyczyć usługi (zakres), w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
UWAGI dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub polegających na zasobach podmiotu udostępniającego mu zasoby:
• mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym mowa w ust. 3 pkt 4 w Rozdziale 10 SWZ , musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca. Brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.
• w związku z art. 117 ust 3 ustawy Pzp - W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
• w związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp - W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach PUZ (podmiotów udostępniających zasoby), jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wraz z ofertą należy złożyć (dotyczy oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu):
Wraz z ofertą Wykonawca składa:

2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku spółki cywilnej pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki lub umowa spółki cywilnej, z której wynika upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki (nie dotyczy jeżeli wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę).
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp („(…) z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”) – o ile dotyczy (odnosi się do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym do wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - Załącznik Nr 4 do SWZ.
4) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp - Podmiotu Udostępniającego Zasoby – zgodnie z Załącznikiem Nr 2b – jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu udostępniającego zasoby.
5) Zobowiązanie Podmiotu Udostępniającego Zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia na Załączniku Nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp). Zobowiązanie to potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów.
– jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu udostępniającego zasoby

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Pełnomocnictwo:
1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) w przypadku spółki cywilnej wystarczającym będzie gdy upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynikać będzie z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej, bądź wszyscy wspólnicy spółki podpiszą ofertę,
3) dokument pełnomocnictwa powinien określać postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy, wymieniać wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (mocodawców), oraz określać osobę pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,
4) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie,
3. Korespondencja z Pełnomocnikiem - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na adres wskazany w ofercie jako adres do korespondencji.
4. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy pzp - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy pzp - Załącznik Nr 2 a do SWZ, składa każdy z wykonawców:
- Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia),
- Oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia postawiony warunek.
UWAGA: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może zaistnieć sytuacja, że tylko jeden z nich spełnia określony warunek udziału postawiony w postępowaniu - w takiej sytuacji wykonawca, który nie spełnia warunku udziału wykreśli treść oświadczenia w zakresie spełnieniu określonego warunku udziału z oświadczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy
1) zmiana rachunku bankowego Wykonawcy, który jest zgodny z rachunkiem bankowym przypisanym mu w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT. Zmiany dokona się po zgłoszeniu przez Wykonawcę nowego nr rachunku.
2) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy niniejszej umowy nastąpi w przypadku :
a) w przypadku wprowadzenia zmian w stawce podatku od towarów i usług, jedna ze stron umowy wystąpi z wnioskiem z wyliczeniem wynagrodzenia za 1 dzień oraz wynagrodzenia łącznego po wyliczeniu zmiany od miesiąca w którym obowiązywała już nowa stawka podatku. Wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie
b) w przypadku wystąpienie zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia (umowy) w rozumieniu art. 439 ustawy Pzp oraz wystąpienie jednej ze stron umowy z umotywowanym wnioskiem zgodnie z postanowieniami § 10 umowy.

Pozostałe zapisy dot. zmian zawarte zostały w § 10 PPU (Załącznik nr 3 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej, na której Zamawiający prowadzi postępowanie, bezpośredni link do postępowania podano w Rozdziale 2 ust 3 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uwaga: Wykonawca będzie realizował zamówienie przez 12 miesięcy od podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.