Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa instrumentów dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej w Mławie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Andrzeja Krzanowskiego w Mławie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000692860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 24
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 654 30 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzyczna@psm.mlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.mlawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa instrumentów dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej w Mławie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf25d8ec-3e97-443b-b2ae-87f505944b2a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00563350/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa instrumentów dla potrzeb Szkoły Muzycznej w Mławie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf25d8ec-3e97-443b-b2ae-87f505944b2a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/a w przypadku awarii Platformy, Zamawiający może również kontaktować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej – email: muzyczna@psm.mlawa.pl z wyłączeniem składania ofert.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy wymagany jest: Komputer PC: − parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD, − zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04, − zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo Tablet/Telefon: − parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, − przeglądarka Chrome 61 lub nowsza.
Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies.
Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy eZamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 45 87 799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o ochronie danych osobowych mowa jest w rozdziale 27 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DS.26.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na dostawie trzech instrumentów: fortepianu, akordeonu guzikowego z konwerterem dla dzieci i młodzieży od 12 roku życia i fletu, fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzącego z bieżącej produkcji instrumentów muzycznych (wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022 r.) oraz dostawę ławy fortepianowej koncertowej – szt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 4 dokumentu SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98396000-5 - Usługi strojenia instrumentów
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert i jego znaczeniem:
a) Cena (C) – 25 %
b) Ocena instrumentów (J) – 75 %
21.9.3. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów w bilansie w/w kryteriów C + J.
21.9.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w ww. kryteriach oceny wynosi – 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena instrumentów
4.3.6.) Waga: 75
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Wykonawca spełni warunek, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonym w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa tego warunku,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa tego warunku,
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w okresie działalności) niezbędną wiedzą i doświadczeniem, polegającym na wykonaniu minimum 2 zamówień o podobnym charakterze tj. dostarczenie Zamawiającym instrumentów muzycznych o wartości co najmniej 500 000,00 złotych brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni oświadczenia o aktualności danych przekazanych Zamawiającemu w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 10 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wykazu dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt 7.2.4. niniejszej SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
12.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.12.2.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
12.2.1.postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
12.2.2. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
12.2.3. ustanowienie pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
12.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,w jakim każdy zWykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12.4. Przepisy, dotyczące wykonawcy, stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
12.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
12.5.1. warunek dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7.
12.5.2. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 6.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:1) zmiany obowiązujących przepisów prawa;
2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w tym zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają;
3) zaistnienia klęski żywiołowej lub siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia), uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamowienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-03
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
17.9. Po otwarciu ofert Zamawiający wezwie oferentów do przywiezienia instrumentów do oceny merytorycznej w terminie do 4 dni, licząc od dnia otwarcia ofert.17.9.1. Procedura oceny merytorycznej instrumentów przewidywana jest przez okres nie dłuższy niż 5 dni od dnia przygotowania przywiezionych instrumentów przez Wykonawcę, do testowania.
17.9.2. Wykonawca ponosi koszt transportu oraz strojenia fortepianu przed wykonaniem testu. W celu oceny kryterium jakościowego „ocena instrumentów” przez biegłych, każdy z Wykonawców zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego 3 (trzy) instrumenty marki, modelu, numeru fabrycznego oraz roku produkcji, wskazanego w ofercie. Nie dostarczenie instrumentów w wyznaczonym terminie do testowana będzie oznaczało odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
17.9.3. Test instrumentów zostanie przeprowadzony przez biegłych/ekspertów, którzy dokonają oceny każdego z instrumentów oddzielnie, zgodnie z kryterium jakościowym „ocena instrumentów”, przyznając w każdym z elementów cząstkowych oceny danego instrumentu punktację w pełnych punktach. Następnie punktacja wskazana przez każdego z biegłych dla danego kryterium, ocenianego instrumentu, zostanie zsumowana i podzielona przez ilość biegłych, dokonujących oceny. Wyliczone punkty z każdego elementu cząstkowego oceny sumuje się i zaokrągla do dwóch miejsc po przecinku. Tak oceniony zostanie każdy z instrumentów.
17.9.4. Po zakończeniu testu jakościowego, instrumenty pozostają u Zamawiającego, celem dopełnienia procedury zamówień publicznych (wezwanie do złożenia dokumentów zgodnie z pkt 9.2 i 9.3 oraz dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty). Zamawiający, po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została najwyżej oceniona i któremu Zamawiający udzielił zamówienia (podpisał umowę), powiadomi Wykonawców, biorących udział w postępowaniu, o możliwości odebrania ich instrumentów w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego powiadomienia.
17.9.5. Zamawiający w czasie pozostania w dyspozycji instrumentów, zapewnia im pełne bezpieczeństwo.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507).
INNE PRZETARGI Z MŁAWY
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZENIA TRANSPORTEM WYKONAWCY POSIŁKÓW DLA DZIECI W MIEJSKIM ŻŁOBKU W MŁAWIE NA ROK 2025"
- Dostawa instrumentów dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej w Mławie
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTARCZENIA TRANSPORTEM WYKONAWCY CIEPŁYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU SENIOR+ W MŁAWIE" NA ROK 2025"
- Wykonanie kompleksowych usług weterynaryjnych na rzecz bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Mława
- Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
- Dostawy gazów medycznych, azotu i innych gazów wraz z dzierżawą stacji zgazowania ciekłego tlenu medycznego
więcej: przetargi w Mławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. A. Tansmana w Łodzi
- Dostawa instrumentów dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej w Mławie
- "Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Stargardzie".
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z akcesoriami dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb PSM I i II stopnia im. G. Fitelberga w Chorzowie
- Dostawa fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Choszcznie
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.