eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MławaDostawa instrumentów dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej w Mławie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa instrumentów dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej w Mławie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Andrzeja Krzanowskiego w Mławie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000692860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 24

1.5.2.) Miejscowość: Mława

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 654 30 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzyczna@psm.mlawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.mlawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa instrumentów dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej w Mławie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf25d8ec-3e97-443b-b2ae-87f505944b2a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00563350/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa instrumentów dla potrzeb Szkoły Muzycznej w Mławie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf25d8ec-3e97-443b-b2ae-87f505944b2a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/a w przypadku awarii Platformy, Zamawiający może również kontaktować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej – email: muzyczna@psm.mlawa.pl z wyłączeniem składania ofert.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy wymagany jest: Komputer PC: − parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD, − zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04, − zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo Tablet/Telefon: − parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, − przeglądarka Chrome 61 lub nowsza.
Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies.
Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy eZamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 45 87 799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o ochronie danych osobowych mowa jest w rozdziale 27 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DS.26.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na dostawie trzech instrumentów: fortepianu, akordeonu guzikowego z konwerterem dla dzieci i młodzieży od 12 roku życia i fletu, fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzącego z bieżącej produkcji instrumentów muzycznych (wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022 r.) oraz dostawę ławy fortepianowej koncertowej – szt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 4 dokumentu SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98396000-5 - Usługi strojenia instrumentów

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert i jego znaczeniem:
a) Cena (C) – 25 %
b) Ocena instrumentów (J) – 75 %
21.9.3. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów w bilansie w/w kryteriów C + J.
21.9.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w ww. kryteriach oceny wynosi – 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena instrumentów

4.3.6.) Waga: 75

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.
Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Wykonawca spełni warunek, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonym w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa tego warunku,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa tego warunku,
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w okresie działalności) niezbędną wiedzą i doświadczeniem, polegającym na wykonaniu minimum 2 zamówień o podobnym charakterze tj. dostarczenie Zamawiającym instrumentów muzycznych o wartości co najmniej 500 000,00 złotych brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni oświadczenia o aktualności danych przekazanych Zamawiającemu w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wykazu dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt 7.2.4. niniejszej SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

12.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12.2.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
12.2.1.postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
12.2.2. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
12.2.3. ustanowienie pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
12.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,w jakim każdy zWykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12.4. Przepisy, dotyczące wykonawcy, stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
12.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
12.5.1. warunek dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7.
12.5.2. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 6.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:
1) zmiany obowiązujących przepisów prawa;
2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w tym zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które te przepisy narzucają;
3) zaistnienia klęski żywiołowej lub siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia), uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamowienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

17.9. Po otwarciu ofert Zamawiający wezwie oferentów do przywiezienia instrumentów do oceny merytorycznej w terminie do 4 dni, licząc od dnia otwarcia ofert.
17.9.1. Procedura oceny merytorycznej instrumentów przewidywana jest przez okres nie dłuższy niż 5 dni od dnia przygotowania przywiezionych instrumentów przez Wykonawcę, do testowania.
17.9.2. Wykonawca ponosi koszt transportu oraz strojenia fortepianu przed wykonaniem testu. W celu oceny kryterium jakościowego „ocena instrumentów” przez biegłych, każdy z Wykonawców zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego 3 (trzy) instrumenty marki, modelu, numeru fabrycznego oraz roku produkcji, wskazanego w ofercie. Nie dostarczenie instrumentów w wyznaczonym terminie do testowana będzie oznaczało odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
17.9.3. Test instrumentów zostanie przeprowadzony przez biegłych/ekspertów, którzy dokonają oceny każdego z instrumentów oddzielnie, zgodnie z kryterium jakościowym „ocena instrumentów”, przyznając w każdym z elementów cząstkowych oceny danego instrumentu punktację w pełnych punktach. Następnie punktacja wskazana przez każdego z biegłych dla danego kryterium, ocenianego instrumentu, zostanie zsumowana i podzielona przez ilość biegłych, dokonujących oceny. Wyliczone punkty z każdego elementu cząstkowego oceny sumuje się i zaokrągla do dwóch miejsc po przecinku. Tak oceniony zostanie każdy z instrumentów.
17.9.4. Po zakończeniu testu jakościowego, instrumenty pozostają u Zamawiającego, celem dopełnienia procedury zamówień publicznych (wezwanie do złożenia dokumentów zgodnie z pkt 9.2 i 9.3 oraz dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty). Zamawiający, po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została najwyżej oceniona i któremu Zamawiający udzielił zamówienia (podpisał umowę), powiadomi Wykonawców, biorących udział w postępowaniu, o możliwości odebrania ich instrumentów w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego powiadomienia.
17.9.5. Zamawiający w czasie pozostania w dyspozycji instrumentów, zapewnia im pełne bezpieczeństwo.

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.