Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573678/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie Gminy Jordanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182687609
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-jordanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7aa49e5-91c7-4d04-9eef-445c439e21661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie Gminy Jordanów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7aa49e5-91c7-4d04-9eef-445c439e2166
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039839/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jordanów w sezonie zimowym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573678
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:miejscowość Osielec, Łętownia, Naprawa, Toporzysko, Wysoka
Drogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie.
Osielec:
- droga Zawodzie - o długości 2,450 km
- droga Brzanowa- Działkowa – o długości 1,800 km
- droga Niziołkowa – Budowa – o długości 2,000 km
- droga do Stacji PKP- o długości 0,200 km
- droga Wronkowa – o długości 0,200 km
- droga Koniówkowa – o długości 0,450 km
- droga Niziołkowa -Bańdurowa – o długości 0,300 km
- droga Zarębowa – o długości 0,350 km
- droga Baranowa – o długości 0,400 km
- droga Bańdurowa (903) – o długości 0,600 km
- droga Karbowa – o długości 0,400 km
- droga Głodkowa – o długości 0,400 km
Razem długość Osielec – 9,550 km
Łętownia:
- droga Zembolowa - o długości 1,650 km
- droga do Domu Pomocy Społecznej – o długości 0,550 km
- droga Budy – Jakubczęcia – o długości 0,730 km
- droga Zagrody Wyżne – o długości 0,720 km
- droga Bargły – o długości 0,800 km
- droga Gliniki – o długości 0,700 km
Razem długość dróg Łętownia – 5,150 km
Naprawa:
- droga Tatarkowa – o długości 0,500 km
- droga Wawrzyńcowa – Dział – o długości 1,110 km
- droga Pasiowa – Brzeźniowa – o długości 0,600 km
- droga Syberia od drogi krajowej nr 7 – o długości 0,100 km
- Luboń Mały od DK7 – o długości 0,930 km
- droga Tłukowa – Piecygrochowa – o długości 0,620 km
Razem długość dróg Naprawa – o długości 3,860 km
Toporzysko:
- droga Dydowa – o długości 0,450 km
- droga Bąkałowa – o długości 0,200 km
- droga Strzelcowa – o długości 0,060 km
- droga Rączkowa – o długości 0,280 km
- droga Strzelcowa 2 – o długości 0,150 km
Razem długość dróg Toporzysko – 1,140 km
Wysoka:
- droga Skawska – o długości 2,140 km
- droga do Szkoły – o długości 0,240 km
- droga Nad Las – Toporzysko – Wysoka – o długości 2,820 km
- droga Zwierzyniec – o długości 1,400 km
- droga Zagrody – o długości 1,200 km
Razem długość dróg Wysoka – 7,800 km
Razem długość dróg – Osielec, Łętownia, Toporzysko, Naprawa, Wysoka – 27,500 km
Chodniki:
Osielec- długość 1,460 km
Łętownia – długość 4,862 km
Toporzysko – długość 4,750 km
Wysoka – długość 0,940 km
Razem długość chodników – 12,012 km
Zakres usług zimowe utrzymania dróg obejmuje:
- odśnieżanie jezdni na całej szerokości, odśnieżenie chodników,
- odśnieżanie poboczy i chodników oraz obiektów towarzyszących w tym przystanków komunikacji zbiorowej i skrzyżowań,
- posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome,
- w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg, chodników na całej długości,
- usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach, chodnikach i poboczach dróg i rowach po zakończeniu sezonu zimowego
2. W nagłych sytuacjach zagrażających mieszkańcom Gminy Jordanów Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług określonych w niniejszej SWZ.
3.Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub zjawisk atmosferycznych, które mogą powodować utrudnienia w ruchu drogowym. W przypadku nieuzasadnionego wyjazdu (np. warunki atmosferyczne lub stan dróg nie wymagały odśnieżania, posypywania) Zamawiający może nie zaliczyć danego wyjazdu Wykonawcy. W przypadku wątpliwości Wykonawca powinien uzgadniać wyjazdy z Zamawiającym.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy zgłaszanie Zamawiającemu meldunków o stanie przejezdności dróg oraz ilości odśnieżonych dróg. Meldunek należy podawać telefonicznie codziennie.
5. Materiał służący do posypywania dróg zabezpiecza na koszt własny Wykonawca.
Szczegółowy opis, wymagania, standardy jakościowe określone zostały w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 462962,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – miejscowość Naprawa (standard wyższy)- droga Naprawa przez Wieś – o długości 3,86 km
- droga Dyrdołowa – o długości 0,81 km
Razem długość dróg Naprawa (standard wyższy)
Zakres usług zimowe utrzymania dróg obejmuje:
- odśnieżanie jezdni na całej szerokości,
- odśnieżanie poboczy i chodników oraz obiektów towarzyszących w tym przystanków komunikacji zbiorowej i skrzyżowań,
- posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome,
- w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg na całej długości,
- usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach i poboczach dróg i rowach po zakończeniu sezonu zimowego,
- wywóz śniegu z chodników po nagromadzeniu się dużej ilości śniegu
2. W nagłych sytuacjach zagrażających mieszkańcom Gminy Jordanów Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług określonych w niniejszej SWZ.
3.Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub zjawisk atmosferycznych, które mogą powodować utrudnienia w ruchu drogowym. W przypadku nieuzasadnionego wyjazdu (np. warunki atmosferyczne lub stan dróg nie wymagały odśnieżania, posypywania) Zamawiający może nie zaliczyć danego wyjazdu Wykonawcy. W przypadku wątpliwości Wykonawca powinien uzgadniać wyjazdy z Zamawiającym.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy zgłaszanie Zamawiającemu meldunków o stanie przejezdności dróg oraz ilości odśnieżonych dróg. Meldunek należy podawać telefonicznie codziennie.
5. Materiał służący do posypywania dróg zabezpiecza na koszt własny Wykonawca
Szczegółowy opis, wymagania, standardy jakościowe określone zostały w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 138888,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446808,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446808,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Komunalna Skawa Jordanów Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120561352
7.3.3) Ulica: Osielec 749
7.3.4) Miejscowość: Osielec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-234
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA KOMUNALNA SKAWA JORDANÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA KOMUNALNA SKAWA JORDANÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446808,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa KOMBUD Kowalczyk Franciszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491893606
7.3.3) Ulica: Łętownia 378
7.3.4) Miejscowość: Łętownia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-242
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE FRANCISZEK KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE FRANCISZEK KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JORDANÓW
więcej: przetargi JORDANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie odśnieżania na terenie powiatu monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2025 roku
- Sprzątanie budynków Lasów Miejskich - Warszawa.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2024/2025 REJON OBSZAROWY NR 4
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.