eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JordanówZimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie Gminy Jordanów



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie Gminy Jordanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jordanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182687609

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-jordanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-jordanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7aa49e5-91c7-4d04-9eef-445c439e2166

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie Gminy Jordanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7aa49e5-91c7-4d04-9eef-445c439e2166

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039839/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jordanów w sezonie zimowym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573678

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
miejscowość Osielec, Łętownia, Naprawa, Toporzysko, Wysoka
Drogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie.

Osielec:
- droga Zawodzie - o długości 2,450 km
- droga Brzanowa- Działkowa – o długości 1,800 km
- droga Niziołkowa – Budowa – o długości 2,000 km
- droga do Stacji PKP- o długości 0,200 km
- droga Wronkowa – o długości 0,200 km
- droga Koniówkowa – o długości 0,450 km
- droga Niziołkowa -Bańdurowa – o długości 0,300 km
- droga Zarębowa – o długości 0,350 km
- droga Baranowa – o długości 0,400 km
- droga Bańdurowa (903) – o długości 0,600 km
- droga Karbowa – o długości 0,400 km
- droga Głodkowa – o długości 0,400 km
Razem długość Osielec – 9,550 km

Łętownia:
- droga Zembolowa - o długości 1,650 km
- droga do Domu Pomocy Społecznej – o długości 0,550 km
- droga Budy – Jakubczęcia – o długości 0,730 km
- droga Zagrody Wyżne – o długości 0,720 km
- droga Bargły – o długości 0,800 km
- droga Gliniki – o długości 0,700 km
Razem długość dróg Łętownia – 5,150 km

Naprawa:
- droga Tatarkowa – o długości 0,500 km
- droga Wawrzyńcowa – Dział – o długości 1,110 km
- droga Pasiowa – Brzeźniowa – o długości 0,600 km
- droga Syberia od drogi krajowej nr 7 – o długości 0,100 km
- Luboń Mały od DK7 – o długości 0,930 km
- droga Tłukowa – Piecygrochowa – o długości 0,620 km
Razem długość dróg Naprawa – o długości 3,860 km

Toporzysko:
- droga Dydowa – o długości 0,450 km
- droga Bąkałowa – o długości 0,200 km
- droga Strzelcowa – o długości 0,060 km
- droga Rączkowa – o długości 0,280 km
- droga Strzelcowa 2 – o długości 0,150 km
Razem długość dróg Toporzysko – 1,140 km

Wysoka:
- droga Skawska – o długości 2,140 km
- droga do Szkoły – o długości 0,240 km
- droga Nad Las – Toporzysko – Wysoka – o długości 2,820 km
- droga Zwierzyniec – o długości 1,400 km
- droga Zagrody – o długości 1,200 km
Razem długość dróg Wysoka – 7,800 km

Razem długość dróg – Osielec, Łętownia, Toporzysko, Naprawa, Wysoka – 27,500 km

Chodniki:
Osielec- długość 1,460 km
Łętownia – długość 4,862 km
Toporzysko – długość 4,750 km
Wysoka – długość 0,940 km
Razem długość chodników – 12,012 km

Zakres usług zimowe utrzymania dróg obejmuje:
- odśnieżanie jezdni na całej szerokości, odśnieżenie chodników,
- odśnieżanie poboczy i chodników oraz obiektów towarzyszących w tym przystanków komunikacji zbiorowej i skrzyżowań,
- posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome,
- w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg, chodników na całej długości,
- usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach, chodnikach i poboczach dróg i rowach po zakończeniu sezonu zimowego
2. W nagłych sytuacjach zagrażających mieszkańcom Gminy Jordanów Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług określonych w niniejszej SWZ.
3.Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub zjawisk atmosferycznych, które mogą powodować utrudnienia w ruchu drogowym. W przypadku nieuzasadnionego wyjazdu (np. warunki atmosferyczne lub stan dróg nie wymagały odśnieżania, posypywania) Zamawiający może nie zaliczyć danego wyjazdu Wykonawcy. W przypadku wątpliwości Wykonawca powinien uzgadniać wyjazdy z Zamawiającym.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy zgłaszanie Zamawiającemu meldunków o stanie przejezdności dróg oraz ilości odśnieżonych dróg. Meldunek należy podawać telefonicznie codziennie.
5. Materiał służący do posypywania dróg zabezpiecza na koszt własny Wykonawca.
Szczegółowy opis, wymagania, standardy jakościowe określone zostały w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 462962,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – miejscowość Naprawa (standard wyższy)
- droga Naprawa przez Wieś – o długości 3,86 km
- droga Dyrdołowa – o długości 0,81 km
Razem długość dróg Naprawa (standard wyższy)

Zakres usług zimowe utrzymania dróg obejmuje:
- odśnieżanie jezdni na całej szerokości,
- odśnieżanie poboczy i chodników oraz obiektów towarzyszących w tym przystanków komunikacji zbiorowej i skrzyżowań,
- posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome,
- w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg na całej długości,
- usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach i poboczach dróg i rowach po zakończeniu sezonu zimowego,
- wywóz śniegu z chodników po nagromadzeniu się dużej ilości śniegu
2. W nagłych sytuacjach zagrażających mieszkańcom Gminy Jordanów Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług określonych w niniejszej SWZ.
3.Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub zjawisk atmosferycznych, które mogą powodować utrudnienia w ruchu drogowym. W przypadku nieuzasadnionego wyjazdu (np. warunki atmosferyczne lub stan dróg nie wymagały odśnieżania, posypywania) Zamawiający może nie zaliczyć danego wyjazdu Wykonawcy. W przypadku wątpliwości Wykonawca powinien uzgadniać wyjazdy z Zamawiającym.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy zgłaszanie Zamawiającemu meldunków o stanie przejezdności dróg oraz ilości odśnieżonych dróg. Meldunek należy podawać telefonicznie codziennie.
5. Materiał służący do posypywania dróg zabezpiecza na koszt własny Wykonawca
Szczegółowy opis, wymagania, standardy jakościowe określone zostały w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 138888,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446808,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446808,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Komunalna Skawa Jordanów Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120561352

7.3.3) Ulica: Osielec 749

7.3.4) Miejscowość: Osielec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-234

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446808,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa KOMBUD Kowalczyk Franciszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491893606

7.3.3) Ulica: Łętownia 378

7.3.4) Miejscowość: Łętownia

7.3.5) Kod pocztowy: 34-242

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.