Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00365530/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYPIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipnowska 4
1.5.2.) Miejscowość: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542809703
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rypin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d00d5e7-2973-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d00d5e7-2973-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029771/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie gminy Rypin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRW.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Budowa drogi gminnej nr 120329C Pręczki-Dębiany (od km 0+000 do km 0+480)Zakres robót:
1) Roboty przygotowawcze,
2) Roboty ziemne,
3) Podbudowy,
4) Nawierzchnie,
5) Oznakowanie pionowe,
6) Inne roboty, w tym inwentaryzacja powykonawcza
Inwestycja drogowa realizowana będzie na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskać ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę w terminie do 30.06.2024 r.
Fakturę za realizację inwestycji należy wystawić nie wcześniej niż dnia 15 grudnia 2024 r. ze względu na uwarunkowania związane z wystąpieniem Beneficjenta z wnioskiem o płatność w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.
1.2. Przebudowa drogi gminnej nr 12033C Głowińsk-Kowalki (od km 0+000 do km 2+304)
Zakres robót:
1) Roboty przygotowawcze, ziemne i rozbiórkowe
2) Przepust w km 2+138
3) Poszerzenie jezdni
4) Nawierzchnia
5) Zjazdy
6) Peron i chodniki
7) Pobocza utwardzone
8) Pobocza gruntowe
9) Rowy przydrożne
10) Elementy bezpieczeństwa
11) Roboty wykończeniowe
12) Inwentaryzacja powykonawcza
Inwestycja drogowa realizowana będzie na podstawie przyjętego zgłoszenia budowy/wykonania robót budowlanych na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
Zamawiający przewiduje uzyskać przyjęcie zgłoszenia w terminie do 31.07.2024 r.
Fakturę za realizację inwestycji należy wystawić nie wcześniej niż dnia 15 grudnia 2024 r. ze względu na uwarunkowania związane z wystąpieniem Beneficjenta z wnioskiem o płatność w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.
1.3. Budowa drogi w miejscowości Czyżewo (dz. nr 89) (od km 0+000 do km 0+360)
Zakres robót:
1) Roboty przygotowawcze i ziemne
2) Roboty odwodnieniowe
3) Urządzenia podziemne – kabel telekomunikacyjny
4) Podbudowa
5) Nawierzchnia jezdni
6) Zjazdy
7) Pobocza
8) Elementy bezpieczeństwa ruchu
9) Roboty wykończeniowe
10) Inwentaryzacja powykonawcza
Inwestycja drogowa realizowana będzie na podstawie uzyskanej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
Zamawiający przewiduje uzyskać ostateczną decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w terminie do 31.08.2024 r.
Fakturę za realizację inwestycji należy wystawić nie wcześniej niż dnia 15 grudnia 2024 r. ze względu na uwarunkowania związane z wystąpieniem Beneficjenta z wnioskiem o płatność w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.
1.4. Budowa drogi gminnej Sadłowo (Przybyszynek) (od km 0+700 do km 1+350,35)
Zakres robót:
1) Roboty przygotowawcze
2) Roboty ziemne
3) Odwodnienie korpusu drogowego
4) Podbudowy
5) Nawierzchnie
6) Oznakowanie pionowe
7) Inne roboty (Inwentaryzacja powykonawcza)
Inwestycja drogowa realizowana będzie na podstawie uzyskanej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
Zamawiający przewiduje uzyskać ostateczną decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w terminie do 31.08.2024 r.
Fakturę za realizację inwestycji należy wystawić nie wcześniej niż dnia 15 grudnia 2024 r. ze względu na uwarunkowania związane z wystąpieniem Beneficjenta z wnioskiem o płatność w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 5121559,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.5. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej1) Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Dębiany – Gmina Rypin,
2) Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Borzymin,
3) Rozbudowa sieci wodociągowej pry trasie Sadłowo-Stępowo – w miejscowości Sadłowo, Nowe Sadłowo i Stępowo,
4) Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Kowalki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 2424210,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4517880,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5700264,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4670211,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "MAR-DAR" Marian Tompalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911316436
7.3.3) Ulica: Makówiec 53
7.3.4) Miejscowość: Chrostkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-602
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4670211,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1217085,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1460000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1217085,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.P. "ARIS" Rolbiecki Zbigniew
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871247157
7.3.3) Ulica: Grzegorz 8
7.3.4) Miejscowość: Chełmża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROLBIECKI ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROLBIECKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1217085,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami na drogach powiatowych w ilości do 11.000 m2
- Przebudowa ul. Żytniej
- Rozbudowa stołówki wraz z przebudową budynku dydaktycznego przy Zespole Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie ze zmianą sposobu użytkowania na internat
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozbiórka i wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku".
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.