Og³oszenie z dnia 2024-11-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00636086/01 - Wynik z dnia 2024-12-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Aparat USG z kompletem g³owic – 2 szt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRALNA WOJSKOWA PRZYCHODNIA LEKARSKA CEPELEK SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010137895
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Koszykowa 78
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cepelek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://cepelek.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aparat USG z kompletem g³owic – 2 szt.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3b777703-878f-4ae4-90c1-5180bb676969
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00620278
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://cepelek.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cepelek.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://cepelek.eb2b.com.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://cepelek.eb2b.com.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska „CePeLek” Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, 00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78;
b) w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê
z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej „CePeLek” Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska „CePeLek” Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, 00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78 lub poczt± elektroniczn± na adres: iod@cepelek.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy a w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków pozabud¿etowych - okres przetwarzania danych jest zgodny z kategori± archiwaln± dokumentacji postêpowania;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± podlega³y profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
h) ka¿da osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiaj±cemu w ofercie lub innych dokumentach sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu* do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Prawo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawnej innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego.
2) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane zostan± przekazane Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy bezpo¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3) Wykonawca poprzez fakt z³o¿enia oferty o¶wiadcza, ¿e posiada prawo do przetwarzania i udostêpnienia Zamawiaj±cemu danych osobowych osób, których dane zamie¶ci³
w dokumentach sk³adanych przy ubieganiu siê oraz przy realizacji niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
4) Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.
5) Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy Ustawy Pzp oraz przepisy wykonawcze wydane na jej podstawie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 49/CWPL/TP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzêtu informatycznego (serwery, macierz, oprogramowanie)
2. Nazwy i kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
Szczegó³owe opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1do SWZ.
Kody CPV: 33190000-8 ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne;
33100000-1 – Urz±dzenia medyczne.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ odpowiednio w za³±czniku nr 2 do SWZ
3. Podane przez Zamawiaj±cego ewentualne nazwy, znaki towarowe maj± charakter przyk³adowy a ich wskazanie ma na celu okre¶lenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, opisowi przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ny”, co oznacza mo¿liwo¶æ zaproponowania odpowiedników ¿±danych wyrobów, posiadaj±cych takie same lub zbli¿one cechy pod wzglêdem sk³adu chemicznego, funkcjonalno¶ci, giêtko¶ci, ergonomiczno¶ci i trwa³o¶ci u¿ytkowej. Oferta równowa¿na nie mo¿e mieæ parametrów technicznych i jako¶ciowych ni¿szych od przedstawionych w SWZ przez Zamawiaj±cego.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5. Termin wykonania zamówienia: Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia do 12/12/2024
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-12
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60% i kryteria techniczne 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: wielko¶æ ekranu (przek±tna) [cal]
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielko¶æ pojemnika na ¿el ultrasonograficzny
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba kierunków sterowania liniami obrazowymi.
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Czêstotliwo¶æ od¶wie¿ania obrazu FRAME RATE dla obrazowania B-mode
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie anatomicznego trybu M-mode
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 7
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba prze³±czalnych czêstotliwo¶ci harmonicznych THI dla trybu 2D (B – mode)
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 8
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie obrazowania panoramicznego o d³ugo¶ci min. 50cm
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086),
z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci
do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ);
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
O¶wiadczenia o posiadaniu przez zaoferowany asortyment Certyfikatów i innych dokumentów dopuszczaj±cych asortyment do u¿ytkowania na terenie Polski i UE wymagane obowi±zuj±cymi przepisami prawa, jak: ISO, certyfikaty CE, deklaracje zgodno¶ci (o¶wiadczenie znajduje siê w formularzu ofertowym)Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
O¶wiadczenia o posiadaniu przez zaoferowany asortyment Certyfikatów i innych dokumentów dopuszczaj±cych asortyment do u¿ytkowania na terenie Polski i UE wymagane obowi±zuj±cymi przepisami prawa, jak: ISO, certyfikaty CE, deklaracje zgodno¶ci5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
pe³nomocnictwo- jezeli dotyczy4. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 2 ppkt. 8 (je¿eli dotyczy).
5. Formularz ofertowy (Wzór stanowi Za³±cznik Nr 1 do SWZ).
6. Formularz asortymentowo - cenowy za³±cznik nr 2
7. O¶wiadczenie w zakresie wymaganych przedmiotowych ¶rodków dowodowych – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ (formularz ofertowy)
8. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa
w Rozdziale VIII pkt. 1 ppkt. 3 (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne, konsorcja lub inne).1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy Pzp, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego sk³adaj± wraz ofert± Pe³nomocnictwo w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, z którego powinien wynikaæ zakres umocowania dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego okazania umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ, aby umowa ta okre¶la³a, wg. wyboru Zamawiaj±cego: strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac realizowanych przez ka¿dego z nich, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rêkojmi), wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu wykonania zamówienia.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu.
5) Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
6) Warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdz. IX pkt I ust. 2 (prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej), jest spe³niony je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane (je¿eli dotyczy).
7) Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (je¿eli dotyczy).
8) Na potwierdzenie okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 6 i 7 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
okre¶lone we wzorze umowy w paragrafie 77.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-05 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://cepelek.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 08:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-03
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Us³uga zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazw± Akademia Kompetencji w zakresie Zamówieñ Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla jednostki Centrum Us³ug Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowi±cych w³asno¶æ m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Ko³o (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (czê¶æ II)
- Remont nawierzchni wie¿y do skoków zlokalizowanej na basenie Pa³acu M³odzie¿y w budynku Pa³acu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materia³ów laboratoryjnych
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamra¿arek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzêtu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzêtu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do na¶wietleñ promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badañ skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeñ przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dzieciêcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa wyposa¿enia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawy drobnego sprzêtu medycznego i ¶rodków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.