Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00057357/01 - Wynik z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD APELACYJNY W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002861350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowe Ogrody 28/29
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gdansk.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.sa.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1df1bef7-f90c-4d4f-b6de-ddebcd497a76
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00263750/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór inwestorski przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sagdansk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sagdansk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przede wszystkim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionej przez System eZamawiający dostępny pod adresem: https://sagdansk.ezamawiajacy.pl zwanego dalej Systemem.
2. W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej: inwestycje@gdansk.sa.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Systemu przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu sekcji „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy na akcję „Zadaj pytanie”. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy
uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania; po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz „Potwierdź”, Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane".
5. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę w Systemie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.
6. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta;
2) uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze;
3) zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę;
4) przed uruchomieniem Systemu, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcjach oraz Regulaminie korzystania z Platformy eZamawiający przez Zamawiającego i Wykonawców dostępnym
z poziomu modułu „Baza wiedzy” w Systemie (pod adresem: https://sagdansk.ezamawiajacy.pl) dla wszystkich użytkowników Systemu oraz w Regulaminie Bazy Dostawców OnePlace dla Wykonawców.
7. Pozostałe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały zawarte w rozdziale XXIV SWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zostały zawarte w rozdziale XXIV SWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I.261.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi, polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55” poprzez ustanowionych Inspektorów nadzoru inwestorskiego następujących specjalności:
1) konstrukcyjno-budowlanej;
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych;
4) telekomunikacyjnej.
- stanowiących zespół Personelu Kluczowego.
W związku z ustanowieniem Inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Zamawiający wymaga wyznaczenia Inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jako koordynatora zespołu Personelu Kluczowego, do obowiązków którego należę będzie koordynowanie czynności wykonywanych przez poszczególnych Inspektorów.
Szczegółowy zakres (opis) usługi stanowiącej przedmiotowym zamówienia, w tym obowiązki Wykonawcy, a także warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) kryterium nr 1: Cena brutto – 60% (60 pkt)
2) kryterium nr 2: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, pełniącej funkcję koordynatora zespołu Personelu Kluczowego – 20% (20 pkt)
3) kryterium nr 3: Doświadczenie członka zespołu Personelu Kluczowego w realizacji robót budowalnych z wykorzystaniem modelu BIM - 20% (20 pkt).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, pełniącej funkcję koordynatora zespołu Personelu Kluczowego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie członka zespołu Personelu Kluczowego w realizacji robót budowalnych z wykorzystaniem modelu BIM
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem Personelu Kluczowego, składającym się z następujących osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:a) osoba, która w trakcie realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej i jednocześnie będzie koordynatorem zespołu Personelu Kluczowego:
- posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- która w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, pełniła lub nadal pełni, przez okres minimum 6 miesięcy, funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją co najmniej dwóch zadań inwestycyjnych, polegających na budowie, odbudowie, rozbudowie, nadbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej z pomieszczeniami przeznaczonymi na stały pobyt ludzi, jednocześnie należącego do klasy 1220 lub 1262 – 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, w tym jedno zadanie polegające na budowie, odbudowie, rozbudowie, nadbudowie lub przebudowie budynku, o którym mowa powyżej, o powierzchni netto co najmniej 1 500 m2; w przypadku rozbudowy, nadbudowy lub przebudowy budynku, wyżej określone wymagania odnośnie powierzchni netto dotyczą tylko części budynku objętego zadaniem inwestycyjnym;
b) osoba, która w trakcie realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej:
- posiadająca uprawnienia budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- która w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, pełniła lub nadal pełni, przez okres minimum 6 miesięcy, funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją co najmniej jednego zadania inwestycyjnego, polegającego na budowie, odbudowie, rozbudowie, nadbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej z pomieszczeniami przeznaczonymi na stały pobyt ludzi, jednocześnie należącego do klasy 1220 lub 1262 – 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych;
c) osoba, która w trakcie realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej:
- posiadająca uprawnienia budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- która w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, pełniła lub nadal pełni, przez okres minimum 6 miesięcy, funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją co najmniej jednego zadania inwestycyjnego, polegającego na budowie, odbudowie, rozbudowie, nadbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej z pomieszczeniami przeznaczonymi na stały pobyt ludzi, jednocześnie należącego do klasy 1220 lub 1262 – 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych;
d) osoba, która w trakcie realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego branży telekomunikacyjnej:
- posiadająca uprawnienia budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
- która w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, pełniła lub nadal pełni, przez okres minimum 6 miesięcy, funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją co najmniej jednego zadania inwestycyjnego, polegającego na budowie, odbudowie, rozbudowie, nadbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej z pomieszczeniami przeznaczonymi na stały pobyt ludzi, jednocześnie należącego do klasy 1220 lub 1262 – 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych.
Uwaga: W przypadku, gdy funkcja Inspektora nadzoru inwestorskiego jest nadal pełniona, wymagany powyżej okres 6 miesięcy liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Zamawiający wymaga dysponowania odrębną osobą dla każdej z wyżej wymienionej specjalności także w przypadku, gdy co najmniej jedna z tych osób posiada uprawnienia w dwóch lub więcej specjalnościach.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek określony w pkt powyżej musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców.
Osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mogą także posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Budynek użyteczności publicznej – budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny (zgodnie z §3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – Dz.U z 2022 r., poz. 1225 z późn. zm.).
Pomieszczenia przeznaczone na stały pobyt ludzi – pomieszczenia, w których przebywanie tych samych osób w ciągu doby trwa dłużej niż 4 godziny, zgodnie z § 4 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
Polska Klasyfikacja Obiektów Budowlanych:
- Klasa 1220 – Budynki biurowe; klasa obejmuje: budynki wykorzystywane jako miejsce pracy dla działalności biura, sekretariatu lub innych o charakterze administracyjnym, np.: budynki banków, urzędów pocztowych, urzędów miejskich, gminnych, ministerstw, itp. lokali administracyjnych; budynki centrów konferencyjnych i kongresów, sądów i parlamentów.
- Klasa 1262 – Budynki muzeów i bibliotek; klasa obejmuje: muzea, galerie sztuki, biblioteki i centra informacyjne; budynki archiwów.
- Klasa 1263 – Budynki szkół i instytucji badawczych; klasa obejmuje: budynki szkolnictwa przedszkolnego, szkolnictwa podstawowego i ponadpodstawowego (np. przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły średnie, licea ogólnokształcące, licea techniczne, itp.), budynki szkół zawodowych lub kształcenia specjalistycznego; budynki szkól wyższych i placówki badawcze; laboratoria badawcze; specjalne szkoły dla dzieci niepełnosprawnych, ośrodki kształcenia ustawicznego, stacje meteorologiczne i hydrologiczne, budynki obserwatoriów.
- Klasa 1264 – Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej; klasa obejmuje: budynki instytucji świadczących usługi medyczne i chirurgiczne oraz pielęgnacyjne dla ludzi, sanatoria, szpitale długoterminowego lecznictwa, szpitale psychiatryczne, przychodnie, poradnie, żłobki, ośrodki pomocy społecznej dla matki i dziecka; szpitale kliniczne, szpitale więzienne i wojskowe, budynki przeznaczone do termoterapii, wodolecznictwa, rehabilitacji, stacje krwiodawstwa, laktaria, kliniki weterynaryjne, itp., budynki instytucji ochrony zdrowia świadczące usługi zakwaterowania, z opieką lekarską i pielęgniarską dla ludzi starszych, niepełnosprawnych, itp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości wykonywanych usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ – na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale VI ust. 2 pkt 4 SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy załączyć:a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ), złożone w formie elektronicznej (czyli opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców;
b) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy tylko ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, zgodnie z art. 118 ustawy Pzp wraz z oświadczeniem tego podmiotu składanym na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ), złożone w formie elektronicznej (czyli opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie – jeżeli dotyczy;
e) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy;
f) formularz „Kryterium pozacenowe” (zgodnie ze wzorem określonym w załączniku do formularza OFERTA) służący do oceny w kryterium nr 2 „doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, pełniącej funkcję koordynatora zespołu Personelu Kluczowego”; brak złożenia wraz z ofertą formularza „Kryterium pozacenowe” nie skutkuje odrzuceniem oferty, a jednie tym, że oferta Wykonawcy w ramach kryterium nr 2 otrzyma 0 punktów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII ust.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art.454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez System dostępny pod adresem: http://sagdansk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, elektroniki od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego
- Opracowanie operatów wodnoprawnych oraz instrukcji gospodarowania wodą wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych
- Dostawa ryb do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025- 2026
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania środowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa sprzętu oświetleniowego.
- Dostawa ławek
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. "Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce."
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. Budowa zastawek na rowach melioracyjnych na użytku ekologicznym "Polder Woźnice"
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Rewitalizacja obszarów miejskich wraz z działaniami na sieci wodociągowej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową: Budowa Ośrodka Diagnostyki Narządowej WSD Bydgoszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.