eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup ciągnika komunalnego z osprzętem



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika komunalnego z osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika komunalnego z osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-665d82d5-6d18-4cba-8e28-1ffaca0580ca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244141/52/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.31 Zakup ciągników komunalnych z osprzętem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557642

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-500/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 662601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Zakup wraz z dostawą ciągników komunalnych z osprzętem w ilości 3 sztuki. Zakres podstawowy obejmuje ciągniki wyposażone w pług do odśnieżania (wraz z wymaganym dodatkowym osprzętem umożliwiającym jego montaż z przodu ciągnika), posypywarką typu Motyl, kosiarkę bębnową oraz zamiatarkę zawieszoną na tył z koszem i ze zraszaczem. Szczegółowe wymagania określono w załączniku nr 3.1 do SWZ. 2. Parametry pojazdów opisane w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem punktu 4.
4. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym.
4.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 4 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu.
4.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty.
4.3 Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa w pkt 4.1 lub pkt 4.2 przekaże w formie pisemnej Wykonawcy.
5. Zamawiający wymaga aby oferowany pojazd był fabrycznie nowy, gatunku I-go, nieużywany, nierejestrowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku, wolny od wad fabrycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, spełniał normy jakościowe i użytkowe wymagane przepisami, spełniał polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa, oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, 919, 1053, 1088, 1123, 1193, 1234, 1394, 1720, 1723, 2029, z 2024 r. poz. 834) oraz wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę marki, modelu, wersji, roku produkcji, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego pojazdu w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy). Brak wpisania danych w miejscach wykropkowanych w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia, jeżeli z żadnego dokumentu składanego wraz z ofertą w terminie składania ofert nie będzie można ich określić.
7. Zamawiający wymaga, aby każdy ciągnik posiadał wyposażenie umożliwiające użytkowanie osprzętu dostarczonego wraz z ciągnikiem.
8. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice przy ul. Lompy 19, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie.
9. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił:
9.1 na ciągnik komunalny minimum 24 miesiące z limitem 1000 motogodzin (mth), zaoferowanie okresu gwarancji poniżej 24 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Gwarancja liczona będzie od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez zamawiającego.
9.2 na osprzęt minimum 24 miesiące, zaoferowanie okresu gwarancji poniżej 24 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Gwarancja liczona będzie od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez zamawiającego.
9.3 Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego.
10. Usunięcie wady (zakończenie naprawy) musi następować niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 kolejnych dni licząc od dnia jej zgłoszenia.
11. Usuwanie we własnym zakresie drobnych usterek oraz uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
12. Przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach gwarancji realizowane będą w autoryzowanych stacjach obsługi. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, co najmniej jednej autoryzowanej stacji obsługi na terenie województwa śląskiego.
13. Zamawiający wymaga, aby przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach zaoferowanej gwarancji realizowane były w autoryzowanych stacjach obsługi.
10.1 Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym minimum jednej autoryzowanej stacji obsługi dla oferowanej marki pojazdu w formularzu ofertowym w województwie śląskim lub położonej najbliżej siedziby Zamawiającego (Katowice).
10.2 Zamawiający żąda, aby dostarczany pojazd miał wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy, co musi być potwierdzone w dokumentacji pojazdu.
10.3 Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt transportu pojazdu do autoryzowanej stacji obsługi oraz po wykonanej naprawie do miejsca użytkowania.
14. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w zakresie danego zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 16730000-1 - Ciągniki trakcyjne

4.5.5.) Wartość części: 524390,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą ciągnika komunalnego z osprzętem w ilości 1 sztuka. Zakres podstawowy obejmuje ciągnik wyposażony w pług do odśnieżania (wraz z wymaganym dodatkowym osprzętem umożliwiającym jego montaż z przodu ciągnika). Szczegółowe wymagania określono w załączniku nr 3.2 do SWZ. 2. Parametry pojazdów opisane w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem punktu 4.
4. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym.
4.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 4 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu.
4.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty.
4.3 Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa w pkt 4.1 lub pkt 4.2 przekaże w formie pisemnej Wykonawcy.
5. Zamawiający wymaga aby oferowany pojazd był fabrycznie nowy, gatunku I-go, nieużywany, nierejestrowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku, wolny od wad fabrycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, spełniał normy jakościowe i użytkowe wymagane przepisami, spełniał polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa, oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, 919, 1053, 1088, 1123, 1193, 1234, 1394, 1720, 1723, 2029, z 2024 r. poz. 834) oraz wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę marki, modelu, wersji, roku produkcji, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego pojazdu w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy). Brak wpisania danych w miejscach wykropkowanych w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia, jeżeli z żadnego dokumentu składanego wraz z ofertą w terminie składania ofert nie będzie można ich określić.
7. Zamawiający wymaga, aby każdy ciągnik posiadał wyposażenie umożliwiające użytkowanie osprzętu dostarczonego wraz z ciągnikiem.
8. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice przy ul. Lompy 19, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie.
9. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił:
9.1 na ciągnik komunalny minimum 24 miesiące z limitem 1000 motogodzin (mth), zaoferowanie okresu gwarancji poniżej 24 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Gwarancja liczona będzie od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez zamawiającego.
9.2 na osprzęt minimum 24 miesiące, zaoferowanie okresu gwarancji poniżej 24 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Gwarancja liczona będzie od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez zamawiającego.
9.3 Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego.
10. Usunięcie wady (zakończenie naprawy) musi następować niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 kolejnych dni licząc od dnia jej zgłoszenia.
11. Usuwanie we własnym zakresie drobnych usterek oraz uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
12. Przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach gwarancji realizowane będą w autoryzowanych stacjach obsługi. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, co najmniej jednej autoryzowanej stacji obsługi na terenie województwa śląskiego.
13. Zamawiający wymaga, aby przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach zaoferowanej gwarancji realizowane były w autoryzowanych stacjach obsługi.
10.1 Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym minimum jednej autoryzowanej stacji obsługi dla oferowanej marki pojazdu w formularzu ofertowym w województwie śląskim lub położonej najbliżej siedziby Zamawiającego (Katowice).
10.2 Zamawiający żąda, aby dostarczany pojazd miał wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy, co musi być potwierdzone w dokumentacji pojazdu.
10.3 Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt transportu pojazdu do autoryzowanej stacji obsługi oraz po wykonanej naprawie do miejsca użytkowania.
14. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w zakresie danego zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 16730000-1 - Ciągniki trakcyjne

4.5.5.) Wartość części: 138211,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Agrokompleks Zygmunt Bieniek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0710352580

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Agrokompleks Zygmunt Bieniek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0710352580

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, nie później niż do 23 grudnia 2024.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.