eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceUsługa kompleksowego utrzymania terenów Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach w sezonie zimowym i letnim 2024/2025. Znak sprawy: DZPZ.283.53.2024.EK



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego utrzymania terenów Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach w sezonie zimowym i letnim 2024/2025. Znak sprawy: DZPZ.283.53.2024.EK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZPZ@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kompleksowego utrzymania terenów Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach w sezonie zimowym i letnim 2024/2025. Znak sprawy: DZPZ.283.53.2024.EK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-699dce0f-70a4-4527-9ecd-960a4b4976cd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039281/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kompleksowa pielęgnacja terenów Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561250

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.283.53.2024.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 741000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 718551,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Część 1. Rejon A (16 ha) :
- Tereny zielone (trawniki): 6,7 ha,
- Krzewy, żywopłoty, rabaty: 0,4 ha,
- Tereny utwardzone (drogi, parkingi, chodniki) 8,9 ha, w tym tereny do odśnieżania: 5,0 ha.
Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu całorocznej kompleksowej usługi polegającej na pielęgnacji terenów zielonych, letnim i zimowym utrzymaniu czystości na zewnątrz budynków oraz właściwym utrzymaniu dróg i chodników w okresie zimowym na terenach Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach.
2. Zamawiający przewiduje realizację usługi od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.12.2024 do 30.11.2025 r., z możliwością wydłużenia do 28.02.2026 r. (łącznie maksymalnie o 3 miesiące) w cyklach miesięcznych lub do wyczerpania ceny umowy, o której mowa w § 2 ust. 1, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem § 2 ust. 11 pkt 1) i 2) oraz § 8 ust. 3 pkt 2) lit. c) Projektowanych Postanowień Umowy.
Uzasadnienie określenia terminu realizacji datą:
Termin realizacji umowy na ww. usługę został określony datami ze względu na specyfikę zamówienia. Zakres usługi obejmuje wykonywanie określonych czynności w obszarze m.in. pielęgnacji zieleni, czy też odśnieżania, które muszą zostać zrealizowane we wskazanym czasookresie. Termin rozpoczęcia wykonywania usługi nie może być uzależniony od terminu zawarcia umowy, a jedynie od wskazanej w umowie daty,
od której zgodnie z kalendarzem prac ogrodniczych oraz prac związanych z odśnieżaniem można przystąpić do wykonywania zamawianych umową prac, a także zakończyć ich wykonywanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 391937,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 2 Rejon B (9,7 ha) :
- Tereny zielone (trawniki): 4,2 ha,
- Krzewy, żywopłoty, rabaty: 0,4 ha,
- Tereny utwardzone (drogi, parkingi, chodniki) 5,1 ha, w tym tereny do odśnieżania: 2,82 ha.Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu całorocznej kompleksowej usługi polegającej na pielęgnacji terenów zielonych, letnim i zimowym utrzymaniu czystości na zewnątrz budynków oraz właściwym utrzymaniu dróg i chodników w okresie zimowym na terenach Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach.
2. Zamawiający przewiduje realizację usługi od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.12.2024 do 30.11.2025 r., z możliwością wydłużenia do 28.02.2026 r. (łącznie maksymalnie o 3 miesiące) w cyklach miesięcznych lub do wyczerpania ceny umowy, o której mowa w § 2 ust. 1, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem § 2 ust. 11 pkt 1) i 2) oraz § 8 ust. 3 pkt 2) lit. c) Projektowanych Postanowień Umowy.
Uzasadnienie określenia terminu realizacji datą:
Termin realizacji umowy na ww. usługę został określony datami ze względu na specyfikę zamówienia. Zakres usługi obejmuje wykonywanie określonych czynności w obszarze m.in. pielęgnacji zieleni, czy też odśnieżania, które muszą zostać zrealizowane we wskazanym czasookresie. Termin rozpoczęcia wykonywania usługi nie może być uzależniony od terminu zawarcia umowy, a jedynie od wskazanej w umowie daty, od której zgodnie z kalendarzem prac ogrodniczych oraz prac związanych z odśnieżaniem można przystąpić do wykonywania zamawianych umową prac, a także zakończyć ich wykonywanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 261291,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 505025,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525333,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 505025,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natezja Sp. z o.o., Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9691640183

7.3.3) Ulica: Raciborska 25g

7.3.4) Miejscowość: rachy

7.3.5) Kod pocztowy: 44-153

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 505025,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-01 do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397012,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Szymon Minojć prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ProEkos Szymon Minojć

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jaroslaw Bargieł prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Bargieł Jaroslaw Biuro Techniczno-Handlowe „BART”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6462775141

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 7

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-01 do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wartość zamówienia podana dla części 1w pkt 8.2) niniejszego ogłoszenia jest to cena umowy bez prawa opcji. Maksymalna wartość
umowy wraz z prawem opcji wynosi: 555.527,82 zł.
2. Wartość zamówienia podana dla części 2 w pkt 8.2) niniejszego ogłoszenia jest to cena umowy bez prawa opcji. Maksymalna wartość
umowy wraz z prawem opcji wynosi: 369.468,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.