Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00582033/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fizycznych kart podarunkowych, przedpłaconych w formie elektronicznej dla Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU MIEJSKIEGO W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060433560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krochmalna 13j
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-401
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdtm.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdtm.lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10100941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
gminna jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fizycznych kart podarunkowych, przedpłaconych w formie elektronicznej dla Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52d766a3-689d-45bf-9455-ccbcc53218c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00352377/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa fizycznych kart podarunkowych, przedpłaconych w formie elektronicznej dla Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-P.231.1.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje dostawę fizycznych kart podarunkowych, przedpłaconych w formie elektronicznej dla Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie w łącznej ilości 264 szt. i łącznej wartości nominalnej 276 100,00 zł, w tym:
1. 21 szt. zasilonych środkami w wysokości 1 300,00 zł,
2. 12 szt. zasilonych środkami w wysokości 1 200,00 zł,
3. 34 szt. zasilonych środkami w wysokości 1 100,00 zł,
4. 197 szt. zasilonych środkami w wysokości 1 000,00 zł.
Wymagania dotyczące dostarczanych kart podarunkowych:
1. Karty muszą umożliwiać realizację płatności w różnorodnych (pod względem profilu działalności i oferowanego asortymentu) jednostkach handlowych/usługowych oferujących płatność przy użyciu terminali płatniczych oraz ewentualnie udostępniać możliwość dokonywania płatności w Internecie.
2. Zamawiający nie dopuszcza realizacji karty tylko w jednej sieci sprzedaży.
3. Karty muszą być wystawione na okaziciela.
4. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN, z bezpłatną możliwością zmiany kodu przez Użytkownika (za pośrednictwem aplikacji mobilnej, strony internetowej lub infolinii).
5. Użytkownik karty musi mieć możliwość bezpłatnego sprawdzenia salda oraz historii transakcji (za pośrednictwem aplikacji mobilnej, strony internetowej lub infolinii).
6. W przypadku zagubienia, uszkodzenia lub kradzieży karty: opcja zablokowania środków pozostałych na karcie i uzyskania jej duplikatu.
7. Brak limitów dotyczących wartości operacji i ilości transakcji dokonanych przy użyciu karty w ramach posiadanych środków.
8. Możliwość dokonywania zapłaty częściowo kartą, częściowo gotówką.
9. Minimalny wymagany termin ważności kart akceptowany przez Zamawiającego: do dnia 30 czerwca 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pluxee Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222357343
7.3.3) Ulica: ul. Rzymowskiego 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-697
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa preparatów do higienicznego i chirurgicznego mycia
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- Usługa w zakresie ochrony obiektu Szpitala, obsługę centrali p.poż i radiatora, obsługę szatni głównej i szatni studenckiej, nadzorowanie monitoringu wizyjnego oraz obsługę stanowiska dyspozytora
- Wykonanie i dostawa druków na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TELEFONII KOMÓRKOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
- Dostawa warzyw, owoców i produktów podobnych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.