eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiedźwiedźZimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych na terenie Gminy Niedźwiedź



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych na terenie Gminy Niedźwiedź

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEDŹWIEDŹ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niedźwiedź 233

1.5.2.) Miejscowość: Niedźwiedź

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-735

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@niedzwiedz.iap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedzwiedz.iap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/977221

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych na terenie Gminy Niedźwiedź

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e809abe-e0dd-4768-afec-c1529529506e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013175/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych na terenie Gminy Niedźwiedź

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489131

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych w miejscowości Konina
Przedmiot zamówienia, warunki i sposób jego realizacji został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, Specyfikacjach Technicznych oraz wykazie dróg i placów stałego utrzymania dla poszczególnej części zamówienia stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 134652,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych w miejscowości Niedźwiedź
Przedmiot zamówienia, warunki i sposób jego realizacji został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, Specyfikacjach Technicznych oraz wykazie dróg i placów stałego utrzymania dla poszczególnej części zamówienia stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 220909,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych w miejscowości Podobin
Przedmiot zamówienia, warunki i sposób jego realizacji został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, Specyfikacjach Technicznych oraz wykazie dróg i placów stałego utrzymania dla poszczególnej części zamówienia stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 122413,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych w miejscowości Poręba Wielka - przysiółek Koninki
Przedmiot zamówienia, warunki i sposób jego realizacji został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, Specyfikacjach Technicznych oraz wykazie dróg i placów stałego utrzymania dla poszczególnej części zamówienia stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 133585,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych w miejscowości Poręba Wielka - przysiółek Poręba Górna oraz osiedla Stróże, Pańskie, Pająki, Morgi, Kaciki
Przedmiot zamówienia, warunki i sposób jego realizacji został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, Specyfikacjach Technicznych oraz wykazie dróg i placów stałego utrzymania dla poszczególnej części zamówienia stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 133585,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 13.11.2023r. Zamawiający przekazał informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu pn. Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych na terenie Gminy Niedźwiedź w zakresie Część III - Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych w miejscowości Podobin złożonej przez Wykonawcę – FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA Paweł Szarek, ul. Starowiejska 22, 34-730 Mszana Dolna. Zamawiający dwukrotnie zaprosił wybranego Wykonawcę do podpisania umowy wskazując miejsce i termin podpisania umowy. Wykonawca we wskazanym terminie nie pojawił się w celu podpisania umowy.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.