eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówRemont drogi powiatowej nr 1202L Łuków ul. Wójtostwo



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1202L Łuków ul. Wójtostwo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁUKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@starostwolukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlukowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdplukow.ezamawiajacy.pl/pn/zdplukow/demand/180219/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej nr 1202L Łuków ul. Wójtostwo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1e669cb-404a-41d7-836f-8eae2b1824d7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025184/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont drogi powiatowej nr 1202L Łuków ul. Wójtostwo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562528

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.262.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych
z remontem drogi powiatowej nr 1202L Łuków (ul. Wójtostwo, ul. Zapowiednik) – Strzyżew – Olszewnica – Polskowola – Kąkolewnica, w KM 1+000 – 1+480
w m. Łuków, ul. Wójtostwo

2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont nawierzchni drogi na odcinku
480 m, w zakresie: - frezowania nawierzchni o średniej grubości 5 cm; - wykonania połączenia międzywarstwowego; - wykonania warstwy ścieralnej z mieszanki AC 11S 50/70, KR3-4 o grubości
po zagęszczeniu 4 cm; - regulacja pionowa urządzeń infrastruktury technicznej; - oznakowania poziomego jezdni.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót - załącznik nr 9 do
SWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik
nr 10 do SWZ

Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień:

45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów
budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i
wodnej

45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii
komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i
kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów
komunikacyjnych i linii energetycznych

4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe,
patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje
produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się
zaoferowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania przez nie
takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz
funkcjonalnych itp. Podane w dokumentach zamówienia parametry należy w takim
przypadku traktować jako minimalne.

4.1 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone
przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz
rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.2 W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do
norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

4.3 Ewentualne wskazane przez Zamawiającego w SWZ nazwy własne, znaki
towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu
zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu
zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które
pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i
wyczerpujący.

4.4 Zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy „Wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że „proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają
wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia” pod względem norm, ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.

5. Na wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane Wykonawca
udzieli minimum 60 miesięcznej rękojmi, licząc od dnia zakończenia czynności
odbioru zadania (podpisania protokołu odbioru końcowego).

6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu
wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegającego
na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.

7. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość
odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert.
Wizja lokalna możliwa jest do dokonania po wcześniejszym uzgodnieniu terminu
jej odbycia, w dniach roboczych tj. poniedziałek-piątek w godz. 7:00 – 15:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240012,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240012,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240012,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO - DROGOWYCH - SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251746882

7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 61A

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240012,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.