Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00545610/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00570527/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczenia na salę komputerową oraz wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W SIERADZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: tel. 43 827-17-85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mechaniksieradz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mechaniksieradz.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71f5aef5-38c6-45e7-af53-e26e817546c51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Adaptacja pomieszczenia na salę komputerową oraz wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71f5aef5-38c6-45e7-af53-e26e817546c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010801/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Adaptacja pomieszczenia na salę komputerową oraz wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr FELD.08.08-IZ.00-0048/23 pn. „Mój zawód moja przyszłość”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545610
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZS nr 1.261.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: adaptacja pomieszczenia na salę komputerową oraz wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu, zgodnie z kosztorysami ofertowymi i przedmiarem robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109940,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123378,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123378,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Everset sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 528062995
7.3.3) Ulica: Księcia Witolda 49/15
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123378,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Przebudowa i modernizacja infrastruktury sportowej w Sieradzu"
- Montaż odnawialnych źródeł energii elektrycznej dla budynków użyteczności publicznej w Gminie Sieradz
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu do filii w Rożdżałach w sezonie grzewczym 2025/2026
- Dostawa musów warzywno-owocowych
- DOSTAWA DROGOWEJ EMULSJI ASFALTOWEJ K1 - 65 W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 150 TON.(kationowa, szybkorozpadowa emulsja asfaltowa o zawartości lepiszcza 65 %)
- DOSTAWA GRYSÓW BAZALTOWYCH PŁUKANYCH FRAKCJA 2-5 W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 800 TON, FRAKCJA 5-8 W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 400 TON
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki 18x38 oraz pokrycia z papy termozgrzewalnej od strony frontowej i zaplecza budynku mieszkalnego przy Pl. Wolności 12-13 w Jaworze
- Streetball - budowa boiska do koszykówki ulicznej
- Budowa świetlicy w m. Miłostajki
- Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 105724 L w m. Siostrzytów.
- "Stworzenie nowego miejsca spotkań przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach - Centrum Zmiany"
- "Remont ratusza w Pucku - adaptacja pomieszczeń na salę ślubów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.