eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychZamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia 2-dniowego szkolenia dla kadry EURES na rzecz osób bezrobotnych z pokolenia Baby Boomers, generacji X,Y,Z" we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia 2-dniowego szkolenia dla kadry EURES na rzecz osób bezrobotnych z pokolenia Baby Boomers, generacji X,Y,Z” we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891129301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5b

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-306

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748866500

1.5.8.) Numer faksu: 748866509

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walbrzych.dwup@dwup.pol

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia 2-dniowego szkolenia dla kadry EURES na rzecz osób bezrobotnych z pokolenia Baby Boomers, generacji X,Y,Z” we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb3760fa-be0e-481b-a5dd-8a6bf7de58b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068978/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa szkoleniowa dla kadry Eures z DWUP i PUP , gastronomiczno-hotelarska, wynajem sal, materiały szkoleniowe, ubezpieczenie NNW, transport

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pod nazwą „Modernizacja instytucji i służb regionalnego rynku pracy” nr FEDS.07.02-IP.02-0002/23 i jest w 70% współfinansowany ze środków europejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584189

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 104522,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa przeprowadzenia 2-dniowego szkolenia dla kadry EURES pod nazwą „Nowe technologie w realizowaniu usług sieci EURES w województwie dolnośląskim na rzecz osób bezrobotnych z pokolenia Baby Boomers, generacji X, Y, Z”
we Wrocławiu, w dniach 4-5 grudnia 2024 r.
Celem szkolenia jest przedstawienie przykładowych nowych technologii, które mogą być skuteczne i dopasowane do potrzeb danej generacji pokoleniowej bezrobotnego klienta - w kontekście świadczenia usług EURES, a także zaprezentowanie pracownikom sieci EURES – na praktycznych przykładach, sposobów wykorzystania ww. nowych technologii, jak pracować z daną generacją pokoleniową bezrobotnego klienta aby pobudzić jego aktywność zawodową.
Szczegóły w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66329 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69160 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66329 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMKS sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272930632

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 27

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-867

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

usługa szkoleniowa, BROst Centrum Edukacji i Technologii Komputerowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66329 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-04 do 2024-12-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.