Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00588979/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup infrastruktury fotograficznej dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Artystyczny im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marcinkowskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-967
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.pakulska@uap.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uap.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2afca64-827b-488c-9bd6-4b79cab8d7181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup infrastruktury fotograficznej dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2afca64-827b-488c-9bd6-4b79cab8d718
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621070
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068966/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 „Zakup infrastruktury fotograficznej dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588979
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UAP/PN/11/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: dostawa projektorów4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 16826,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: dostawa zestawu do digitalizacji i archiwizacji materiałów fotograficznych4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 10400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: dostawa dodatkowego wyposażenia do zestawów komputerowych4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342100-3 - Słuchawki
30237410-6 - Myszka komputerowa
32331100-3 - Adaptery
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 34536,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z informacją przekazaną za pośrednictwem platformy e-zamówienia przez wykonawcę w dniu 20.11.2024 r. z powodu problemów technicznych związanych z brakiem możliwości składania ofert Zamawiający unieważnia postępowanie. Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli w dniu, w którym upływał termin na składanie ofert nastąpiła awaria sytemu teleinformatycznego, przy użyciu którego prowadzone było postępowanie zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Zgodnie z treścią tego przepisu, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przez „niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego” rozumieć należy uchybienia proceduralne, które nie mogą być usunięte przez zamawiającego w toku postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie nieprawidłowej czynności. Jeżeli awaria uniemożliwiła złożenie oferty w wyznaczonym terminie, to uzasadnione będzie uznanie, że sytuację taką można zakwalifikować jako mieszczącą w dyspozycji ww. przepisu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z informacją przekazaną za pośrednictwem platformy e-zamówienia przez wykonawcę w dniu 20.11.2024 r. z powodu problemów technicznych związanych z brakiem możliwości składania ofert Zamawiający unieważnia postępowanie. Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli w dniu, w którym upływał termin na składanie ofert nastąpiła awaria sytemu teleinformatycznego, przy użyciu którego prowadzone było postępowanie zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Zgodnie z treścią tego przepisu, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przez „niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego” rozumieć należy uchybienia proceduralne, które nie mogą być usunięte przez zamawiającego w toku postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie nieprawidłowej czynności. Jeżeli awaria uniemożliwiła złożenie oferty w wyznaczonym terminie, to uzasadnione będzie uznanie, że sytuację taką można zakwalifikować jako mieszczącą w dyspozycji ww. przepisu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z informacją przekazaną za pośrednictwem platformy e-zamówienia przez wykonawcę w dniu 20.11.2024 r. z powodu problemów technicznych związanych z brakiem możliwości składania ofert Zamawiający unieważnia postępowanie. Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli w dniu, w którym upływał termin na składanie ofert nastąpiła awaria sytemu teleinformatycznego, przy użyciu którego prowadzone było postępowanie zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Zgodnie z treścią tego przepisu, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przez „niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego” rozumieć należy uchybienia proceduralne, które nie mogą być usunięte przez zamawiającego w toku postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie nieprawidłowej czynności. Jeżeli awaria uniemożliwiła złożenie oferty w wyznaczonym terminie, to uzasadnione będzie uznanie, że sytuację taką można zakwalifikować jako mieszczącą w dyspozycji ww. przepisu.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa samochodu terenowego typu PICK-UP , 5-cio osobowego, z napędem 4x4
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1"
- Zakup samochodu BUS 8+1
- Zakup samochodu osobowego
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego 2+1
- Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperyment medyczny -Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie sal multimedialnych w obiekcie byłego Dworca PKP w Leśnej w ramach projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary-Gmina Leśna" - II postępowanie
- Sukcesywne dostawy materiałów, tj. płyty CD, DVD, BD, koperty
- Sukcesywna dostawa projektorów multimedialnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- D/14/2025 Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z akcesoriami na potrzeby Biura Dydaktyki i Jakości Kształcenia Uniwersytetu Opolskiego - 1 szt.
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu: "Wiedza i umiejętności szansą dla naszej przyszłości"
więcej: Nośniki do przechowywania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.