Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467369/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00481263/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00490594/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja opraw oświetleniowych na terenie gminy Andrespol”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRESPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rokicińska 126
1.5.2.) Miejscowość: Andrespol
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@andrespol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.andrespol.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06a87fb8-d8a0-4746-a8d4-afe17febcb641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja opraw oświetleniowych na terenie gminy Andrespol”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06a87fb8-d8a0-4746-a8d4-afe17febcb64
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029998/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja opraw oświetleniowych na terenie gminy Andrespol
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467369
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.32.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oświetlenia drogowego w Gminie Andrespol, współfinansowanej ze środków Programu Rządowego „Rozświetlamy Polskę”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie uzgodnień od lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego – PGE Dystrybucja SA Rejon Łódź Teren przed rozpoczęciem robót instalacyjnych;
2) Demontaż 1470 szt. istniejących opraw;
3) Dostawę opraw oświetleniowych ulicznych LED zgodnych ze złożoną ofertą, w miejsce zdemontowanych opraw w ilości 1470 szt.;
4) Montaż dostarczonych opraw oświetlenia ulicznego na wysięgnikach i słupach zgodnie z "Opisem przedmiotu zamówienia” – załącznik nr 11 do SWZ;
5) Wykonanie pomiarów natężenia zmodernizowanego oświetlenia łącznie z pomiarem poboru mocy biernej i dostarczenie protokołów zawierających interpretacje tych wyników;
Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia ma prawo do wskazania Wykonawcy, do wykonania kontrolnych pomiarów - w obecności Zamawiającego - pięciu dowolnych odcinków modernizowanego oświetlenia ulicznego w zakresie pomiarów natężenia oświetlenia i pomiaru poboru mocy biernej.
6) Wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu wraz z jej uzgodnieniem i wprowadzeniem (jeśli są wymagane).
7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz technologia robót zostały określone w załączniku nr 11 do nr 11D i 13 włącznie:
1) Załącznik nr 11 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ)
2) Załączniku do 11A do SOPZ - Zestawienia inwentaryzacyjne i projektowe wraz z danymi do obliczeń fotometrycznych
3) Załączniku 11B do SOPZ - Przykładowe obliczenia fotometryczne
4) Załączniku 11C do SOPZ - Zestawienie opraw po modernizacji
5) Załącznik 11D do SOPZ – Audyt
6) Załącznik 13 – Obliczenia fotometryczne
4. Przedmiotowa inwestycja realizowana będzie na terenie Gminy Andrespol.
5. Wykonawca na swój koszt winien dostarczyć do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – w zależności od własności zdemontowanych opraw - do PGE Dystrybucja lub Gminy Andrespol. Każdorazowe przekazanie zdemontowanych opraw, materiałów lub urządzeń powinno być potwierdzone protokołem przekazania podpisanym przez przedstawiciela PGE Dystrybucja lub Gminy Andrespol.
6. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, aktualne badania bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz posiadać akceptację Zamawiającego.
7. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane zgodnie z prawem dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane znakiem CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i z uwzględnieniem przepisów pożarowych.
8. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu Przedmiotu
Zamówienia, Przedmiarze, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne co zaproponowane przez Zamawiającego.
Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne,
eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp.
9. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
10. Wykonawca, który oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/17, w tym celu wymaga się złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe/specyfikacje techniczne / opisy itp.
11. Zadanie dofinansowane ze środków: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja dziewiąta - Rozświetlamy Polskę.
12. Gwarancja i rękojmia:
1) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimum60 miesięcy.
2) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimum 60 miesięcy.
3) W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w stanie niepogorszonym parametrów technicznych i użytkowych zamontowanych urządzeń uzyskanych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia.
4) Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne w ww. okresie niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
5) Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, koszt ten wykonawca winien uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą się odbywały minimum raz w roku, chyba że gwarancja producenta danego urządzenia, materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.
6) Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji i rękojmi określa § 20 i § 21 wzoru umowy (Załącznik nr 10 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71355200-3 - Wykonywanie badań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 981540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 981540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 981540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pollight Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272704077
7.3.3) Ulica: Al. J. Ch. Szucha 11B lok. H2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-580
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 981540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
- Dostawa podkładek drewnianych, miar i długopisów z logo Lasów Państwowych
- Dostawa kopert dla ORWLP w Bedoniu
- UBEZPIECZENIE GMINY ANDRESPOL W OKRESIE OD 01.04.2025 r. DO 31.03.2027 r.
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie linii oświetlenia zewnętrznego w gminie Lubicz w roku 2025.
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Wykonanie remontu i rozbudowy dwóch szatni zawodniczych w hali sportowo-widowiskowej GLOBUS
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 188 Klukowo-Krajenka w zakresie budowy ścieżki rowerowej .
- Zaprojektowanie wraz z budową parkingu oraz zatoki autobusowej przy ul. Strzałowej w Toruniu
- Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Poznania, przy ul. Gronowej 20
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.