Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00603937/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
- 2024/BZP 00639939/01 - Wynik z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357207664
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Prądnicka 35-37
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-202
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: 12 25 78 291; 12 25 78 292
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@narutowicz.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621085
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00603937
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących, przedmiotowych środków dowodowych: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć:
1) Foldery (materiały producenta, ulotki firmowe, instrukcje obsługi, karty danych technicznych) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą - nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji której dotyczy. W przypadku braku niektórych parametrów na karcie katalogowej dopuszcza się załączenie do oferty instrukcji obsługi sprzętu lub oświadczenia wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora o spełnianiu parametrów wymaganych. W przypadku załączenia oświadczenia autoryzowanego dystrybutora należy przedłożyć stosowne upoważnienie do reprezentowania wytwórcy. Zamawiający dopuszcza dołączenie oficjalnych materiałów informacyjnych sporządzonych przez Wykonawcę, dopuszcza również dokument wytworzony na potrzeby niniejszego postępowania, pod
warunkiem, że Wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem i przedstawi dokument potwierdzający autoryzację;
2) Próbki (gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ), opatrzone etykietami w języku polskim, zawierającymi wszystkie niezbędne dane. Jeżeli rozmiar próbki uniemożliwia umieszczenie na niej danych identyfikujących próbkę w tym numeru katalogowego, prosimy o dołączenie do próbek etykiety z opakowania zbiorczego zawierającej wymagane dane. Próbki opisane zgodnie ze złożoną ofertą - nazwa Wykonawcy, nr pakietu, nr pozycji której dotyczy; próbki są bezpłatne i po ocenie traktowane są jako odpad medyczny. Przedłożone przez Wykonawców próbki będą testowane w warunkach szpitalnych, podczas użytkowania, w ilości testów odpowiadającej ilości sztuk wymaganych próbek. Ilość próbek została wyszczególniona w załączniku nr 1 do SWZ w kolumnie "Próbki”. Próbki należy przesłać najpóźniej do dnia terminu składania ofert, na adres: ul. Siemaszki 17, 31201 Kraków, Dział Zamówień Publicznych i Umów 3) Wszelkie dokumenty, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ (jeżeli dotyczy).
Po zmianie:
Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących, przedmiotowych środków dowodowych: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć:
1) Foldery (materiały producenta, ulotki firmowe, instrukcje obsługi, karty danych technicznych) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą - nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji której dotyczy. W przypadku braku niektórych parametrów na karcie katalogowej dopuszcza się załączenie do oferty instrukcji obsługi sprzętu lub oświadczenia wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora o spełnianiu parametrów wymaganych. W przypadku załączenia oświadczenia autoryzowanego dystrybutora należy przedłożyć stosowne upoważnienie do reprezentowania wytwórcy. Zamawiający dopuszcza dołączenie oficjalnych materiałów informacyjnych sporządzonych przez Wykonawcę, dopuszcza również dokument wytworzony na potrzeby niniejszego postępowania, pod
warunkiem, że Wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem i przedstawi dokument potwierdzający autoryzację;
2) Próbki (gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ), opatrzone etykietami w języku polskim, zawierającymi wszystkie niezbędne dane. Jeżeli rozmiar próbki uniemożliwia umieszczenie na niej danych identyfikujących próbkę w tym numeru katalogowego, prosimy o dołączenie do próbek etykiety z opakowania zbiorczego zawierającej wymagane dane. Próbki opisane zgodnie ze złożoną ofertą - nazwa Wykonawcy, nr pakietu, nr pozycji której dotyczy; próbki są bezpłatne i po ocenie traktowane są jako odpad medyczny. Przedłożone przez Wykonawców próbki będą testowane w warunkach szpitalnych, podczas użytkowania, w ilości testów odpowiadającej ilości sztuk wymaganych próbek. Ilość próbek została wyszczególniona w załączniku nr 1 do SWZ w kolumnie "Próbki”. Próbki należy przesłać najpóźniej do dnia terminu składania ofert, na adres: ul. Siemaszki 17, 31-201 Kraków, Dział Zamówień Publicznych i Umów 3) Próbki stanowią podstawę oceny kryterium „JAKOŚĆ”. Brak dostarczenia próbek w wyznaczonym terminie lub dostarczenie próbek w formie niezawierającej pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym (opisanego w załączniku nr 1 do SWZ), skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 3).
Wszelkie dokumenty wymienione w Załączniku nr 1 (jeżeli dotyczy)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1) Foldery - (materiały producenta, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki firmowe, instrukcje obsługi, karty danych technicznych, świadectwa rejestracji) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji której dotyczy. W przypadku braku niektórych
parametrów na karcie katalogowej dopuszcza się załączenie do oferty instrukcji obsługi sprzętu lub oświadczenia wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora o spełnianiu parametrów wymaganych. W przypadku załączenia oświadczenia autoryzowanego dystrybutora należy przedłożyć stosowne upoważnienie do reprezentowania wytwórcy.
2) Próbki (gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ), opatrzone etykietami w języku polskim, zawierającymi wszystkie niezbędne dane. Próbki opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, nr pakietu, nr pozycji której dotyczy; próbki są bezpłatne i po ocenie traktowane są jako odpad medyczny. Ilość próbek została wyszczególniona w załączniku nr 1 do SWZ
UWAGA: Próbki oraz foldery stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Powyższe przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć wraz z ofertą. Próbki należy dostarczyć przed upływem terminu składania ofert na adres: Dział Zamówień Publicznych i Umów, Pokój nr 6, ul.
Siemaszki 17, 31-202 Kraków. Próbki stanowią podstawę oceny kryterium „JAKOŚĆ”. Brak dostarczenia próbek w wyznaczonym terminie lub dostarczenie próbek w formie niezawierającej pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym (opisanego w załączniku nr 1 do SWZ), skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 3). Wszelkie dokumenty wymienione w Załączniku nr 1 (jeżeli dotyczy)
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-29 11:00
Po zmianie:
2024-12-04 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-29 12:00
Po zmianie:
2024-12-04 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-03
Po zmianie:
2025-01-02
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 36/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania: "Budowa oświetlenia przy ul. Bujaka"
- Dostawa lampy rentgenowskiej do spektrometru Axiois maX firmy Panalytical dla WIMiC DE-dzp.272-187/25
- Dostawa regulatorów przepływu dla WEiP - DE-dzp.272-186/25
- Przedłużenie wsparcia technicznego do posiadanych licencji urządzeń FortiGate na 12 miesięcy na potrzeby WI AGH
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie przebudowy budynku garażowo-magazynowego przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, dla ZZM.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- "Realizacja Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w zakresie dostawy sprzętu medycznego i komputerowego"
- Dostawa kolumny anestezjologicznej sufitowej
- "Zakup sprzętu medycznego, IT oraz oprogramowania dla Przychodni Zdrowia w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego II
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.