eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż i dystrybucja/przesył) do budynków OEIiZK w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 73 i przy ul. Raszyńskiej 8/10.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż i dystrybucja/przesył)
do budynków OEIiZK w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 73 i przy ul. Raszyńskiej 8/10.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK EDUKACJI INFORMATYCZNEJ I ZASTOSOWAŃ KOMPUTERÓW W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: OEIiZK w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142735680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Raszyńska 8/10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-026

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 57 94 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@oeiizk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oeiizk.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii cieplnej (sprzedaż i dystrybucja/przesył)
do budynków OEIiZK w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 73 i przy ul. Raszyńskiej 8/10.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9aca2c6-4606-4cb5-b47c-b77f8c58be87

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039774/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii cieplnej do dwóch siedzib OEIiZK w Warszawie przy ul. Raszyńskiej 8/10 i przy ul. Nowogrodzkiej 73

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9aca2c6-4606-4cb5-b47c-b77f8c58be87

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Cała komunikacja (z wyjątkiem składania ofert) w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem Platformy wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze do komunikacji”.
Sposób komunikacji opisuje instrukcja: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy (np. w przypadku awarii Platformy), Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@oeiizk.waw.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Szczegółowe informacje dostępne są w Rozdziale XII ust II SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) dowolna przeglądarka internetowe (Internet Explorer wersja 10.0),
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
6) zainstalowany Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
Szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do którego stosuje się przepisy ustawy Pzp jest Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie z siedzibą główną przy ul. Raszyńskiej 8/10, 02-026 Warszawa oraz siedzibą przy ul. Nowogrodzkiej 73, 02-006 Warszawa.
2. Dane kontaktowe.
W przypadku jakichkolwiek żądań i pytań dotyczących Państwa danych osobowych prosimy o kontakt z Działem Organizacyjnym pod numerem telefonu: 22 579 41 46.
Mogą Państwo także skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: (a) na adres poczty elektronicznej: iod@oeiizk.edu.pl, (b) telefonicznie na numer: 22 626 83 90, (c) listownie na adres siedziby głównej administratora.
3. Cel przetwarzania oraz podstawy prawne.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w celu wypełnienia obowiązków prawnych, ciążących na administratorze z mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, tj. przepisów ustawy Pzp, w celu przeprowadzenia przez administratora jako zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
4. Okres przechowywania danych.
Dane osobowe zawarte w dokumentacji postępowania, w tym w protokole postępowania i załącznikach będą przechowywane przez okres zgodny z oznaczeniem kategorii archiwalnej dla dokumentacji wytworzonej w ramach postępowań prowadzonych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, przyjętym w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Ośrodka Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie, tj. dokumencie przygotowanym na mocy przepisów szczególnych w porozumieniu z Dyrektorem Archiwum Państwowego w Warszawie (5 lat). Jeżeli okres obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania przekraczać będzie okres 5 lat, to okres przechowywania tych danych obejmuje cały okres obowiązywania tej umowy. W uzasadnionych przypadkach, wyżej wskazany okres przechowywania danych może zostać wydłużony o czas niezbędny do zorganizowania trwałego zniszczenia dokumentów
5. Odbiorcy danych.
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17A jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której OEiZK prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
Państwa dane osobowe mogą także zostać przekazane (udostępniane) osobom lub podmiotom uprawnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa lub umów zawartych przez administratora.
Nie przysługuje Państwu:
• prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
• prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, stosownie do art. 22 RODO.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7. Obowiązek podania danych.
Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w ustawie Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiadają Państwo:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania (poprawiania) lub uzupełniania swoich danych osobowych; przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.260.189,2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sprzedaż i dostawa energii cieplnej do dwóch budynków będących siedzibami Ośrodka Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie przy ul. Raszyńskiej 8/10 i przy ul. Nowogrodzkiej 73 w Warszawie.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania energii cieplnej zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującymi, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi wydanymi do tej ustawy oraz SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się będzie dwoma kryteriami: Kryterium ceny i kryterium dot. liczby zatrudnionych lub skierowanych do obsługi zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej w wymiarze czasu pracy co najmniej ½ etatu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zatrudnionych lub skierowanych do obsługi zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej w wymiarze czasu pracy co najmniej ½ etatu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w
SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Szczegółowe informacje opisane są
w Rozdziale VII SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną i ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r., Prawo energetyczne

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu stwierdzenia czy nie podlega wykluczeniu składa oświadczenie dotyczące przesłane określonych w: art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 pkt 1–3 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XI SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) w przypadku zmiany grupy taryfowej, jeżeli wynika to z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, a zmiana nie powoduje zmiany wartości umowy
2) w przypadku wprowadzenia nowych przepisów prawnych lub zmian w istniejących przepisach prawnych dotyczących podatku VAT, wprowadzenia bądź zmiany innych opłat lub podatków związanych z energią cieplną, wprowadzenia lub zmiany przepisów prawa wpływających na ceny energii cieplnej lub stawki opłat; w takich przypadkach wykonawca ma prawo do podwyższenia lub obniżenia cen lub stawek opłat za energię cieplną dostarczaną na podstawie umowy; wykonawca poinformuje zamawiającego o podwyższeniu lub obniżeniu ceny lub stawek opłat za energię cieplną dostarczaną na podstawie umowy wskazując zmiany przepisów prawnych stanowiące podstawę tego podwyższenia lub obniżenia; nowe ceny energii cieplnej lub stawki opłat będą obowiązujące dla wykonawcy i Zamawiającego od chwili wejścia w życie wyżej wymienionych zmian przepisów prawnych lub zmian istniejących przepisów prawnych lub wystąpienia okoliczności uzasadniających podstawę do ich podwyższenia lub obniżenia i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamowienia. - zakładka Oferty/wnioski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.