eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomRozbudowa drogi powiatowej nr 3564W Radom - Augustów - Kowala - Parznice, polegająca na budowie chodnika



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 3564W Radom – Augustów – Kowala – Parznice, polegająca na budowie chodnika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672007987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 24

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pzdp.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-radom.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a29e3829-dda6-41df-b3be-93c9965e86f4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie powiatu radomskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 3564W Radom – Augustów – Kowala – Parznice, polegająca na budowie chodnika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a29e3829-dda6-41df-b3be-93c9965e86f4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029379/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa drogi powiatowej nr 3564W Radom - Augustów - Kowala - Parznice, polegająca na budowie chodnika, odcinek m. Kosów do m. Augustów, długości 700 m

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491368

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.I.261.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie rozbudowy drogi powiatowej nr 3564W Radom – Augustów – Kowala – Parznice, polegające na budowie chodnika, na odcinku drogi od km 0+873,50 do km 1+573,20, obejmujące w szczególności:
- wykonanie chodnika o szerokości 2,00 - 3,50 m,
- wykonanie poboczy,
- przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych,
- przebudowa rowów odwadniających,
- przebudowa urządzeń zabezpieczenia ruchu (zrk) na przejazdach kolejowych linii nr 22 oraz linii nr 8,
- wykonanie zbiornika retencyjnego,
- wykonanie kanalizacji deszczowej,
- wykonanie przepustów pod zjazdami,
- wykonanie/przebudowa przepustów w koronie drogi,
- wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
• Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyznaczenia i utrwalenia na gruncie, wraz z wymaganymi opracowaniami geodezyjnymi, nowych punktów granicznych pasa drogowego, po podziale nieruchomości zgodnie z decyzją ZRID, znakami granicznymi – słupek betonowy (beton zbrojony z krzyżem u góry).
2. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach zamówienia podane jest w formularzu kosztorysu ofertowego (Formularz nr 2), stanowiącego załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3. W ramach robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym należy wykonać również:
- wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z SST,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ, SST, kosztorysu ofertowego i umowy.
4. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w kosztorysie ofertowym oraz:
- dokumentach i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST), zawartych w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
- projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Tomie II SWZ.
5. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, SST i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca, o ile nie wskazano inaczej w dokumentach zamówienia. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, SST, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem.
2) Materiały, o których mowa w pkt 1 powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w SST.
3) Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania powinny być usunięte z terenu budowy na składowisko Wykonawcy, bądź na wysypisko odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami o odpadach.
4) Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania zostaną przekazane Zamawiającemu. O przydatności materiału oraz miejscu jego składowania decyduje osoba wyznaczona do nadzorowania robót.
5) Wykonawca będzie przeprowadzać badania materiałów oraz pomiary i badania wykonanych robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w SST.
6. Sposób zagospodarowania drewna pochodzącego z wycinki drzew i krzewów:
1) Wykonawca zagospodaruje drewno pozyskane z wycinki drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, po jego wykupieniu od Zamawiającego, do czego Wykonawca będzie zobowiązany, lub
2) Drewno pozyskane z wycinki drzew i krzewów kolidujących z inwestycją jest własnością Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć drewno do Obwodu Drogowego w Siczkach, Siczki 1, 26-630 Jedlnia-Letnisko, na własny koszt i ryzyko, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
3) W przypadku, o którym mowa w pkt 1, klasyfikacji, obmiaru i wyceny drewna wg cen netto stanowiących 80% cen netto określonych w Załączniku nr 2 do Decyzji nr 1/2024 Nadleśniczego Nadleśnictwa Radom z dnia 10 stycznia 2024 roku w sprawie cennika sprzedaży detalicznej na surowiec drzewny, stroisz i choinki (skan decyzji zamieszczono w OPZ w folderze „Inwentaryzacja drzewostanu”), dokona brakarz, powołany staraniem i na koszt Wykonawcy, przy udziale Kierownika budowy oraz Inspektora nadzoru, w oparciu o obowiązujące Polskie Normy oraz zarządzenia i decyzje Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych (http://drewno.zilp.lasy.gov.pl/drewno/Normy/). Z czynności obmiaru, klasyfikacji i wyceny drewna zostanie sporządzony protokół (operat brakarski), który stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Zamawiającego faktury VAT dokumentującej sprzedaż drewna na rzecz Wykonawcy. Protokół należy sporządzić i dostarczyć jeden egzemplarz Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zakończenia robót polegających na wycince drzew i krzewów.
4) Wykonawca zobowiązany jest określić w formularzu oferty tylko jeden wybrany przez siebie sposób zagospodarowania drewna pochodzącego z wycinki drzew i krzewów, o którym mowa w pkt. 1 i 2. Sposób zagospodarowania drewna jest jednym z kryteriów oceny ofert. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie zaznaczy tylko jednego sposobu zagospodarowania drewna, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodną z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1569841,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3220835,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2213474,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ebi Investment Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 365441543

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Częściowe wykonanie nawierzchni i elementów brukarskich - Gomar Ewa Olszewska


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2213474,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.