Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00473057/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00486457/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-05
- 2024/BZP 00504644/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00508115/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00514440/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi biegnącej śladem działek nr 93 i 114
w miejscowości Pieszków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768403100
1.5.8.) Numer faksu: 768403140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi biegnącej śladem działek nr 93 i 114w miejscowości Pieszków.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef7adc5d-52e7-44ff-9df8-70a7fa3e342e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010213/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Przebudowa drogi biegnącej śladem działek nr 93 i 114 w miejscowości Pieszków.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.40.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi biegnącej śladem działek nr 93 i 114 w miejscowości Pieszków”.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi:
. konstrukcji jezdni o łącznej dł. 677mb, o nawierzchni z kostki betonowej oraz z kostki ekologicznej, o szer. 3,00m z mijankami o szer. 4,5m,
. obustronnych poboczy o zmiennej szerokości, z kruszywa,
. linii elektroenergetycznej oświetlenia drogowego o dł. 730mb obejmującej – 21 latarni o wysokości 6m,
. odwodnienia powierzchniowego (grawitacyjnego),
. przebudowy zjazdu z drogi powiatowej nr 1230D (dz. nr 125/3, obr. Pieszków),
. przebudowy zjazdu z drogi gminnej nr 103045D (dz. nr 127, obr. Pieszków),
. dojść i zjazdów na posesje przyległe (w tym dojścia do miejsc gromadzenia odpadów),
. przebudowy urządzenia wodnego – wymiana przepustu pod zjazdem z drogi powiatowej oraz wykonanie murków oporowych,
. wprowadzenie nowej organizacji ruchu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższego zadania stanowi udostępniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekt budowlany i projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót.
Wymagane cechy robót budowlanych zamawiający określił w ww. dokumentach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1538658,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2506689,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1538658,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TENAR-RAMSKI KRYSTIAN RAMSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922526311
7.3.3) Ulica: Towarowa 6A
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1538658,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
- Budowa infrastruktury "Park&Ride" w Raszówce, Gmina Lubin (przebudowa drogi powiatowej nr 1233D w Raszówce, w rejonie dworca PKP).
- Bieżące utrzymanie i remonty instalacji ulicznej sygn. świetlnej, instalacji systemu kamer zarządzania ruchem, instalacji transmisji danych pomiędzy urządzeniami nadzoru ruchu na terenie m. Lubina.
- Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie miasta i gminy Gniewkowo
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie gminy Ryglice
- Budowa, przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Morzeszczyn I etap
- "Przebudowa oczyszczalni ścieków w ZGiUK Lubań" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- WYMIANA NAWIERZCHNI ULICY WARSZAWSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY ŚW. MICHAŁA DO ULICY KRAŃCOWEJ W POZNANIU
- Przebudowa drogi gminnej ul. Kolejowej w miejscowości Halinów - Cisie w gminie Halinów
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.