Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00576413/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa Ratusza Staromiejskiego w Pieniężnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIENIĘŻNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generalska 8
1.5.2.) Miejscowość: Pieniężno
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-520
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pieniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.pieniezno.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa Ratusza Staromiejskiego w Pieniężnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16027053-11b6-4c31-aa64-4d121d1545cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004489/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Odbudowa Ratusza Staromiejskiego w Pieniężnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284552,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolarki dla zadania pn. Odbudowa Ratusza Staromiejskiego w Pieniężnie. Budynek Ratusza Staromiejskiego w Pieniężnie wpisany jest do Rejestru Zabytków Województwa Warmińsko – Mazurskiego, nr rej. P/76/57/554/97 z 26.20.1957r. Realizacja zamówienia obejmuje m.in. :
1) dostawę gotowej stolarki,
2) osadzenie stolarki w przygotowanych otworach z uszczelnieniem i ewentualnym obiciem listwami,
3) dopasowanie i wyregulowanie.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Wykonawca przed podpisaniem umowy w terminie 7 dni zobowiązany jest przygotować i przekazać Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować i oddać przedmiot zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową, SWZ, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest z Rządowego Programu Ochrony Zabytków edycja druga. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ. Na Wykonawcy robót spoczywają wszelkie obowiązki wynikające z warunków stawianych przez instytucje uzgadniające projekt oraz z warunków gestorów sieci, jeżeli w trakcie realizacji zadania odkryte zostaną niezinwentaryzowane sieci podziemne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną tj. 528 800,00 zł złożona przez Wykonawcę: BiT Dariusz Brodziak, ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 12, 82-300 Elbląg, przekracza środki jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 350 000,00 zł.W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 255 pkt 3) PZP, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty. W tej sytuacji cena lub koszt określona w złożonej ofercie nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Przesłanka ta zakłada unieważnienie postępowania bez konieczności badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1656810,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI PIENIĘŻNO
więcej: przetargi PIENIĘŻNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.