Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00534044/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00544342/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-14
- 2024/BZP 00546772/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch wielofunkcyjnych zamiatarek przegubowych o DMC (dopuszczalna masa całkowita) maksymalnie 3500 kg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 761 20 00, 58 761 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9897321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dwóch wielofunkcyjnych zamiatarek przegubowych o DMC (dopuszczalna masa całkowita) maksymalnie 3500 kg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac20b19f-e7ca-46af-bb03-d90b4d1db616
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032712/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa dwóch wielofunkcyjnych zamiatarek przegubowych DMC
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534044
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.59.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch wielofunkcyjnych zamiatarek przegubowych o DMC (dopuszczalna masa całkowita) maksymalnie 3500 kg
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawa 2 fabrycznie nowych wielofunkcyjnych zamiatarek przegubowych w konfiguracji gwarantującej możliwość swobodnego wykorzystania po demontażu zabudów do realizacji innych zadań transportowych lub komunalnych na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni oraz przeniesienie ich własności na rzecz Zamawiającego, zgodnie ze złożoną ofertą,
2) Serwis gwarancyjny wielofunkcyjnych zamiatarek przegubowych przez okres min. 24 miesięcy od daty protokolarnego ich odbioru przez obie strony lub 2 500 mth (motogodzin) w zależności co nastąpi pierwsze,
3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji, montażu/demontażu zabudów i wyposażenia dodatkowego i obsługi sprzętu, na zasadach określonych w niniejszej umowie i w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A ZMIENIONY.
3. Dostarczone wielofunkcyjne zamiatarki przegubowe winny być:
1) zatankowane w stopni umożliwiającym Zamawiającemu przeprowadzenie oceny stanu technicznego i ich protokolarnego odbioru (w tym próba eksploatacyjna),
2) dopuszczalny stan motogodzin każdego zamiatarki nie może być większy niż 10 mth (motogodzin), co będzie wynikać z obowiązku ich dostarczenia od producenta do Zamawiającego oraz konieczności przeprowadzenia wszystkich prac związanych z testowaniem, konfigurowaniem, kalibracją oraz czynności odbiorowych,
3) wyprodukowane w UE lub z homologacją UE, spełniające polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 ze zm.), oraz posiadające wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty i spełnia właściwe normy,
4) sprawne technicznie i gotowe do eksploatacji,
5) odpowiadać warunkom użytkowym i techniczno – eksploatacyjnym oraz przepisom BHP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144431-8 - Zamiatarki zasysające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1220160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1220160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1220160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kärcher Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770070293
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1220160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 64 zadania
- Roboty podczyszczeniowe na terenie administrowanym przez Urząd Morski w Gdyni w szacunkowej ilości 25 000 m 3 w roku 2025
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Neurologicznego i Oddziału Udarowego Szpitala Św. Wincentego a Paulo ...
- Czarter jednostek rybackich umożliwiających uczestnictwo pracowników MIR-PIB w rejsach komercyjnych oraz pomoc w realizacji połowów badawczych prowadzonych przez MIR-PIB.
- Badanie napełnienia pojazdów i struktury biletów posiadanych przez pasażerów w gminach ościennych
- Zakup Gadżetów reklamowych- Koło Naukowe ISTL
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu HAKO Citymaster 1250 w formie leasingu operacyjnego
- Brama do Polski - autobus bez barier w gminie Mieroszów
- Zakup pojazdu dla Straży Miejskiej w Limanowej przeznaczonego do przeprowadzenia kontroli w zakresie przestrzegania przepisów ochrony środowiska
- Dostawa smogowozu - fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewożenia urządzeń do kontroli jakości powietrza w gminie Andrzejewo
- Dostosowanie adaptacji pojazdu MSP2G na potrzeby nowych funkcjonalności pomiarowych związanych z usługą Galileo HAS
- Dostawa nowego auta osobowego dla Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego w Barlinku
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.