eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa dwóch wielofunkcyjnych zamiatarek przegubowych o DMC (dopuszczalna masa całkowita) maksymalnie 3500 kg



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch wielofunkcyjnych zamiatarek przegubowych o DMC (dopuszczalna masa całkowita) maksymalnie 3500 kg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 761 20 00, 58 761 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/989732

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dwóch wielofunkcyjnych zamiatarek przegubowych o DMC (dopuszczalna masa całkowita) maksymalnie 3500 kg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac20b19f-e7ca-46af-bb03-d90b4d1db616

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032712/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa dwóch wielofunkcyjnych zamiatarek przegubowych DMC

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534044

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.59.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch wielofunkcyjnych zamiatarek przegubowych o DMC (dopuszczalna masa całkowita) maksymalnie 3500 kg
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawa 2 fabrycznie nowych wielofunkcyjnych zamiatarek przegubowych w konfiguracji gwarantującej możliwość swobodnego wykorzystania po demontażu zabudów do realizacji innych zadań transportowych lub komunalnych na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni oraz przeniesienie ich własności na rzecz Zamawiającego, zgodnie ze złożoną ofertą,
2) Serwis gwarancyjny wielofunkcyjnych zamiatarek przegubowych przez okres min. 24 miesięcy od daty protokolarnego ich odbioru przez obie strony lub 2 500 mth (motogodzin) w zależności co nastąpi pierwsze,
3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji, montażu/demontażu zabudów i wyposażenia dodatkowego i obsługi sprzętu, na zasadach określonych w niniejszej umowie i w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A ZMIENIONY.
3. Dostarczone wielofunkcyjne zamiatarki przegubowe winny być:
1) zatankowane w stopni umożliwiającym Zamawiającemu przeprowadzenie oceny stanu technicznego i ich protokolarnego odbioru (w tym próba eksploatacyjna),
2) dopuszczalny stan motogodzin każdego zamiatarki nie może być większy niż 10 mth (motogodzin), co będzie wynikać z obowiązku ich dostarczenia od producenta do Zamawiającego oraz konieczności przeprowadzenia wszystkich prac związanych z testowaniem, konfigurowaniem, kalibracją oraz czynności odbiorowych,
3) wyprodukowane w UE lub z homologacją UE, spełniające polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 ze zm.), oraz posiadające wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty i spełnia właściwe normy,
4) sprawne technicznie i gotowe do eksploatacji,
5) odpowiadać warunkom użytkowym i techniczno – eksploatacyjnym oraz przepisom BHP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144431-8 - Zamiatarki zasysające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1220160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1220160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1220160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kärcher Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770070293

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1220160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.