eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecWykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w roku 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00

1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spgrojec.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w roku 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29002840-32a9-4d04-86ec-509106f740f2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038976/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Wykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w roku 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582093

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.31.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa niżej wymienionych rodzajów i ilości tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników do siedziby Starostwa Powiatowego w Grójcu oraz Filii Starostwa Powiatowego w Warce, Mogielnicy i Chynowie w roku 2025. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 tekst jedn.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 31 sierpnia 2022 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847 z późn. zm.). Zamówienia składane będą sukcesywnie według potrzeb:
- tablice samochodowe, jednorzędowe - 13 000 szt.
- tablice samochodowe, dwurzędowe - 100 szt.
- tablice samochodowe, tymczasowe, jednorzędowe - 100 szt.
- tablice samochodowe, tymczasowe, dwurzędowe - 10 szt.
- tablice motocyklowe - 1 500 szt.
- tablice motocyklowe indywidualne - 15 szt.
- tablice motocyklowe tymczasowe - 10 szt.
- tablice motorowerowe - 200 szt.
- tablice motorowerowe tymczasowe - 5 szt.
- tablice samochodowe, jednorzędowe zabytkowe - 150 szt.
- tablice samochodowe dwurzędowe zabytkowe - 10 szt.
- tablice motocyklowe zabytkowe - 40 szt.
- tablice samochodowe indywidualne - 120 szt.
- tablice motocyklowe indywidualne - 10 szt.
- tablice profesjonalne - 5 szt.
- tablice jednorzędowe zmniejszone - 70 szt.
- tablice jednorzędowe zmniejszone tymczasowe - 5 szt.
- eko. tablice samochodowe, jednorzędowe - 50 szt.
- eko. tablice samochodowe, dwurzędowe - 10 szt.
- eko. tablice motocyklowe – 15 szt.
- eko. tablice motorowerowe - 15 szt.
- eko. tablice jednorzędowe zmniejszone - 10 szt.
- eko. tablice indywidualne samochodowe - 10 szt.
- eko. tablice indywidualne motocyklowe - 10 szt.

Ustala się następujące terminy dostawy i odbioru na koszt Wykonawcy partii wyrobów:
a) tablic rejestracyjnych (za wyjątkiem tablic indywidualnych, dodatkowych oraz wtórników) – minimalny termin dostawy tablic jaki może wskazać Wykonawca to do 48 godzin, maksymalny termin do 96 godzin od wysłania zamówienia,
b) minimalny termin wykonania i dostawy tablic indywidualnych, dodatkowych oraz wtórników tablic jaki może wskazać Wykonawca – to do 48 godzin maksymalny termin wykonania i dostawy tablic indywidualnych, dodatkowych oraz wtórników tablic po wysłaniu zamówienia, jaki może wskazać Wykonawca to do 96 godzin.
Oferty przekraczające okres dostawy 96 godzin od wysłania zamówienia zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
c) dostaw awaryjnych tj. dostaw wynikających z niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego okoliczności wymagających niezwłocznej dostawy w ilości do 100 kompletów tablic rejestracyjnych - 1 dzień roboczy po otrzymaniu zamówienia,
d) odbiór tablic rejestracyjnych do złomowania - nie rzadziej niż raz w miesiącu.
Likwidacja na wniosek Zamawiającego zużytych tablic bez osobnego wynagrodzenia obejmująca:
1) odbiór w siedzibie Zamawiającego oraz w Filii Starostwa Powiatowego w Warce, Mogielnicy i Chynowie zużytych tablic rejestracyjnych,
2) kasację wykonaną w sposób gwarantujący zniszczenie tablic w stopniu uniemożliwiającym odczytanie całego numeru i ich ponowne użycie.
3) Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji. Minimalny wymagany okres gwarancji na jakość tablic rejestracyjnych wynosi 24 miesiące licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie 36 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382573,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406754,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 382573,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Tablic ZNAK Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140684398

7.3.3) Ulica: Gąbińska 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-703

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 382573,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.