eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegKursy zawodowe/szkolenia w ramach projektu: "Kreatywni i efektywni od dziś" realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027



Ogłoszenie z dnia 2024-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kursy zawodowe/szkolenia w ramach projektu: „Kreatywni i efektywni od dziś” realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TARNOBRZESKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830169541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Dąbrowskiej 15

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38d0d122-23e5-4809-8edf-ab64570cccee

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Akcyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi doradcze oraz szkoleniowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kursy zawodowe/szkolenia w ramach projektu: „Kreatywni i efektywni od dziś” realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38d0d122-23e5-4809-8edf-ab64570cccee

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073832/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Koszt szkolenia (wynagrodzenie wykładowcy/trenera, koszt sali, materiały szkoleniowe, catering, ubezpieczenie NNW)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: „Kreatywni i efektywni od dziś” realizowany ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.4 Poprawa sytuacji na rynku pracy osób ubogich pracujących oraz odchodzących z rolnictwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537444

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/TARR/2024/KEOD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 301600,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119341,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1
Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu zawodowego dla 6 Uczestników/czek, którego celem jest uzyskanie przez uczestników/czek świadectwa kwalifikacji zawodowej na kategorię C (prawo jazdy kat. C), w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie zdobycia wiedzy i umiejętności oraz zdobycia kwalifikacji do wykonywania pracy przy przewozie rzeczy
b) egzamin przeprowadzony przez uprawnioną jednostkę egzaminacyjną, zakończony wydaniem świadectwa kwalifikacji zawodowej lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 130 godzin zajęć teoretycznych i 10 godzin zajęć praktycznych/przypadających na 1osobę

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 20097,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego dla 1 Uczestnika/czki przygotowującego do pracy na stanowisku pracownika biurowego, w tym kursu ECDL (European Computer Driving Licence - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych) w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie nauk podstawowych umiejętności informatycznych, zgodnie ze standardami ECDL
b) nabycie umiejętności obsługi komputera, urządzeń biurowych oraz oprogramowania biurowego zgodnie ze standardami ECDL
c) nabycie umiejętności w zakresie pracy z dokumentami MS Word oraz arkuszami kalkulacyjnymi MS Excel
d) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę ECDL, zakończony wydaniem certyfikatu lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 60 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 3065,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3
Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu zawodowego dla 4 Uczestników/czek, którego celem jest uzyskanie przez uczestniczki kwalifikacji zawodowych opiekuna medycznego, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie szkolenia teoretycznego i praktycznego opieki i wsparcia osób starszych i osób z niepełnosprawnościami oraz zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych a także aktywizowania osób starszych i z niepełnosprawnościami.
b) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę, zakończony wydaniem certyfikatu lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 48 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13560,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4
Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu zawodowego dla 2 Uczestników/czek, którego celem jest uzyskanie przez uczestników certyfikatu baristy, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie nauki przygotowywania kawy oraz obsługi profesjonalnych ekspresów do kawy.
b) egzamin przeprowadzony przez uprawnioną jednostkę, zakończony wydaniem certyfikatu baristy lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 30 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 6780,49 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5
Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu zawodowego dla 4 Uczestników/czek, którego celem jest uzyskanie przez Uczestników/czek uprawnień do obsługi wózków widłowych, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie przygotowania teoretycznego i praktycznego do obsługi wózków widłowych
b) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę, zakończony wydaniem uprawnień lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 35 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12747,98 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6
Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu zawodowego dla 3 Uczestniczek w zawodzie kosmetyczki, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie szkolenia teoretycznego i praktycznego przygotowującego do wykonywania zawodu kosmetyczki. Wykonywanie zabiegów upiększających twarz,
wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych i upiększających ciało oraz dłonie i stopy.
b)egzamin przeprowadzony przez uprawnioną jednostkę, zakończony wydaniem certyfikatu kosmetyczki lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 50 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 10170,73 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7
Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu zawodowego dla 5 Uczestników/czek, którego celem jest uzyskanie przez Uczestników/czki prawa jazdy kat. B, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie przygotowania teoretycznego i praktycznego do egzaminu na prawo jazdy kategorii B.
b) egzamin przeprowadzony przez uprawnioną jednostkę egzaminacyjną, zakończony wydaniem prawa jazdy kat. B lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 30 godzin zajęć teoretycznych oraz 30 godzin zajęć praktycznych/przypadających na 1osobę

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 16138,21 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8
Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia zawodowego dla 6 Uczestników/czek, którego celem jest uzyskanie uprawnień operatora koparki jednonaczyniowej do 25 ton kl. III, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie przygotowania teoretycznego i praktycznego do obsługi koparki jednonaczyniowej
b) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę, zakończony wydaniem uprawnień lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 100 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 18390,24 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 9
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla 3 Uczestników/czek kwalifikowanego kursu pierwszej pomocy - podstawowego, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie przygotowania teoretycznego i praktycznego do realizacji zadań z zakresu ratownictwa w czasie akcji ratowniczych, w szczególności udzielania osobom w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego kwalifikowanej pierwszej pomocy.
b) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę, zakończony wydaniem uprawnień lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 66 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9195,12 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla 1 Uczestnika kursu spawania blach spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 w grupie materiałowej FM1, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie przygotowania teoretycznego i praktycznego przygotowującego do wykonywania zawodu spawacza
b) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę, zakończony wydaniem uprawnień lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 80 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 3065,04 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 11
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla 1 Uczestnika kursu Diagnostyka neurorozwojowa niemowląt i małego dziecka, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie przygotowania teoretycznego i praktycznego, którego celem jest nauka diagnostyki niemowlaka na podstawie rozwoju typowego oraz wykonanie podstawowego badania neurologicznego. Dodatkowo kurs przygotowuje uczestników do wykorzystania właściwych narzędzi oceniających rozwój niemowląt oraz identyfikację podstawowych nieprawidłowości.
b) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę, zakończony wydaniem uprawnień lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 23 godziny zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 3065,04 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 12
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla 1 Uczestnika kursu Żurawia przenośnego przeładunkowego typu HDS, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie przygotowania teoretycznego i praktycznego przygotowującego do obsługi żurawi HDS
b) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę, zakończony wydaniem uprawnień lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 16 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 3065,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liga Obrony Kraju Oddział Biura Zarządu Głównego w Krakowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5210086832

7.3.3) Ulica: ul. Pomorska 2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-039

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3999,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8554,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3999,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GD Consulting Non Profit Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382987102

7.3.3) Ulica: ul. Księdza Skargi 9

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3999 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10480 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANNORT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260123273

7.3.3) Ulica: Kobierniki 94

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OŚRODEK SZKOLENIA DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA KADR KURSOR SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520838700

7.3.3) Ulica: UL. NARUTOWICZA 62

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-013

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10768 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEBEN Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 181008952

7.3.3) Ulica: ul. Kwiatkowskiego 1B

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7470 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12630 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12630 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OŚRODEK SZKOLENIA DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA KADR KURSOR SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520838700

7.3.3) Ulica: UL. NARUTOWICZA 62

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-013

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12630 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liga Obrony Kraju Oddział Biura Zarządu Głównego w Krakowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5210086832

7.3.3) Ulica: ul. Pomorska 2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-039

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ośrodek Szkolenia „INNOWACJA” s.c. Waldemar Bielica, Norbert Typiak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ośrodek Szkolenia „INNOWACJA” s.c. Waldemar Bielica, Norbert Typiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180766426

7.3.3) Ulica: ul. Hutnicza 12

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9560 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 015863643

7.3.3) Ulica: ul. Emilii Plater 1a/53

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Q4W Marek Dudzik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 385363773

7.3.3) Ulica: ul. Kasprzaka 3

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANNORT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260123273

7.3.4) Miejscowość: Kobierniki 94

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANNORT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260123273

7.3.4) Miejscowość: Kobierniki 94

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.