Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00537444/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kursy zawodowe/szkolenia w ramach projektu: „Kreatywni i efektywni od dziś” realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TARNOBRZESKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830169541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Dąbrowskiej 15
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38d0d122-23e5-4809-8edf-ab64570cccee1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi doradcze oraz szkoleniowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kursy zawodowe/szkolenia w ramach projektu: „Kreatywni i efektywni od dziś” realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38d0d122-23e5-4809-8edf-ab64570cccee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073832/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Koszt szkolenia (wynagrodzenie wykładowcy/trenera, koszt sali, materiały szkoleniowe, catering, ubezpieczenie NNW)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: „Kreatywni i efektywni od dziś” realizowany ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.4 Poprawa sytuacji na rynku pracy osób ubogich pracujących oraz odchodzących z rolnictwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/TARR/2024/KEOD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 301600,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119341,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu zawodowego dla 6 Uczestników/czek, którego celem jest uzyskanie przez uczestników/czek świadectwa kwalifikacji zawodowej na kategorię C (prawo jazdy kat. C), w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie zdobycia wiedzy i umiejętności oraz zdobycia kwalifikacji do wykonywania pracy przy przewozie rzeczy
b) egzamin przeprowadzony przez uprawnioną jednostkę egzaminacyjną, zakończony wydaniem świadectwa kwalifikacji zawodowej lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 130 godzin zajęć teoretycznych i 10 godzin zajęć praktycznych/przypadających na 1osobę
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 20097,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego dla 1 Uczestnika/czki przygotowującego do pracy na stanowisku pracownika biurowego, w tym kursu ECDL (European Computer Driving Licence - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych) w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie nauk podstawowych umiejętności informatycznych, zgodnie ze standardami ECDL
b) nabycie umiejętności obsługi komputera, urządzeń biurowych oraz oprogramowania biurowego zgodnie ze standardami ECDL
c) nabycie umiejętności w zakresie pracy z dokumentami MS Word oraz arkuszami kalkulacyjnymi MS Excel
d) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę ECDL, zakończony wydaniem certyfikatu lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 60 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3065,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu zawodowego dla 4 Uczestników/czek, którego celem jest uzyskanie przez uczestniczki kwalifikacji zawodowych opiekuna medycznego, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie szkolenia teoretycznego i praktycznego opieki i wsparcia osób starszych i osób z niepełnosprawnościami oraz zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych a także aktywizowania osób starszych i z niepełnosprawnościami.
b) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę, zakończony wydaniem certyfikatu lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 48 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13560,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu zawodowego dla 2 Uczestników/czek, którego celem jest uzyskanie przez uczestników certyfikatu baristy, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie nauki przygotowywania kawy oraz obsługi profesjonalnych ekspresów do kawy.
b) egzamin przeprowadzony przez uprawnioną jednostkę, zakończony wydaniem certyfikatu baristy lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 30 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6780,49 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu zawodowego dla 4 Uczestników/czek, którego celem jest uzyskanie przez Uczestników/czek uprawnień do obsługi wózków widłowych, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie przygotowania teoretycznego i praktycznego do obsługi wózków widłowych
b) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę, zakończony wydaniem uprawnień lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 35 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 12747,98 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu zawodowego dla 3 Uczestniczek w zawodzie kosmetyczki, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie szkolenia teoretycznego i praktycznego przygotowującego do wykonywania zawodu kosmetyczki. Wykonywanie zabiegów upiększających twarz,
wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych i upiększających ciało oraz dłonie i stopy.
b)egzamin przeprowadzony przez uprawnioną jednostkę, zakończony wydaniem certyfikatu kosmetyczki lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 50 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10170,73 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu zawodowego dla 5 Uczestników/czek, którego celem jest uzyskanie przez Uczestników/czki prawa jazdy kat. B, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie przygotowania teoretycznego i praktycznego do egzaminu na prawo jazdy kategorii B.
b) egzamin przeprowadzony przez uprawnioną jednostkę egzaminacyjną, zakończony wydaniem prawa jazdy kat. B lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 30 godzin zajęć teoretycznych oraz 30 godzin zajęć praktycznych/przypadających na 1osobę
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 16138,21 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia zawodowego dla 6 Uczestników/czek, którego celem jest uzyskanie uprawnień operatora koparki jednonaczyniowej do 25 ton kl. III, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie przygotowania teoretycznego i praktycznego do obsługi koparki jednonaczyniowej
b) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę, zakończony wydaniem uprawnień lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 100 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18390,24 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla 3 Uczestników/czek kwalifikowanego kursu pierwszej pomocy - podstawowego, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie przygotowania teoretycznego i praktycznego do realizacji zadań z zakresu ratownictwa w czasie akcji ratowniczych, w szczególności udzielania osobom w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego kwalifikowanej pierwszej pomocy.
b) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę, zakończony wydaniem uprawnień lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 66 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9195,12 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla 1 Uczestnika kursu spawania blach spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 w grupie materiałowej FM1, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”a) w zakresie przygotowania teoretycznego i praktycznego przygotowującego do wykonywania zawodu spawacza
b) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę, zakończony wydaniem uprawnień lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 80 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3065,04 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla 1 Uczestnika kursu Diagnostyka neurorozwojowa niemowląt i małego dziecka, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie przygotowania teoretycznego i praktycznego, którego celem jest nauka diagnostyki niemowlaka na podstawie rozwoju typowego oraz wykonanie podstawowego badania neurologicznego. Dodatkowo kurs przygotowuje uczestników do wykorzystania właściwych narzędzi oceniających rozwój niemowląt oraz identyfikację podstawowych nieprawidłowości.
b) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę, zakończony wydaniem uprawnień lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 23 godziny zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3065,04 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 12Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla 1 Uczestnika kursu Żurawia przenośnego przeładunkowego typu HDS, w ramach projektu „Kreatywni i efektywni od dziś”
a) w zakresie przygotowania teoretycznego i praktycznego przygotowującego do obsługi żurawi HDS
b) egzamin przeprowadzony przez certyfikowaną jednostkę, zakończony wydaniem uprawnień lub nabyciem kompetencji potwierdzonych dokumentem zawierającym wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.
Liczba godzin: Minimum 16 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych/przypadających na 1osobę
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3065,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liga Obrony Kraju Oddział Biura Zarządu Głównego w Krakowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5210086832
7.3.3) Ulica: ul. Pomorska 2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-039
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8554,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GD Consulting Non Profit Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382987102
7.3.3) Ulica: ul. Księdza Skargi 9
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GD CONSULTING NON PROFIT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GD CONSULTING NON PROFIT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3999 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANNORT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260123273
7.3.3) Ulica: Kobierniki 94
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OŚRODEK SZKOLENIA DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA KADR KURSOR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520838700
7.3.3) Ulica: UL. NARUTOWICZA 62
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-013
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA KADR KURSOR SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10768 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEBEN Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 181008952
7.3.3) Ulica: ul. Kwiatkowskiego 1B
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7470 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12630 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12630 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OŚRODEK SZKOLENIA DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA KADR KURSOR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 520838700
7.3.3) Ulica: UL. NARUTOWICZA 62
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-013
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA KADR KURSOR SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12630 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liga Obrony Kraju Oddział Biura Zarządu Głównego w Krakowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5210086832
7.3.3) Ulica: ul. Pomorska 2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-039
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ośrodek Szkolenia „INNOWACJA” s.c. Waldemar Bielica, Norbert Typiak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ośrodek Szkolenia „INNOWACJA” s.c. Waldemar Bielica, Norbert Typiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180766426
7.3.3) Ulica: ul. Hutnicza 12
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA "INNOWACJA" S.C. WALDEMAR BIELICA NORBERT TYPIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9560 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 015863643
7.3.3) Ulica: ul. Emilii Plater 1a/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Q4W Marek Dudzik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 385363773
7.3.3) Ulica: ul. Kasprzaka 3
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANNORT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260123273
7.3.4) Miejscowość: Kobierniki 94
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANNORT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260123273
7.3.4) Miejscowość: Kobierniki 94
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Kursy zawodowe/szkolenia w ramach projektu: "Kreatywni i efektywni od dziś" realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- "Modernizacja pomieszczeń Starostwa Powiatowego - system oddymiania, oświetlenie awaryjne" - etap II
- Rewitalizacja alei parkowych w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym w Grębowie
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 10 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Szkolenia dla operatorów bezzałogowych statków powietrznych.
- Kursy zawodowe/szkolenia w ramach projektu: "Kreatywni i efektywni od dziś" realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Poszerzamy horyzonty"
- Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych pn. "Kurs elektryka budowlanego z uprawnieniami elektroenergetycznymi do 1 kV oraz z modułem kompetencji cyfrowych"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.